پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اواخر آبان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ نشر، خبرنگاران/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان اطلاع داد و گفت: بیش از 400 ناشر استانی و کشوری در قالب 200 غرفه به ارائه محصولات فرهنگی خود می پردازند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اواخر آبان برگزار می گردد

فیروز فاضلی در جمع وبلاگ نشر، از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان اطلاع داد و گفت: این نمایشگاه از 26 آبان ماه لغایت اول آذرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در جاده تهران رشت برگزار می گردد.

وی نمایشگاه کتاب را یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی هر استان دانست و اضافه نمود: اهالی فرهنگ استان علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه استانی کتاب از سال 71، توضیح داد: خوشبختانه شش نمایشگاه گذشته به صورت متوالی برگزار شده است.

فاضلی از حضور بیش از 400 ناشر استانی و کشوری در نمایشگاه سال جاری اطلاع داد و اعلام نمود: این ناشران در 200 غرفه به ارائه محصولات فرهنگی خود می پردازند. کتب ناشران استانی نیز در غرفه های مستقل و تعاونی به نمایش درخواهد آمد.

وی از تخصیص اعتبار 800 میلیون تومانی برای بن کتاب و ارائه تخفیف 20 درصدی از سوی ناشران اطلاع داد و یادآور شد: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه از سه ناشر، یک کتابفروش، یک مولف کتاب کودک و یک نشریه تجلیل می گردد.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان اضافه نمود: کتابفروشان استان نیز می توانند به صورت همزمان با نمایشگاه کتاب اقدام به استفاده از بن های ارائه شده نمایند.

وی کتاب را معجزه اسلام دانست و توضیح داد: رونمایی از کتاب، قصه خوانی، معرفی باشگاه های کتابخوانی و... از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه است.

فاضلی با تاکید بر لزوم متولی گری اداره کل ارشاد در امور فرهنگی به جای متصدی گری، گفت: فرهنگ یک امر جمعی؛ نه فردی و لذا همه باید برای امر فرهنگی همکاری نمایند.

به گزارش وبلاگ نشر، علاقمندان به بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان می توانند از ساعت 10 صبح تا 20 شب به نمایشگاه مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اواخر آبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان اواخر آبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید