گلکسی A23 5G سامسونگ با اسنپدراگون 695 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ نشر، خبرهای مربوط به گوشی مالی نو سامسونگ یعنی گلکسی A23 5G بیش از حدود 6 ماه است که در رسانه های خبری مطرح می گردد. گفته می گردد که این گوشی قرار است در دو نسخه 4G و 5G در اختیار کاربران قرار بگیرد. پیش تر نسخه 4G این گوشی در بنچمارک معتبر گیک بنچ با تراشه اسنپدراگون 680، 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 12 مشاهده شد. در ماه فوریه نیز گلکسی A23 به همراه چند گوشی دیگر از سری M و A سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه EMVCO قرار گرفتند. اکنون اما ظاهراً نسخه 5G این گوشی هوشمند در گیک بنچ ظاهر شده که به لطف آن می توانیم به بعضی از اطلاعات این گوشی هوشمند دسترسی پیدا کنیم.

گلکسی A23 5G سامسونگ با اسنپدراگون 695 در گیک بنچ دیده شد

سامسونگ پس از معرفی سری گوشی های پرچم دار گلکسی S22 که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد، تصمیم به رونمایی از گوشی های نو خود گرفت و این تصمیم را با معرفی گوشی های هوشمند بسیاری از سری A و M نظیر A33، A53، M33 و M13 عملی کرد. اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی گردد، زیرا این شرکت میخواهد از نسخه 5G و 4G گلکسی A23 خود در آینده ای نزدیک رونمایی کند.

طبق نوترین اطلاعات، گلکسی A23 5G با شماره مدل SM-A236U در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است. بر همین اساس، قلب تپنده این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام تشکیل می دهد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه، پردازنده مرکزی هشت هسته ای با حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی و هسته های Kryo 660 دارد. کوالکام می گوید که این تراشه، از اینترنت 5G در دو حالت mmWave و Sub-6GHz پشتیبانی می نماید. به گفته این سازنده، عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در پردازنده مرکزی این تراشه، به ترتیب تا 30 و 15 درصد قدرتمندتر شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 619 در کنار این تراشه به انجام وظیفه می پردازد.

علاوه بر این، ظاهراً این گوشی هوشمند از 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. اما انتظار می رود این گوشی با پیکربندی حافظه رم و حافظه داخلی بیشتری به کاربران عرضه گردد. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و به احتمال زیاد رابط کاربری OneUI 4.1 را اجرا خواهد نمود. بر اساس شماره مدل منتشر شده، این گوشی هوشمند می تواند مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا باشد.

در خصوص امتیازات بنچمارک گلکسی A23 5G، باید گفت که این گوشی هوشمند پیروز شد در تست های چند هسته ای و تک هسته ای به ترتیب 2019 و 674 امتیاز به دست آورد که برای یک گوشی هوشمند مالی، امتیازات بسیار خوبی است. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که نسخه 4G این گوشی هوشمند پیش تر با پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام در این بنچمارک دیده شد. باید خاطر نشان کنیم که این پردازنده هشت هسته ای، 4 هسته با فرکانس کاری 2/4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس 1/9 گیگاهرتز دارد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی Adreno 610 هم برای انجام امور پردازشی برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

بعلاوه 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 12 نیز همچون نسخه 5G، برای این گوشی هوشمند مد نظر واقع شده است. گلکسی A23 4G طبق شایعات از نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد. بر روی این نمایشگر شیشه محافظ گوریلا گلس 5 تعبیه شده و در کل از نظر میزان نمایشگر و بحث طراحی این گوشی تفاوتی با گوشی گلکسی A13 ندارد. ظاهراً سامسونگ برای هر دو نسخه از گوشی های هوشمند نوش، از یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی بهره خواهد برد.

در کنار آن، دوربین اولترا واید به جای سنسور 8 مگاپیکسلی از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره می برد و بعلاوه باید به وجود دو دوربین ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. در روی پنل جلویی این گوشی ها، احتمالاً یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی تعبیه خواهد شد که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. منبع تغذیه این گوشی ها نیز باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. انتظار داریم غول کره ای دنیای فناوری به زودی هر دو نسخه 4G و 5G گلکسی A23 را به کاربران معرفی کند.

منبع: Mysmartprice

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A23 5G سامسونگ با اسنپدراگون 695 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A23 5G سامسونگ با اسنپدراگون 695 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید