سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند

به گزارش وبلاگ نشر، اسکاتلند یکی از کشور های بسیار دیدنی و منحصر به فرد در دنیا است که قطعا و حتما می بایست سفر با کوله پشتی به آن را تجربه کنید. این کشور مناظری دارد چنان سبز که به نظر می رسد تپه های آن از خود کلروفیل ترشح می نمایند. جزیره هایی دارد که مملو از مزارع مختلف، دریاچه ها و آبشار های تماشایی هستند. مسیر های کوه نوردی و کلبه های جنگلی در ارتفاعات کوهستانی، فرصت های بی شمار ماجراجویی در یک محیط طبیعی خارق العاده و فرازمینی را فراهم می آورند. به این ترکیب، فرهنگ غنی در شهر های بزرگ و روستاهای بسیار کوچک را اضافه کنید و با یک نقطه منحصر به فرد و حیرت انگیز و ایده آل برای سفر با کوله پشتی روبرو خواهید شد. اگر در پی این هستید که کمی ماجراجویی کنید و در بعضی از برترین محیط های طبیعی و حیات وحش قاره اروپا به کند و کاو و گشت و گزار بپردازید، اسکاتلند یک مقصد کاملا مناسب برای شماست. اگر فکر می کنید کشور اسکاتلند برای کسانی که با کوله پشتی سفر می نمایند بیش از میزان گران است، باید گفت اصلا اینطور نیست. داشتن یک سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند کاملا ممکن است و ما آن را به شما ثابت می کنیم. در این مطلب خبرنگاران، که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی به کشور اسکاتلند است، تمام چیز هایی که برای آغاز یک ماجراجویی در این کشور احتیاج دارید به شما ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص محل های اقامت مخصوص مسافران با کوله پشتی، برنامه های سفر پیشنهادی، بودجه روزانه سفر در اسکاتلند، فعالیت های فوق العاده ای که می توانید در این کشور انجام دهید و خیلی چیز های مهم دیگر آگاهی کسب کنید. خواندن این مطلب که راهنمای کامل سفر به این کشور خیره نماینده و منحصر به فرد است، برای شما نیز الهام بخش خواهد بود تا با یک سفر با کوله پشتی به اسکاتلند یا سفر به اسکاتلند ، تجربیات و خاطرات به یادماندنی برای خود رقم بزنید. بنابراین اگر به سفر با کوله پشتی، چه تکنفره و چه گروهی، علاقمند هستید و در عین حال، به کشور دوست داشتنی و سرسبز اسکاتلند علاقه دارید، بهتر است این مطلب خبرنگاران را که راهنمای کامل سفر با کوله پشتی در این سرزمین زیباست از دست ندهید.در سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند با ما همراه باشید :

سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند

سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : در سفر با کوله پشتی به اسکاتلند، به کجاها برویم

سفر با کوله پشتی به اسکاتلند به شما این فرصت را می دهد تا در انواع فراوان و متفاوت منظره ها طبیعی به گشت و گزار بپردازید. از قدم زدن در خیابان های شهر های بزرگ و جنگل نوردی در ارتفاعات کوهستانی تا سفرهای مداوم از یک جزیره به جزیره دیگر در شبه جزیره هیبرید ، کشور اسکاتلند آنقدر نقاط دیدنی، بناهای تاریخی، طبیعت و حیات وحش پر تنوع و منظره ها دیدنیی دارد که هر گردشگری را سرگرم و مشغول نگه دارد. در بخش بعدی، برترین برنامه ریزی ها برای سفر به اسکاتلند را برای شما توصیف می کنیم؛ می توانید با انتخاب یکی از این برنامه ریزی ها، یک سفر خاطره انگیز و ایده آل برای خود رقم بزنید.

برنامه ریزی اول سفر با کوله پشتی به اسکاتلند : سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : ارتفاعات اسکاتلند

اگر علاقمند هستید بعضی از برترین مسیر های کوه نوردی کشور اسکاتلند را بپیمایید و با فرهنگ غنی مردم ارتفاعات اسکاتلند آشنا شوید، این برنامه ریزی برای شما ایده آل است. این برنامه سفر می تواند از شهر گلاسکو Glasgow یا ادینبورگ Edinburgh آغاز گردد. اگر زمان بیشتری برای سفر در استکاتلند دارید، بهتر است این برنامه ریزی سفر را با برنامه های دیگر این مطلب ترکیب کنید.

برنامه ریزی دوم سفر با کوله پشتی به اسکاتلند : سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : جزایر اسکاتلند

در این برنامه ریزی، به زیباترین جزایر اسکاتلند سفر می کنید و از این جزیره به جزیره بعدی در حرکت خواهید بود. اگر زمان بیشتری برای سفر در استکاتلند دارید، بهتر است این برنامه ریزی سفر را با برنامه سفر به ارتفاعات اسکاتلند ترکیب کنید. اگر هم زمان کافی نداشتید، همین جزایر اسکاتلند برای از هوش بردن شما کافی هستند. در بخش های بعدی به توصیف سفر به هر یک از مجموعه جزایر اسکاتلند می پردازیم.

سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به جزیره آران Arran

جزیره آران Arran یکی از قابل دسترس ترین جزایر نزدیک به سرزمین اصلی اسکاتلند است. شما در کمتر از چند ساعت بعد از ترک کردن گلاسکو Glasgow می توانید به این جزیره برسید. این جزیره با وجود نزدیک بودن به پر جمعیت ترین شهر اسکاتلند، دارای فضای بسیار پر سکوت و آرامش بخش است. میهمان خانه لوکرانزا یوث هاستل Lochranza Youth Hostel در قسمت شمالی جزیره واقع شده است. در اطراف شهر لوکرانزا Lochranza، مسیر های متعددی وجود دارند که به سمت تپه ها می روند. مسیر لاگان سیرکیت Laggan Circuit منظره های بی نظیر از دریا و سایر جزایر اطراف را به نمایش می گذارد. بازدید از ویرانه های قلعه قرن سیزدهمی در ساحل می تواند با قدم زدن در ساحل ترکیب گردد. در سرتاسر جزیره آران Arran می توانید نقاط اردوگاهی متعددی را در میان حیات وحش و در امتداد خطوط ساحلی پیدا کنید. اگر خوب دقت کنید، این نقاط فوق العاده هستند و همگی با یک مسیر ساده به ساحل دریا یا رودخانه ختم می شوند.

سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به جزیره اسکای Skye

سفر با کوله پشتی به جزیره اسکای Skye دقیقا مانند سفر کردن در یک پادشاهی افسانه ای کوهستانی است. این جزیره بزرگ ترین و شمالی ترین جزیره اصلی در بین جزایر هبرید داخلی Inner Hebrides در اسکاتلند به شمار می رود. رشته کوه اسرار آمیز کالین Cullin فضای داخلی این جزیره را به خوبی تزئین نموده است. شهر ها و روستا های متعددی در کنار خطوط ساحلی و درون این جزیره وجود دارند. بزرگ ترین و نزدیک ترین شهر به سرزمین اصلی بعد از رد شدن از پل اسکای بریج Skybridge (یک پل بین سرزمین اصلی اسکاتلند و این جزیره وجود دارد و در نتیجه، می توانید با خودرو خود به این جزیره بروید) برادفورد Broadford نام دارد. در این شهر می توانید انواع رستوران ها، بارها و یک سوپرمارکت فوق العاده بزرگ پیدا کنید. توصیه می گردد وقتی در برادفورد Broadford هستید، در میهمان خانه اسکای بیس کمپ Skye Base Camp اقامت نمایید. از محل عالی این میهمان خانه، منظره های عالی از خلیج و ساحل و آشپزخانه بزرگ آن خوشتان خواهد آمد. بهتر است یک ماهی سالمون تازه محلی خریداری کنید، خودتان آن را بپزید و مانند یک پادشاه غذا بخورید. جزیره اسکای Skye مکانی با منظره ها فوق العاده زیبا، آب و هوای ناملایم و مسیر های پیاده روی و جنگل نوردی بسیار عالی است. در سال های اخیر گردشگری در این جزیره رونق پیدا نموده است و انبوه خودرو هایی که در این جزیره کوچک می بینید انعکاسی از همین مسئله هستند. اما هنوز هم می توان نقاطی خلوت و اعجاب انگیز در این جزیره پیدا کرد و در آنها به وقت گذرانی و لذت بردن از خلوت و آرامش پرداخت.

سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به جزایر هبرید بیرونی Outer Hebrides

زنجیره جزایر هبرید بیرونی Outer Hebrides از پنج جزیره اصلی و تعداد بی شماری جزیره کوچک تشکیل شده است. بعضی از برترین و خارق العاده ترین منظره ها طبیعی سرتاسر کشور اسکاتلند در این جزیره ها قرار گرفته اند. پنج جزیره اصلی، جزیره لوییس اند هریس Lewis and Harris، جزیره نورث اوئیست North Uist، جزیره بنبکیولا Benbecula، جزیره ساوث اوئیست South Uist و باررا Barra هستند. فرهنگ گیلیک Gaelic هنوز در این جزایر زنده است؛ بنابراین خودتان را آماده کنید که زبان گیلیک اسکاتلندی را بشنوید. بیشتر ساکنان این جزایر زبان انگلیسی را به صورت کاملا روان صحبت می نمایند؛ البته یکی از غلیظ ترین لهجه هایی که در زندگی تان شنیده اید را دارند. از آنجایی که رنگ آب های این منطقه، مانند آب های منطقه ها استوایی، کاملا سبزآبی می باشد، اگر فراموش کنید چقدر لباس گرم به تن دارید، شاید احساس کنید در سواحل استوایی به سر می برید. بازدید از ساحل لوسکن تایر Luskentyre یک روش عالی برای کشف کردن جواهرات ساحلی این جزیره است. در نهایت، باور نمی کنید چقدر این مکان شبیه به منطقه ها استوایی است. سواحل ماسه سفید و آب هایی به رنگ سبزآبی.

سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به جزایر شتلند Shetlands

زنجیره جزایر شتلند Shetlands در شمالی ترین نقطه بریتانیای کبیر قرار دارند و همردیف نروژ و فنلاند قرار گرفته اند. جزایر شتلند Shetlands بخاطر تنوع زیست محیطی، آب و هوای بسیار ناملایم، خلوت عمومی و البته اسب های کوچک پونی مشهور هستند. میهمان خانه گاردیس فولد Gardiesfauld Hostel یکی از معدود میهمان خانه های مقرون به صرفه این منطقه برای اقامت است. وقتی سفر با کوله پشتی به اسکاتلند شما را تا این حد به سمت شمال نزدیک می نماید، جهانیی متفاوت و پراز جادو در انتظار شماست. هرمانس Hermaness که یک منطقه ملی حفاظت شده در اونست Unst است، جایگاه بیش از 50 هزار پافین (طوطی دریایی) می باشد. به این موجودات زیبا احترام بگذارید، آنها را تنها دیدن کنید و به لانه ها یا محیط زندگی آنها آسیبی نرسانید. در نهایت، از آنجا که رسیدن به این جزایر کمی سختی دارد، بهتر است مدتی در آنها اقامت کنید و از زمان خود لذت ببرید.

برنامه ریزی سوم سفر با کوله پشتی به اسکاتلند : سفر به اسکاتلند : شهر های اسکاتلند

سفر شما با کوله پشتی به اسکاتلند، به احتمال خیلی زیاد از گلاسکو Glasgow یا ادینبورگ Edinburgh آغاز خواهد شد. در این دو شهر فعالیت های هیجان انگیز و جالب متنوعی برای گردشگرانی که مقرون به صرفه سفر می نمایند وجود دارد. چه به تاریخ علاقمند باشید، چه به معماری یا غذا و آشپزی، شهر های اسکاتلند تمامی این علایق را پوشش می دهند و برای شما جالب خواهند بود. در ضمن به راحتی می توانید این برنامه سفر را با برنامه های دیگری که قبلا ذکر شد ترکیب کنید. برترین نقطه آغاز برای سفر با کوله پشتی به اسکاتلند، همین شهر های گلاسکو Glasgow و ادینبورگ Edinburgh هستند.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی در مسیر وست هایلند وی West Highland Way

