همایشها و نمایشگاه ها

ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است.

25 بهمن 1402

نکته های اصلی بازاریابی برای استارتاپ ها

چالش هایی که شرکت های استارتاپی با آن روبه رو هستند، با چالش های شرکت هایی که کسب وکاری را تشکیل می دهند، فرق دارد، به ویژه زمانی که وارد عرصه بازاریابی می شوند. تفاوت بین بازاریابی یک استارتاپ و تأسیس یک نام تجاری این است که مشتریان و مصرف کنندگان همزمان...

4 آبان 1402

اعلام رسمی روس ها: شروع فروش کپی ایرانی از تویوتا یاریس در مسکو!

روز سه شنبه منابع روس اعلام کردند که سایپا شاهین به زودی وارد روسیه خواهد شد. شاهین و تارا به علاوه خودروهای دیگر، در نمایشگاه اتوموبیلیتی 2022 روسیه حضور داشتند.

9 فروردین 1402

تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است

ایسنا/ براساس سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است.

6 فروردین 1402

برنامه ریزی هوشمند سفر؛ یکی از خدمات توسعه ارتباطات نوین افزار

مدیرعامل هلدینگ توسعه ارتباطات نوین افزار سما کیش درباره خدمات این مجموعه گفت: برنامه ریزی هوشمند سفر یکی از اقداماتی است که این هلدینگ از طریق اپلیکیشن های مختلف به کاربران ارائه می کند.

6 بهمن 1401

تغییر ساز و کارهای سامسونگ

سامسونگ برنامه های خود را تغییر می دهد. این موضوع را می توان به سهولت با آنالیز برنامه های اخیر این شرکت درک کرد.

4 دی 1401

فیلم ، رونمایی از جدیدترین توانایی شگفت انگیز ربات انسان نمای دنیا در جیتکس دبی!

دیجیاتو نوشت: ربات آمکا ساخته شرکت Engineered Arts به دبی رفته تا در موزه آینده با بازدیدکنندگان در ارتباط باشد و به سوالات آن ها پاسخ دهد.

21 مهر 1401

حذف شدیم به جایش تبلیغات محیطی داریم

نتیجه همه غفلت ها و بی تفاوتی ها این شد که دو باشگاه پرهوادار آسیا ... از رقابت ها حذف شوند و حال هوادار باید بنشیند و حسرت غیبت تیم محبوب خود در آوردگاه های مهم را بخورد. چند روز بعد هم آقایان مصاحبه می کنند و می گویند: با این که از مسابقات باشگاهی آسیا حذف...

1 خرداد 1401

کلاف سردرگم اقتصاد در دست کارآفرینان اجتماعی، کارآفرینان اجتماعی می توانند فقر را ریشه کن نمایند؟

سومین دورهمی فعالان حوزه نوآوری اجتماعی با موضوع بسیار مهم کارآفرینان اجتماعی در حل مسائل کشور در حالی برگزار گردید که علاوه بر صاحب نظران این حوزه، 300 نفر از کارآفرینان به صورت مجازی در این دورهمی حضور داشتند. سومین دورهمی برای...

27 فروردین 1401

امیرعبداللهیان: آمریکا دائم درخواست مذاکره می نماید ولی ما به جمع بندی نرسیده ایم

ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه درباره مذاکره مستقیم ایران و آمریکا گفت: آمریکایی های دائما درخواست مذاکره مستقیم را مطرح می نمایند اما ما هنوز در جمع بندی های خود به این نقطه نرسیده ایم.

21 فروردین 1401

نمایشگاه مجازی به کاربران قابلیت دسترسی 24 ساعت می دهد

مصطفی زمانی، مدیر انتشارات زیارت در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره مزیت های نمایشگاه مجازی کتاب تهران گفت: در نمایشگاه حضوری کتاب تهران به علت ذیغ وقت امکان ملاقات با همه ناشران و اطلاع از کتاب های عرضه شده آنان وجود ندارد در حالی که در نمایشگاه...

4 اسفند 1400

برپایی کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش باحمایت همراه اول

به گزارش بازرگانیخبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش که با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول شروع به کار نموده بود، انتها پنجشنبه 25 آذر 1400 به کار خود انتها داد.

14 بهمن 1400

ممنوعیت افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده

استاندار کرمانشاه هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده (29 آذر) را ممنوع اظهار داشت و گفت : با متخلفان و گران فروشان برخورد جدی می گردد.

12 بهمن 1400

3 خانه خلاق در حوزه فراوری محتوا و بچه ها افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، با حضور سورنا ستاری خانه خلاق و نوآوری فراوری محتوا، پویانمایی و رسانه شروع به کار کرد.

12 آذر 1400

رونمایی چین از پهپاد مفهومی نو

چین از یک هواپیمای بدون سرنشین مفهومی تازه که فناوری مشابه با پهپاد آمریکایی دارد، رونمایی کرد.

24 مهر 1400

دو کلید و یک حاشیه نویسی بر فیلم نامه و فیلم کوتاه

تهران (پانا) - کتاب داستان ها چگونه فیلم می شوند نوشته پیمان شوقی و با مقدمه ای از رامتین شهبازی به وسیله انتشارات انجمن سینمای جوانان ایران در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران رونمایی می گردد.

19 مهر 1400

تاثیر آزادسازی واردات خودرو بر بازار ، قیمت خودروهای خارجی می ریزد؟

به گزارش خبرنگاران، براساس مصوبه امروز مجلس، از این پس، هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند به ازای صادرات خودرو یا به وسیله واردات بدون انتقال ارز، خودرو تمام برقی یا هیبریدی یا بنزینی یا گاز سوز وارد کند. اما در تبصره قانون مصوب بندی وجود دارد که فعالان...

28 شهریور 1400

وزارت بهداشت خط ملی ترک دخانیات راه اندازی می کند

وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات (4 تا 10 خرداد 1400) گفت: راه اندازی خط ملی تلفن مشاوره ای ترک دخانیات و توسعه این خدمات در بخش خصوصی، در دستور کار معاونت های بهداشت و درمان این وزارتخانه قرار گرفته است.

29 خرداد 1400

نبود شفافیت به صنعت پلیمر آسیب جدی رسانده است

رئیس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با اشاره به رتبه پایین شفافیت ایران در جهان گفت: نبود شفافیت و به دنبال آن امضاهای طلایی موجب ایجاد 20 میلیون تن ظرفیت کاذب فراوری در صنعت پلیمر شده است.

23 خرداد 1400

خبرنگاران ساز و کار بیمه تأمین اجتماعی طراحان حوزه مد و لباس فراهم شد

تهران- خبرنگاران- کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با هدف حمایت از جامعه طراحان حوزه مد و لباس سازوکار انجام بیمه تأمین اجتماعی را برای این گروه از هنرمندان کشور فراهم کرد.

6 خرداد 1400
تعداد: (42)