روانشناسی

صاحبان این مشاغل، هرگز چاق نمی شوند!

شاعر حق داشته است که بگوید برو کار می کن مگو و چیست کار / که سرمایه جاودانی است کار. کار کردن علاوه بر اینکه زندگی را تامین می نماید، به همه اعتماد به نفس و استقلال می دهد.

16 اسفند 1401

راهکارهای ارائه شده به وسیله جهادکشاورزی برای پیشگیری از سرمازدگی و گرمازدگی درختان گردو

منطقه ها سردسیری و گرمسیری دارای شرایط ویژه و خاص آب و هوایی میباشند. که شرایط رشد را برای بیشتر ارقام میوه غیرممکن میکنند. از آنجایی که نهال گردو یکی از برترین ارقام نهال برای کاشت در منطقه ها سردسیری و گرمسیری به حساب میاید. شما میتوانید نهال گردو را...

29 آبان 1401

هشت روش موثر رفع خشکی دست ها در پاییز

روغن بادام شیرین حاوی اسید های چرب است که می تواند به مرطوب کردن پوست کمک کند و دستان شما را نرم تر کند. روغن بادام شیرین را روی دستان خود بمالید. بگذارید تا خشک شود.

17 مهر 1401

کم خوابی منجر به این بیماری خطرناک می گردد

نتایج یک تحقیق جهانی نو نشان از آن دارند که خواب نامناسب و ناکافی می تواند قلب و عروق افراد را دچار مشکل کند و انواع سکته را افزایش دهد. این در حالی است که خوب خوابیدن این فرایند را معکوس می نماید.

8 شهریور 1401

28 فیلم با فرایند فراوری طاقت فرسا که عواملشان تا جهنم رفتند و بازگشتند

برخی فیلم ها هستند که عوامل، برای ساخت آن ها تا جهنم می فرایند و بازمی گردند؛ کاری که برای ساختن فیلمی ماندگار احتیاج است. اگر باور نمی کنید از الکساندر اسکارسگارد بپرسید. کسی که چندی پیش، در مصاحبه ای، اعلام نمود فرایند خسته کننده فیلم مرد شمالی (The Northman)...

16 تیر 1401

دروغ عجیبی که فراگیر شده است

از وقتی که از سابلیمینال ها و تأکیدات مخصوص رنگ چشم این صفحه استفاده نموده ام تغییرات را به وضوح احساس می کنم. شما هم حتما به این صفحه سری بزنید.

6 تیر 1401

13 نکته مهم تغذیه مناسب ورزشکاران روزه دار

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به سلامت بدن خود اهمیت می دهید، حتما این سوال برایتان به وجود می آید که آیا می توان در ماه رمضان هم ورزش کرد و هم به روزه گرفتن ادامه داد؟ تغذیه ورزشکاران در ماه رمضان باید چگونه باشد؟ اصلا چه زمانی برای ورزش کردن بعد از غذا...

2 تیر 1401

میوه ای که دشمن سنگ کلیه و قند خون است

ماده موثره این میوه سیاه فشارخون، سنگ کلیه و قند خون را می سوزاند.

9 اردیبهشت 1401

زارع: تکرار قهرمانی سخت است، خوشحالم که الگویی برای سایر بازیکنان هستم

بازیکن تیم والیبال بانوان سایپا می گوید: تکرار قهرمانی در لیگ برتر سخت است اما هدف ما حضور در مرحله پلی آف و رسیدن به این مهم است.

7 اردیبهشت 1401

10 چیزی که فقط عاشقان سفر می دانند (قسمت دوم)

مطمئنا یک سری از افراد برای سفر کردن به دنیا آمده اند. در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا ویژگی های شاخص این افراد را بیشتر بشناسید.

13 بهمن 1400

به امین بگو دوستش دارم تجدید چاپ شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان؛ به امین بگو دوستش دارم، نوشته مریم راهی در 324 صفحه رقعی از طریق انتشارات کتاب نیستان به چاپ دوم رسید. راهی پیش از این نیز با رمان های یوما، فردا مسافرم و در خواب هایم شناخته شده بود.

25 دی 1400

تیکدری: هر 2 تیم آمده بودند که بازنده نباشند، داور صحنه های 50، 50 را به نفع استقلال سوت زد

مدافع تیم فوتبال گل گهر اعتقاد دارد داور ملاقات تیمش مقابل استقلال صحنه های 50-50 را به سود تیم میهمان سوت زده است.

18 دی 1400

هشدارها و آموزه هایی برای طبیعت گردی

اسماعیل کهرم: برای اروپایی ها قاره آفریقا یک قاره اسرارآمیز و پر از معماست. برخلاف قاره سبز (اروپا)، آفریقا دارای خشک ترین صحاری و وسیع ترین جنگل ها، مرتفع ترین قله ها و زیباترین دشت هاست.

12 دی 1400

بهنوش طباطبایی از زندگی مشترک با مهدی پاکدل گفت !

خبرنگاران : بهنوش طباطبایی پس از مدت ها به جدایی اش از مهدی پاکدل اشاره نمود.

16 آذر 1400

آیا گربه ها کووید، 19 را به گربه های دیگر منتقل می نمایند؟

گروهی از محققان ژاپنی و آمریکایی در مطالعه ای که در مجله New England منتشر شده است، متوجه شدند که سه گربه آلوده به ویروس کووید-19، این ویروس را به سه گربه دیگر انتقال دادند. اما با این وجود محققان تاکید کردند که هیچ مدرکی دال بر انتقال ویروس کووید-19 از گربه به...

5 آذر 1400

همه چیز راجع به فشار خون بالا در بچه ها

فشار خون بالا در بچه ها می تواند دلایلی مشابه فشار خون بالا در بزرگسالان داشته باشد، مانند چاقی، مصرف زیاد نمک و یا نداشتن فعالیت بدنی. اگرچه تغییرات سبک زندگی مشابه برنامه غذایی و فعالیت بدنی می تواند بر فشار خون تاثیر بگذارد و به کاهش آن یاری کند،...

2 آذر 1400

کارکرد های ورزش (قسمت اول)

ورزش علاوه بر تأثیرات هضم و جذب، مقدار جذب غذا را بالا می برد، ولی به علت سرعت بیشتر سوخت ترکیبات غذایی، از انباشت و ذخیره مواد، خصوصا مواد لیپیدی جلوگیری می نماید.

24 آبان 1400

راهکارهای طبیعی برای کاهش استرس

برای جلوگیری از اضطراب های رایج در زندگی که هنوز نیازی به درمان های دارویی ندارند، راهکارهای زیادی پیشنهاد شده است که در ادامه با این راهکارها آشنا می شوید.

21 آبان 1400

فواید مصرف پنیر

پنیر برای همه ایرانیان نامی آشنا است که صبحانه، ناهار و شام ما را تشکیل می دهد. صبحانه پنیر را به همراه نان و در وعده های دیگر آن را به صورت سالاد یا رنده شدن روی پیتزا و غذاهای فست فودی می خوریم؛ اما شاید کمتر کسی به فواید پنیر به عنوان جزئی از لبنیات...

19 آبان 1400

کاریردهای چای یاسمن

از فواید چای یاسمن میتوان به این موارد اشاره نمود کاهش التهاب مزمن، کاهش کلسترول، تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از دیابت.

16 آبان 1400
تعداد: (45)