فرهنگ و هنر

رندرهای احتمالی آیفون16 از ظاهر تکراری خبر می دهند!، عکس

احتمالاً طراحی دوربین آیفون 16 شبیه به آیفون X می شود.

21 اسفند 1402

ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای واصله، ارائه بسته و فرصتهای سرمایه گذاری در راستای اشتغالزایی و رونق گردشگری مهم است.

25 بهمن 1402

بازدید از موزه ها 22 بهمن رایگان است

بنابر اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش این وزارتخانه در روز یکشنبه 22 بهمن ماه باز بوده و بازدید از آنها رایگان است.

22 بهمن 1402

نکته های اصلی بازاریابی برای استارتاپ ها

چالش هایی که شرکت های استارتاپی با آن روبه رو هستند، با چالش های شرکت هایی که کسب وکاری را تشکیل می دهند، فرق دارد، به ویژه زمانی که وارد عرصه بازاریابی می شوند. تفاوت بین بازاریابی یک استارتاپ و تأسیس یک نام تجاری این است که مشتریان و مصرف کنندگان همزمان...

4 آبان 1402

رمزگشایی از تخم طلایی که کف اقیانوس پیدا شد، عکس

در حدود 3300 متری زیر سطح سواحل آلاسکا، جایی که نور گرم خورشید هرگز به آن نفوذ نمی کند، یک وسیله نقلیه زیرآبی NOAA Ocean Exploration که از راه دور اداره می شد، با یک گوی طلایی و عجیب روبرو شد.

17 شهریور 1402

کتاب قاب های روی دیوار در کرمان رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگاران در کرمان، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز فتح خرمشهر کتاب قاب های روی دیوار اثر اختر بیجاد رونمایی می گردد.

1 خرداد 1402

تفال به حافظ امروز شنبه 26 فروردین 1402

فال گرفتن از آثار ادبی، از باور های کهن این مرز و بوم است. در گذر زمان ساکنان این خاک به ادیبانی که گمان می بردند بهره ای از کلام حق دارند رجوع می شد. با این حال، اما در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما به جای مانده است.

26 فروردین 1402

نقش هایی که ستارگان مشهور هالیوود آرزوی بازی کردن شان را دارند

جیسون موموآ وقتی در سال 2018 از خروج خود از پروژه ساخت نسخه بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) اطلاع داد، گفت 8 سال برای بازی در نقش اصلی این فیلم، اریک دراون که همواره آرزویش را داشت، صبر نموده بود. این فیلم که از سال 2008 در دست ساخت واقع شده است، با روند فراوری...

15 فروردین 1402

تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است

ایسنا/ براساس سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است.

6 فروردین 1402

نسخه های اصلی آثار شکسپیر به نمایش گذاشته می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، چهارصد سال پیش، گروه کوچکی از هنرمندان و دوستداران ویلیام شکسپیر، چالش پیچیده ای را برای گردآوری آثار کامل او در کتابی یک جلدی شروع کردند. معین نیست که این کار، از سر ارادت بوده یا در ازای پول.

22 اسفند 1401

صاحبان این مشاغل، هرگز چاق نمی شوند!

شاعر حق داشته است که بگوید برو کار می کن مگو و چیست کار / که سرمایه جاودانی است کار. کار کردن علاوه بر اینکه زندگی را تامین می نماید، به همه اعتماد به نفس و استقلال می دهد.

16 اسفند 1401

هشدار به مسافران ایرانی ترکیه ، تصمیم تازه ترکیه برای اماکن اقامتی رسمی

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اشاره به وقوع زلزله اخیر در ترکیه، درخصوص محل اقامت به مسافران ایرانی برای سفر به این کشور هشدار داد.

9 اسفند 1401

سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند

اسکاتلند یکی از کشور های بسیار دیدنی و منحصر به فرد در دنیا است که قطعا و حتما می بایست سفر با کوله پشتی به آن را تجربه کنید. این کشور مناظری دارد چنان سبز که به نظر می رسد تپه های آن از خود کلروفیل ترشح می نمایند. جزیره هایی دارد که مملو از مزارع مختلف،...

9 بهمن 1401

تصاویر دردناک از سانحه سقوط هواپیمای نپال

یک مقام سازمان هوانودی نپال گفت که این حادثه بدترین سانحه این کشور در 5 سال اخیر بوده ست.

27 دی 1401

شهرستان پردیس ، بهشت ییلاقی استان تهران

شهرستان پردیس یکی از شهرستان های استان تهران است. این شهرستان در آذر ماه 1391 متشکل از بخش های بومهن و جاجرود (ارتقا یافته) در تابعیت استان تهران ایجاد شد. شهرستان پردیس استان تهران متشکل از 55 آبادی است. محدوده جغرافیایی شهرستان پردیس از روستای تلو در سرخه...

17 دی 1401

جهانگردانی که از 2،563 ایستگاه قطار در بریتانیا بازدید می نمایند!

زمانی سفر با قطار مخصوص افراد با وقار بود. اما در حال حاضر بیشتر صبح ها قطار شلوغ است چون افراد میخواهند از منزل به سرکار بروند. آیا داستان های عاشقانه مربوط به راه آهن برای همواره از بین رفته است؟ خیر، یک زوج لندنی که هر دو به سفر کردن با قطار علاقه دارند...

15 دی 1401

معرفی ایسوس ASUS GeForce RTX 4080 SERIES

انویدیا بار دیگر با ارائه کارت های سری RTX 40، توانست توجه و نگاه گیمرها و دوستداران جهانی تکنولوژی را به خود جلب نماید این شرکت با ارائه عملکرد فوق العاده ای در بازی های روز جهان و طراحی های گرافیکی برای گیمرها و طراحان حرفه ای، چیپست های قدرتمندی به ارمغان...

16 آذر 1401

برتر شدن دانشجوی بیرجندی در جشنواره ملی رویش

دانشجوی بیرجندی پیروز به کسب 2 عنوان برتر در جشنواره ملی رویش شد.

12 آذر 1401

افتتاح 30 پروژه بومگردی در گیلان

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان از بهره برداری 30 پروژه گردشگری با اعتباری حدود 700 میلیارد تومان خبرداد.

26 مهر 1401

فیلم ، رونمایی از جدیدترین توانایی شگفت انگیز ربات انسان نمای دنیا در جیتکس دبی!

دیجیاتو نوشت: ربات آمکا ساخته شرکت Engineered Arts به دبی رفته تا در موزه آینده با بازدیدکنندگان در ارتباط باشد و به سوالات آن ها پاسخ دهد.

21 مهر 1401
تعداد: (174)