موسیقی

سفر با کوله پشتی به اسکاتلند ، راهنمای سفر مقرون به صرفه به اسکاتلند

اسکاتلند یکی از کشور های بسیار دیدنی و منحصر به فرد در دنیا است که قطعا و حتما می بایست سفر با کوله پشتی به آن را تجربه کنید. این کشور مناظری دارد چنان سبز که به نظر می رسد تپه های آن از خود کلروفیل ترشح می نمایند. جزیره هایی دارد که مملو از مزارع مختلف،...

9 بهمن 1401

دروغ عجیبی که فراگیر شده است

از وقتی که از سابلیمینال ها و تأکیدات مخصوص رنگ چشم این صفحه استفاده نموده ام تغییرات را به وضوح احساس می کنم. شما هم حتما به این صفحه سری بزنید.

6 تیر 1401

روز ملی بلاروس ، رژه باشکوه در این روز کی اجرا می گردد؟

روز ملی بلاروسجمهوری بلاروس در همسایگی روسیه قرار گرفته و ده میلیون جمعیت دارد. تنها چندین دهه از استقلال کشور بلاروس می گذرد و پیش از آن، همواره بخشی از سرزمین های دیگر بوده است.

7 خرداد 1401

10 شخصیت زن بامزه پیکسار از بدترین تا برترین

تنوع شخصیت های زن در انیمیشن های پیکسار شاید به این معنا باشد که اگر همه آن ها شما را نمی خندانند، حداقل سرگرم کننده هستند! در این مطلب 10 شخصیت زن انیمیشن های پیکسار را نام بردیم که هر کدام به روش خودشان بامزه و خنده دار هستند.

21 اردیبهشت 1401

چرا حجت اشرف زاده سه ماه سکوت کرد؟

حجت اشرف زاده می گوید در اثر شوک ناشی از شنیدن خبر درگذشت دوستش، صدایش را به مدت سه ماه از دست داد و یک ماه و نیم است که صدایش برگشته است.

1 اردیبهشت 1401

سریال آرشیو 81؛ راز های ترسناک یک آپارتمان

در این سریال دو خط روایت وجود دارد که در زمان حال و گذشته جریان دارند. خط اول که در زمان حال می گذرد مربوط به دن ترنر (با بازی مامودو آینده) است که یک مسئول بایگانی فیلم و متصدی موزه است. او از طریق تاجر مرموزی به نام ویرژیل داونپورت (مارتین داناوان) استخدام...

15 اسفند 1400

راهکارهای طبیعی برای کاهش استرس

برای جلوگیری از اضطراب های رایج در زندگی که هنوز نیازی به درمان های دارویی ندارند، راهکارهای زیادی پیشنهاد شده است که در ادامه با این راهکارها آشنا می شوید.

21 آبان 1400

حال خوش سفر؛ لذت سفر تابستانی با هیجان، بازی و کلی جایزه!

تابستان، همیشه فصلِ سفر است؛ به ویژه آخرین ماه تابستان که تعطیلی مدارس و هوای نه چندان گرم، باعث شده شهریور همیشه یادآور خاطره سفر باشد. در این ماه هیچ چیز به انداز ه یک سفر هیجان انگیز با همسفرهای خوب نمی تواند روح آدم را سر زنده کند؛ اما حکایت سفرهای...

30 شهریور 1400

یادگارهای ماندگار

در روزهایی که تلاقی قرنطینه و مرگ بسیاری از هموطنان با عزاداری امام سوم شیعیان(ع)، گرد اندوه به سر شهرهای کشورمان پاشیده بود و در دل ها آشوب بود و بر لب ها ذکر و دعا، دو هنرمند از میان ما پرکشیدند.

2 شهریور 1400

یکی از بارزترین پیامدهای برنامه گل ها در ایران تلفیق صحیح شعر و موسیقی بود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در همدان، شاهین فرهت موسیقیدان برجسته در دیباچه چاپ اول کتاب گل های جاویدان؛ دل انگیز طلیعه ای بر موسیقی ایران (دیماه 1394) ضرورت نگارش این کتاب را اینگونه بیان کرده است: در میان پدیده های موسیقی ایرانی که مبتنی بر موسیقی ردیف...

12 مرداد 1400

از سریع و خشمگین 9 تا فیلم های ترسناک دهه 70؛ بهترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما، هر دوشنبه 10...

5 تیر 1400

یاد او و زلزله بم شجریان را روی صحنه برد

تهران (پانا) - 17 سال از فاجعه زلزله بم می گذرد؛ در همان بحبوحه بود که زمین ایرج بسطامی ـ خالق اثر گلپونه ها ـ را هم در آغوش کشید. بسطامی از شاگردان محمدرضا شجریان بود و استاد در سوگ شاگردش و برای یاری به زلزله زده ها، دو هفته بعد از این اتفاق دردناک، به روی...

11 بهمن 1399

رونمایی از اولین تیزر سرزمین آبی

تهران (پانا) - اولین تیزر فیلم سینمایی سرزمین آبی به کارگردانی علی فخر موسوی و تهیه کنندگی سید رضا محقق رونمایی شد.

1 دی 1399

درمان افسردگی خفیف بدون دارو و با تغییر سبک زندگی

تغییر سبک زندگی و به کارگیری توصیه هایی چون فعالیت بدنی، رژیم غذایی سالم، تمرینات تمرکز حواس و مثبت اندیشی به درمان افسردگی خفیف کمک می کند.

12 آبان 1399

کسب و کارهای آنلاین به جنگ محتوایی و عملیاتی با کرونا رفتند

شیوع کرونا در ایران سبب عزم جدی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در بخش های مختلف شده است.در این میان کسب وکارهای اینترنتی که خدمات خود را به بخش بزرگی از جامعه ارائه می دهند نیز از مسئولیت خود در این زمینه فروگذار نکرده اند.

10 اردیبهشت 1399

تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی خوزستان ، جزئیات جدیدترین تمهیدات مراقبتی

خبرنگاران/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعطیلی تمامی مراکز تجمع فرهنگی و سینمایی در سطح استان خوزستان اطلاع داد.

26 فروردین 1399

تظاهرات اعتراض آمیز در ژاپن همزمان با سالگرد سونامی

خبرنگاران : مردم ژاپن در سراسر این کشور در آستانه دومین سالگرد فاجعه سونامی با برگزاری راهپیمایی گسترده از دولت جدید ژاپن خواستند که دیگر از انرژی هسته ای در این کشور استفاده نشود.

12 فروردین 1399

زندگینامه فاروق رحمانی (1367-)

فاروق رحمانی متولد 1367 در زاهدان است. او در خانواده ای اهل هنر متولد و به همین واسطه به موسیقی علاقه مند شد.

20 اسفند 1398

حضور 5 کشور در جشنواره بین المللی غذای جاده ابریشم

معاون میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به حضور جمهوری آذربایجان، تاجیکستان، ترکیه، ایران و چین در جشنواره بین المللی غذای کشورهای اکو - جاده ابریشم گفت: این جشنواره با هدف معرفی ویژگی های غذایی کشورهای عضو اکو برگزار شده است.

20 اسفند 1398