مسیر وست هایلند وی West Highland Way یکی از برترین مسیر های طولانی پیاده روی در قاره اروپا به شمار می رود. این مسیر 151 کیلومتر طول دارد و از میلنگاوی Milngavie در گلاسکو Glasgow تا شهر فورت ویلیام Fort William ادامه می یابد. این مسیر دارای تابلوها و خدمات کافی می باشد و همینطور امکانات اقامتی و اردوگاهی خوب که در طول مسیر به وفور یافت می شوند. بخاطر داشته باشید که قبل از سفر به اسکاتلند، بهتر است محل اقامت خود را رزرو کنید؛ بخصوص در فصل تابستان که تعداد زیادی از کوه نوردان به این کشور می آیند. توصیه می گردد حتما مسیر وست هایلند وی West Highland Way را بپیمایید؛ اگر با سرعت کم و به صورت تفریحی در آن حرکت کنید، پیمودن آن ممکن است تا دو هفته طول بکشد؛ اما اگر به طور پیوسته و حداقل 6 ساعت در روز حرکت کنید، می توانید آن را در کمتر از 10 روز طی کنید. اگر مسافت طولانی آن شما را می ترساند، باید گفت اجازه ندهید ترس به دل شما راه یابد، بخصوص این که هر زمان خسته شدید، می توانید دست از پیاده روی بردارید و برنامه سفر خود را تغییر دهید. این را بخاطر داشته باشید که این برنامه سفر هیچ هزینه ای ندارد و می تواند مقرون به صرفه ترین سفر زندگی شما باشد. یک پیاده روی طولانی و خوشایند می تواند به بیاد ماندنی ترین و خاطره انگیز ترین سفر زندگی شما نیز تبدیل گردد.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به لُک لوموند Loch Lomond

لُک لوموند Loch Lomond یا همان دریاچه لوموند درون مرز های پارک ملی تروساکس Trossachs National Park در اسکاتلند قرار گرفته است. این دریاچه بزرگ ترین پهنه آب شیرین در بریتانیای کبیر به شمار می رود. لُک لوموند Loch Lomond یک مرز طبیعی بین ارتفاعات و دشت های این منطقه است. از همین نقطه است که زیبایی باشکوه و خارق العاده ارتفاعات اسکاتلند آغاز می گردد. از آنجایی که لُک لوموند Loch Lomond یک مکان محبوب برای مردم محلی و گردشگران خارجی محسوب می گردد، در این نقطه تنها نخواهید بود. در سال 2017 بعضی از قوانین مربوط به اردو زدن در این پارک ملی تغییر یافتند. هم اکنون نقاط متعددی (بیش از 300 نقطه) در این پارک وجود دارند که مختص به چادر زدن یا پارک کردن خودرو در نزدیکی ساحل دریاچه هستند و البته این کار احتیاج به رزرو کردن و پرداخت مبلغی پول دارد. میهمان خانه روواردنان لاج یوث هاستل Rowardennan Lodge Youth Hostel میهمان خانه ای با قیمت های نه چندان گران است؛ که لوکیشن عالی و منظره های بی نظیر دارد. هتل هایی که در این منطقه قرار دارند بسیار گران قیمت هستند. البته اگر مایل باشید، می توانید نزد مزرعه داران این منطقه نیز اقامت کنید. مسیر های کوه نوردی فوق العاده ای در اطراف لُک لوموند Loch Lomond وجود دارند که یکی از آنها به نام بن آن Ben Aan منظره های عالی از دریاچه و جنگل اطراف آن را به نمایش می گذارد.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به فورت ویلیام Fort William

