تغییر ساز و کارهای سامسونگ

به گزارش وبلاگ نشر، سامسونگ برنامه های خود را تغییر می دهد. این موضوع را می توان به سهولت با آنالیز برنامه های اخیر این شرکت درک کرد.

تغییر ساز و کارهای سامسونگ

شرکت سامسونگ بعد از کسب موفقیت در حوزه فراوری قطعات الکترونیکی حالا در پی بازار مخابرات هم هست. شرکت کره ای در این زمینه برنامه های زیادی در سر می پروراند و در پی کسب سهم 20 درصدی از بازار تکنولوژی 5G تا انتها سال 2020 است. بسیاری از تحلیلگران صنعت گفته اند که استاندارد 5G تا سال 2019 فراگیر نخواهد شد. بنابراین سامسونگ زمان قابل توجهی برای برنامه ریزی های دقیق تر خواهد داشت.

پس از آن که سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود بیان کرد که میخواهد 22 میلیارد دلار به بخش مخابراتی شرکت تزریق کند، غول کره ای بار دیگر در کنفرانس WSJ D.Live که اخیرا در کالیفرنیا برگزار گردید نیز ادعا های خود را تکرار نمود.

مدیر بخش مخابرات شرکت سامسونگ یونگکی کیم گفت که تکنولوژی 5G موضوعی حیاتی برای بهره برداری مفید از همه توانایی های هوش مصنوعی خواهد بود و حجم داده هایی که هوش مصنوعی احتیاج دارد تنها می تواند به وسیله 5G تامین گردد، نه 4G!

از لحاظ ابزار آلات مخابراتی و شبکه ای، سامسونگ خود را در تعقیب شرکت هایی مثل هواوی، ZTE، اریکسون و نوکیا می بیند. اگرچه از زمانی که آمریکا و استرالیا استفاده از ابزارآلات هواوی را در کشور خود ممنوع بیان کردند، سامسونگ توانسته از این فرصت استفاده کند و جانشین مناسبی برای شرکت های چینی گردد.

هدف اول سامسونگ به دست آوردن اندازه زیادی پول خواهد بود. شرکت هواوی در کشور خانگی سامسونگ شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد چرا که دو تامین نماینده ارتباطات مخابراتی اصلی کره جنوبی، هواوی را از فهرست شرکت هایی که تلفن های هوشمندش را پشتیبانی می نمایند خارج نموده است.

منبع: انتخاب

به "تغییر ساز و کارهای سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساز و کارهای سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید