همه اخبار و مقاله ها

5 روش برای شناسایی ته رنگ پوست

شناسایی ته رنگ پوست برای یافتن برترین هماهنگی و تعادل میان رنگ طبیعی پوست و زیرسازهای آرایشی، لازم است. استفاده از ته رنگ نامناسب باعث می گردد میکاپ صورت شما رنگ متفاوتی نسبت به سایر قسمت های بدن پیدا کند. علاوه بر این، آشنایی با ته رنگ پوست برای انتخاب...

12 فروردین 1403

سگ ها معنای کلمات را می فهمند؟

دانشمندان مدت هاست در تلاشند بفهمند آیا سگ ها واقعا معنی کلماتی را که به کار می بریم متوجه می شوند، یا فقط به لحن و نشانه های محیطی توجه می نمایند. تا به حال، علم نتوانسته پاسخی قطعی به این سوال بدهد.

4 فروردین 1403

رندرهای احتمالی آیفون16 از ظاهر تکراری خبر می دهند!، عکس

احتمالاً طراحی دوربین آیفون 16 شبیه به آیفون X می شود.

21 اسفند 1402

ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است.

25 بهمن 1402

بازدید از موزه ها 22 بهمن رایگان است

بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در روز یکشنبه 22 بهمن ماه باز بوده و بازدید از آنها رایگان است.

22 بهمن 1402

15 کالج زبان برتر برای ایرانیان در فرانسه

برای کسانی که مایل به تحصیل در دانشگاه های فرانسه هستند، کالج زبان در فرانسه می تواند حکم شاه کلیدی باشد. چرا که آنها از این طریق به راحتی و به سرعت می توانند زبان فرانسوی را یاد گرفته و سپس با اخذ مدرک زبان برای پذیرش از دانشگاه های معتبر فرانسه مهیا شوند....

24 دی 1402

وزارت ارتباطات موافقت کرد، افزایش 34 درصد تعرفه اینترنت

فارس نوشت: بعد از تعهد اپراتورها به افزایش کیفیت اینترنت، وزارت ارتباطات به مقدار 34درصد یعنی کمتر از نرخ تورم موافقت کرده است. پیش از این اپراتورها درخواست افزایش صددرصدی تعرفه اینترنت را داشتند که با آن مخالفت شد.

7 دی 1402

اگر انسان چنین قدرتی داشت، شاتل فضایی را بلند می کرد!، قدرتمندترین جاندار دنیا

یک سوسک سرگین غلتان سه سانتی متری، به نسبت میزان اش قوی ترین موجود طبیعت است و می تواند سرگین هایی تا 1141 برابر وزنش را جابجا کند. اگر یک انسان چنین قدرتی داشت، می توانست یک شاتل فضایی را بلند کند.

25 آبان 1402

نکته های اصلی بازاریابی برای استارتاپ ها

چالش هایی که شرکت های استارتاپی با آن روبه رو هستند، با چالش های شرکت هایی که کسب وکاری را تشکیل می دهند، فرق دارد، به ویژه زمانی که وارد عرصه بازاریابی می شوند. تفاوت بین بازاریابی یک استارتاپ و تأسیس یک نام تجاری این است که مشتریان و مصرف کنندگان همزمان...

4 آبان 1402

رمزگشایی از تخم طلایی که کف اقیانوس پیدا شد، عکس

در حدود 3300 متری زیر سطح سواحل آلاسکا، جایی که نور گرم خورشید هرگز به آن نفوذ نمی کند، یک وسیله نقلیه زیرآبی NOAA Ocean Exploration که از راه دور اداره می شد، با یک گوی طلایی و عجیب روبرو شد.

17 شهریور 1402

170 میلیارد تومان واکسن سال گذشته دورریز شد ، 2 میلیون واکسن خارجی می خرند، یک چهارم واکسن داخلی

سال گذشته به علت بی توجهی به خرید واکسن فراوری داخل، حدود نیمی از واکسن های فراوری شده در کشور فاقد استفاده ماند و امحاء شد.

8 شهریور 1402

شهردار تهران دستیار ویژه رئیس جمهور شد

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور مدیریت آسیب های اجتماعی در شهر تهران منصوب شد.

25 مرداد 1402

اختلال در شبکه آبرسانی فضای سبز کتابخانه ملی برطرف شد

به گزارش خبرنگاران ، مهدی بهرامی، مدیرکل تدارکات و خدمات عمومی سازمان با اعلام این خبر گفت: طی جلسات متعدد با شرکت نوسازی عباس آباد مقرر شد منابع آبیاری فضای سبز کتابخانه ملی ایران از چاه حفاری شده در بزرگراه حقانی تامین گردد.

14 مرداد 1402

مقدار مصرف برق ایر فرایر چند وات است؟

ایر فایر نام دستگاهی الکترونیکی است که با استفاده از آن می توان در آشپزخانه غذای سالمی را طبخ کرد. معنای لغوی ایر فرایر یعنی سرخ کن با هوا که ما آن را با نام سرخ کن بدون روغن یا سرخ کن رژیمی می شناسیم. برای افرادی که در پی خرید این وسیله هستند یکی از سوالاتی...

31 تیر 1402

جهان زیر گرمای شدید می پزد!

امواج گرمای مرگبار زندگی روزمره را در بخش های بزرگی از آسیا، اروپا و آمریکا شمالی مختل می کند، زیرا گرم شدن اقیانوس ها و رطوبت بی سابقه یکی از گرم ترین تابستان های سیاره زمین را به ثبت رسانده است.

29 تیر 1402

اندازه مصدومیت کامران قاسمپور معین شد

آنالیز تصویر پزشکی پای کامران قاسمپور نشان می دهد وی دچار 90 درصد پارگی از ناحیه کشاله ران شده است.

31 خرداد 1402

چرا اپل می خواهد نام محصول خود را در چین تغییر دهد؟

زومیت نوشت: از آنجا که هواوی چهار سال قبل نشان تجاری ویژن پرو را در چین ثبت نموده، اپل احتمالاً باید نام جدیدی برای هدست واقعیت ترکیبی خود در این کشور انتخاب کند.

24 خرداد 1402

ورود سامانه بارشی به تهران ؛ کاهش دما تا پنجشنبه ، احتمال بارش تگرگ و وزش باد شدید در این منطقه ها

اداره کل هواشناسی استان تهران از نفوذ و فعالیت سامانه بارشی در تهران تا روز آدینه (19 خرداد ماه) و کاهش نسبی دما تا پنجشنبه (18 خرداد ماه) اطلاع داد.

18 خرداد 1402

کتاب قاب های روی دیوار در کرمان رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران در کرمان، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر کتاب قاب های روی دیوار اثر اختر بیجاد رونمایی می گردد.

1 خرداد 1402

دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس: مشتاق توسعه روابط با ایران هستیم

دبیر شورای هماهنگی خلیج فارس در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی کشورمان در ابوظبی برای افزایش روابط و مبادلات بین دو کشور تاکید نمود.

26 اردیبهشت 1402
تعداد: (1028)