فورت ویلیام Fort William یک شهر بندری با مقدار میانه است که در قلب ارتفاعات اسکاتلند واقع شده است. فعالیت های اصلی که می توان در فورت ویلیام Fort William انجام داد، مربوط به کوه ها و کوهستان هستند. قله بن نویس Ben Nevis که با 1345 متر ارتفاع، بلند ترین قله بریتانیا به شمار می رود، در روز های غیر ابری، از این شهر به خوبی دیده می گردد. خود شهر واقعا با ارزش است و می بایست حتما از آن بازدید کنید. گزینه های اقامتی در این شهر نیز نسبت به سایر نقاط ارتفاعات، مقرون به صرفه می باشند. می توانید در میهمان خانه دوایلد گوس هاستل The Wild Goose Hostel اقامت کنید. این میهمان خانه در مرکز شهر واقع شده است و صبحانه رایگان ارائه می نماید. بعلاوه به کلدونیان کانال Caledonian Canal و لاکی بار The Lochy Bar نیز بسیار نزدیک است. شهر فورت ویلیام Fort William مسیر های کوه نوردی به جز مسیر به بن نویس Ben Nevis دارد که می توانند شما را مشغول نگه دارند.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به لُک نس Loch Ness

هیچ راهنمای سفر با کوله پشتی به اسکاتلند، نباید از ذکر کردن لُک نس Loch Ness خود داری کند؛ در حقیقت، هیچ راهنمای سفر به اسکاتلند، بدون نام بردن از این دریاچه، نمی تواند کامل باشد. دریاچه اسرار آمیز لُک نس Loch Ness که طبق شایعات، خانه هیولایی به نام نسی Nessie می باشد، برای نزدیک به یک قرن، تخیلات و تصورات بچه ها اسکاتلند، بخصوص این منطقه، را تسخیر نموده است و همین باعث معروفیت جهانی آن شده است. لُک نس Loch Ness یک مکان فوق العاده توریستی است و در اطراف آن، فروشگاه ها، هتل ها، بار ها، رستوران ها و ایستگاه های تاکسی می بینید که همگی به نحوی تم هیولای لُک نس Loch Ness را در خود دارند. این دریاچه بسیار زیباست؛ اما هزاران دریاچه زیبای دیگر نیز در اسکاتلند وجود دارند که دارای چنین معروفیتی نیستند. اگر دلتان می خواهد خودتان به لُک نس Loch Ness بروید تا شاید نسی Nessie هیولای این دریاچه را ببینید، توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید. میهمان خانه لک ساید هاستل The Lochside Hostel برترین محل اقامت در شهر است که درساحلچه واقع شده است، صبحانه آن مقرون به صرفه و اینترنت وای فای آن رایگان است.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به ادینبورگ Edinburgh

بیشتر گردشگرانی که قصد سفر با کوله پشتی به اسکاتلند را دارند، سفر خود را با شهر ادینبورگ Edinburgh آغاز می نمایند و از شهر لندن یا دیگر شهر های اروپایی به این شهر وارد می شوند. شهر ادینبورگ Edinburgh یک مرکز بسیارر زیباست که مملو از بارهای عالی، غذای فوق العاده، بناهای تاریخی و فرهنگ غنی می باشد. شما می توانید سه روز کامل را به بازدید از دیدنی های این شهر و گشت و گزار در آن بپردازید. ادینبورگ Edinburgh شهریست که به وسیله هفت تپه احاطه شده است. این تپه ها فرصت های عالی برای تپه نوردی نزدیک به شهر را ارائه می نمایند. برای مثال، تپه نوردی به سمت نقطه ای به نام آرتورز سیت Arthurs Seat، یک راه عالی برای به گردش در آمدن خون در بدن شما و دیدنی منظره های فوق العاده اطراف است. پیشنهاد می گردد در میهمان خانه های استریت هاستل High Street Hostel اقامت کنید. این میهمان خانه مقرون به صرفه است و امکاناتی مانند اینترنت وای فای، قهوه، چای، هات چاکلت و حتی حمام های داغ بسیار تمیز را به صورت رایگان ارائه می نماید. اما از طرفی هم به سرعت پر می گردد و می بایست از چند هفته قبل، اتاق خود را در این میهمان خانه رزرو کنید.در شهر ادینبورگ Edinburgh، می توانید میلیون ها کار انجام دهید. می توانید از موزه کلاس جهانی اسکاتلند National Museum of Scotland بازدید کنید. بازدید از این موزه رایگان است و نمای دید فرهنگی فوق العاده ای از اسکاتلند و تاریخ سلتیک Celtic به معرض نمایش می گذارد. توصیه می گردد حتما در مسیر رویال مایل Royal Mile به پیاده روی بپردازید و به گشت و گزار در خیابان های کوچک شهر قدیم مشغول شوید.

سفر به اسکاتلند : سفر با کوله پشتی به گلاسکو Glasgow

گلاسکو Glasgow برادربزرگ تر شهر ادینبورگ Edinburgh به شمار می رود؛ اما با جذابیت کمتر. این شهر با آنکه تنها 75 کیلومتر با ادینبورگ Edinburgh فاصله دارد، اما فضای آن کاملا فرق دارد. این شهر، مرکز صنعتی کشور اسکاتلند محسوب می گردد و بعضی از منظره ها اطراف شهر این موضوع را به وضوح نشان می دهند. شهر گلاسکو Glasgow دارای یک فرودگاه بین المللی مهم است و یکی دیگر از رگ های اصلی شبکه حمل و نقل اسکاتلند به شمار می رود. با وجود آوازه ای که در خصوص زشت بودن و خطرناک بودن دارد، موارد مفرح و جالب متعددی در این شهر برای گردشگران یافت می شوند. در 20 سال اخیر، دولت محلی گلاسکو Glasgow شهر را متحول نموده است و امروزه این شهر دارای بارهای مختلف، گالری های هنری، مسیر های پیاده روی بسیار جالب و تعداد بی شماری از محل های اقامت مناسب گردشگران می باشد. توصیه می گردد در میهمان خانه هات تاب هاستل Hot Tub Hostel اقامت کنید که دارای اینترنت وای فای و حمام داغ رایگان می باشد. در سفر به این شهر، حتما به خیابان ساچی هال Sauchiehall سری بزنید. در این خیابان، موسیقی و جشن موج می زند. در اطراف این خیابان کلوب های متنوعی وجود دارند. هنر خیابانی (نقاشی های دیواری) نیز در شهر گلاسکو Glasgow بسیار معمول هستند. حتما پیمودن مسیر گلاسکو مورالز تریل Glasgow murals trail که یک مسیر 9 کیلومتری است و از میان مهم ترین و تاثیر گذار ترین آثار هنری خیابانی در این شهر می گذرند را تجربه کنید.

سفر به اسکاتلند : اقامت کردن در سفر با کوله پشتی به اسکاتلند

کشور اسکاتلند گستره متنوعی از محل های اقامت برای کسانی که با کوله پشتی به این کشور سفر می نمایند ارائه می نماید. شبکه خوبی از میهمان خانه های عالی در ادینبورگ Edinburgh و سایر نقاط کشور وجود دارند. نقاط اردوگاهی معین شده ای نیز در سرتاسر اسکاتلند وجود دارند که یک نقطه برای اردو زدن به همراه امکانات شستشوی لباس و دوش آب گرم را با یک قیمت مناسب و منطقی به علاقمندان ارائه می نمایند. آپارتمان های Airbnb نیز گزینه مناسبی هستند؛ بویژه اگر به صورت خانوادگی یا گروهی سفر می کنید. اما یکی از روش های عالی برای پس انداز در هزینه اقامت و البته آشنایی با مردم و فرهنگ یک کشور، کاوچ سرفینگ Couchsurfing یا همان میهمان منزل مردم شدن هست. شما با این روش با آدم های بسیار جالبی آشنا می شوید و دوستانی از کشور های دیگر پیدا می کنید که تجربه بسیار لذت بخشی است. و در آخر، اردو زدن در اسکاتلند بسیار آسان است و قوانین مخصوص به خود را دارد که به شما اجازه می دهد بدون پرداخت هیچ گونه مبلغی و بدون مزاحمت پلیس اردو بزنید. البته می بایست یاد بگیرید هیچ نشانی از خود در محلی که اردو زده اید باقی نگذارید و از ریختن آشغال یا به جا گذاشتن وسایل و غیره در محل اردوی خود خودداری کنید. اگر عاشق فضای باز و جستجو در حیات وحش و منطقه ها طبیعی هستید، کشور اسکاتلند برای اردو زدن در منطقه ها طبیعی فوق العاده بسیار ایده آل است.

سفر به اسکاتلند : امنیت در سفر با کوله پشتی به اسکاتلند

کشور اسکاتلند یکی از ایمن ترین کشور های قاره اروپا به شمار می رود. شما هرگز موقع اردو زدن در نواحی روستایی، ارتفاعات و قدم زدن در شهر های بزرگ این کشور، احساس عدم امنیت نخواهید داشت. ولی از آنجایی که در جهانی غیر قابل پیش بینی مدرن زندگی می کنیم و هیچ کس هیچ وقت نمی داند اتفاقات بد چه زمانی ممکن است رخ دهند، بهتر است احتیاط کنیم. هنگام حضور در شهر های بزرگ، مراقب کیف و لوازم خود باشیم. جیب بر ها و دزدان بی اهمیت، بخشی از زندگی شهری در تمام جهان هستند. وقتی سوار مترو می شوید، در حال غذا خوردن هستید یا از یک بازار شلوغ بازدید می کنید، بسیار مراقب وسایل خود باشید. سعی کنید در اواخر شب تنها جایی نروید. اگر قصد دارید در اقیانوس شنا کنید، مراقب موج های شدید و جزر و مد آب که سالانه بسیاری از گردشگران را به کشتن می دهند باشید و همواره لباس گرم همراه داشته باشید.

سفر به اسکاتلند : برترین زمان برای سفر با کوله پشتی به اسکاتلند

کشور اسکاتلند در برترین شرایط می تواند کمی سرد و مرطوب باشد. بنابراین فصل تابستان یک انتخاب کاملا واضح برای کسانی است که علاقه دارند زمان بسیار زیادی را در فضای باز و در میان طبیعت بگذرانند. اگر می خواهید در داشتن یک سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند پیروز باشید، می بایست سعی کنید اردو بزنید و در فضای باز بخوابید. آب و هوای گرم تر و خشک تر از ماه می تا اکتبر وجود دارد. اما به یاد داشته باشید، آب و هوای گرم تر و خشک تر را در این کشور نمی توان تضمین کرد و ممکن است خیلی کم با آن روبرو بشوید. البته آب و هوا از یک منطقه تا منطقه دیگر، گاهی بسیار فرق دارد. کوه ها و ارتفاعات در هر زمان از سال، ممکن است از برف پوشیده شوند. بنابراین همواره قبل از انتخاب مسیر در این کشور، پیش بینی آب و هوا را آنالیز کنید و همواره برای آب و هوای بسیار سرد آماده باشید. جزیره های اسکاتلند بخاطر آب و هوای ناملایم خود که از اقیانوس اطلس و دریای شمال دریافت می نمایند شناخته می شوند. بنابراین بهتر است از قبل در خصوص آب و هوای این نقاط تحقیق کنید. فصل زمستان در اسکاتلند، فصلی نیست که بخواهید در منطقه ها کوهستانی آن باشید؛ مگر آنکه در این کار تخصص و تجربه کافی داشته باشید. یخ نوردی یکی از ورزش های محبوب در اسکاتلند به شمار می رود. توصیه می گردد در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست (ماه های تابستان) که سایر قسمت های اروپا فوق العاده گرم هستند، به اسکاتلند سفر کنید. برترین زمان برای بازدید از اسکاتلند، همین فصل است. در سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند، آب و هوای گرم تر به معنی اردو زدن بیشتر است و در نتیجه پس انداز بیشتر. بنابراین در انتخاب زمان سفر خود به این کشور دقت کنید.

منبع: همگردی

به "سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید