نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید

به گزارش وبلاگ نشر، اینطور که به نظر می رسد، نخستین گوشی شیائومی با قابلیت جزیره پویا به احتمال زیاد قرار است به زودی راهی بازار جهانی گردد.

نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید

شیائومی در حال حاضر پرچم داران سری 13 را در سبد محصولات خود دارد اما این گوشی ها هنوز رسما وارد بازار جهانی نشده اند. طبق خبرهایی که به تازگی منتشر شده، ظاهرا این شرکت چینی میخواهد در رویداد MWC 2023 که در شهر بارسلونا برگزار خواهد شد، از این گوشی ها برای بازارهای جهانی رونمایی کند. اما اینطور که به نظر می رسد، در این رویداد از یک گوشی دیگر هم رونمایی خواهد شد؛ محصولی تحت عنوان شیائومی 13 لایت که در واقع مدل مالی از پرچم داران این سری به شمار میرود.

اکتبر سال گذشته بود که شیائومی از گوشی Civi 2 برای بازار چین رونمایی کرد. این محصول هنوز هم منحصرا برای بازار این کشور در دسترس قرار گرفته است اما طبق اطلاعات موجود، شیائومی 13 لایت در واقع همین گوشی برای بازارهای جهانی خواهد بود. این نخستین باری هم نیست که چنین سیاستی را از سوی این شرکت شاهد هستیم؛ شیائومی معمولا در بازارهای تحت فعالیت خود گوشی هایش را با برندهای مختلف در دسترس قرار می دهد.

خبرهای منتشر شده از این گوشی نشان می دهد شیائومی 13 لایت قرار است از همان مشخصات Civi 2 به علاوه یک شارژر 67 واتی درون جعبه بهره ببرد. بعلاوه روی پنل جلویی این محصول شاهد دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهیم بود که در دو حفره مجزا از یکدیگر در بالاترین بخش نمایشگر قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، شیائومی این طراحی را برای آن ها در نظر گرفته تا بتواند قابلیت جزیره پویا را به آن ها اضافه کند؛ جزیره پویا همان قابلیتی است که اکنون در گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس شاهد آن هستیم و وقتی اعلانی دریافت یا تماسی برقرار می گردد، بخشی از صفحه را که حفره های مربوط به دوربین سلفی و حسگر تشخیص چهره را شامل می گردد به صورت کلی به رنگ مشکی در می آورد به گونه ای که اصلا نمی توان تشخیص داد یک حفره در آن حوالی وجود دارد.

البته فعلا نمی دانیم آیا شیائومی این قابلیت را به صورت پیش فرض درون این گوشی قرار داده یا اینکه کاربران باید از اپلیکشین های شخص ثالث برای فعال سازی جزیره پویا استفاده نمایند. از جمله سایر مشخصات شیائومی 13 لایت هم می توان به نمایشگر 6.55 اینچی با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتزی، پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور IMX766 سونی)، دوربین 20 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

9,990,000

تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,245,000

تومان

محبوب ترین گوشی های شیائومی در وبلاگ نشر

مشاهده همه

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین گوشی شیائومی با جزیره پویا شاید به بازار جهانی بیاید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید