10 شخصیت زن بامزه پیکسار از بدترین تا برترین

به گزارش وبلاگ نشر، تنوع شخصیت های زن در انیمیشن های پیکسار شاید به این معنا باشد که اگر همه آن ها شما را نمی خندانند، حداقل سرگرم کننده هستند! در این مطلب 10 شخصیت زن انیمیشن های پیکسار را نام بردیم که هر کدام به روش خودشان بامزه و خنده دار هستند.

10 شخصیت زن بامزه پیکسار از بدترین تا برترین

شخصیت های زن پیکسار درست به میزان همتایان مرد خود قوی، شجاع و باهوش هستند. اگرچه بیشتر فیلم های این استودیوی انیمیشنی حول محور قهرمان های مرد است، اما شخصیت های زن تاثیر زیادی بر بینندگان می گذارند.

یکی از جنبه های شخصیت های زن که به ندرت در ارزیابی شایستگی هایشان در نظر گرفته می شود، حس شوخ طبعی آن ها است، تا حدی به این علت که همواره از شخصیت های مرد توقع می رود که بامزه و خنده دار باشند، و بعلاوه به این علت که شخصیت های زن تنها کلیشه های رایج در بامزگی و طنز را تکرار می نمایند.

10. استعداد شخصیت نفرت در کشف موقعیت های درام در انیمیشن بالا و پایین باعث محبوبیتش شد

شادی و غم به روش خودشان مجذوب کننده هستند، اما این نفرت است که در نهایت خنده دارترین احساس در فکر جوان رایلی را شکل می دهد. واکنش های اغراق آمیز او بسیار مجذوب کننده است، اگرچه رفتار گستاخانه او گاهی اوقات مسائلی را برای همراهانش ایجاد می نماید.

نفرت در انیمیشن بالا و پایین یک شخصیت اصلی نیست، اما نگرش ملودراماتیکش او را برای مخاطبان محبوب می نماید. او گهگاه شخصیت خود را می شکند و احساسات دیگری را ابراز می نماید که باعث می شود مجذوب کننده تر از آنچه که هست به نظر برسد.

9. کولت در انیمشن راتاتویی بدون اینکه بخواهد خنده دار است

کولت کاملا متضاد شخصیت آلفردو لینگوینی است، یک بدجنس مغرور که با افتخار خود را سرسخت ترین آشپز آشپزخانه می نامد. او با سخت کوشی و پشتکار جایگاه خود را در گاستو به دست می آورد، که این ویژگی ها خیلی کم در بین شخصیت های پیشکسار به چشم می خورد.

کولت با وجود ظاهر بی رحم و رفتار بی خیالش که شاید سهوا اینطور باشد، یک شخصیت فوق العاده خنده دار است. کولت پس از بسته شدن گاستو به طور قابل توجهی آرام می شود و روحیه پرحرارت خود را در این راه قربانی می نماید.

8. حس شوخ طبعی جسی در انیمیشن داستان اسباب بازی بیشتر مربوط به شیطنتش می شود

جسی موقعیت هایی ناامن از کلاستروفوبیا (ترس از فضای بسته) گرفته تا ترس از رها شدن را نشان می دهد. با این حال، او اجازه نمی دهد گذشته اش بر لذت بردن او از زمان حال تاثیر بگذارد و به تدریج یاد می گیرد که بر مسائل خود غلبه کند.

حس شوخ طبعی جسی را می توان شیطنت توصیف کرد؛ یکی از چندین دلایلی که باز لایت یر به او علاقه مند شد. جسی با صدای بسیار بامزه جوآن کیوسک، یکی از مجذوب کننده ترین شخصیت های زن است که تا به امروز به وسیله پیکسار خلق شده است.

7. مائودی و سه قلوها در انیمیشن دلیر ترکیب فوق العاده خنده داری می سازند

دلیر به طور کل در خصوص مریدا و کوشش او برای اثبات خود به خانواده مردسالارش است، اما بعضی از شخصیت های مکمل نیز در این انیمشن شایسته توجه هستند. هریس، هوبرت و هامیش وقتی در کنار خدمتکار ساده قلعه قرار می گیرند، بخش بزرگی از طنز فیلم را شکل می دهند.

مائودی روزهای خود را صرف دوری از سه قلوهای همسان می نماید، اما آن ها همواره پیروز می شوند جای او (و شیرینی هایی که همواره همراه دارد) را پیدا نمایند. برای مائودی همه چیز خوب پیش می رود، چرا که خود را یک هوادار بالقوه در صحنه پایانی دلیر می بیند.

6. حس کمدی دانیلا پاگورو در انیمیشن لوکا بسیار واقعی است

لوکا می خواهد دنیای روشن و دوست داشتنی بالای اقیانوس را کشف کند، اما مادرش، دانیلا، هیچ علاقه ای به این کار ندارد. او واقعا معتقد است که تمام ساکنان خشکی هم همین حس را نسبت به هیولاهای دریایی دارند. با توجه به رفتار بیشتر انسان ها با دیگر موجودات زنده، این یک واکنش قابل درک است.

مایا رودولف ناامیدی دانیلا را به خوبی به تصویر می کشد، هم در شکل اصلی و هم در نسخه انسان نما (زمانی که در پی لوکا می شود). حس کمدی دانیلا خیلی واقعی است.

5. رز در انیمیشن کارخانه هیولاها دیالوگ هایش را با خشکی و جدیت بی نظیری بیان می نماید

رز وظایف اداری طبقه ترس بخش اف را مدیریت می نماید و پرونده ها، سوابق و کلیدهای مربوط به هر کارمند را نگهداری می نماید. او یک هیولای به یاد ماندنی است با آن ظاهر عجیبش که شامل عینک چشم گربه ای، ژاکت کش بافت پشمی ساده، موهایی با مدل تاج خروسی خاکستری، و آرایش کم رنگ می شود.

اما چیزی که رز را از بقیه متمایز می نماید، حالت خنده دار مرده (یا بی احساس) او است. هیچ چیز این شخصیت را نگران نمی نماید زیرا او در مقایسه با مایک و سالی بسیار پیر و با تجربه است. با این حال، علت واقعی حالات او این است که او مامور مخفی آژانس تشخیص کودک 000001 است.

4. طبیعت احمق دوری در انیمیشن در جست و جوی دوری بخشی از مجذوب کنندهیت او است

طبیعت همواره امیدوار دوری به هیچ وجه با از دست دادن حافظه کوتاه مدت او در تضاد نیست. برعکس، او به هر جا که می رود شادی و گرما از خود بر جای می گذارد. دوری در مواقعی ممکن است کمی احمق باشد، اما این بیشتر از هر چیز دیگری به نفع اوست.

اگر رفتار غیر قابل تحملش را نادیده بگیریم، او به طرز شگفت انگیزی متفکر است، اما یکی از ویژگی هایی که هواداران او همه می توانند با آن موافق باشند، دیدگاه های مجذوب کننده دوری در خصوص زندگی است.

3. همتای انیمیشنی فریدا کالو در انیمیشن کوکو به طرز عجیبی خنده دار است

خانواده ریورا از زمان ناپدید شدن هکتور مادرسالار بوده است. اولین بار به وسیله ماما ایملدا این ایده مطرح شد و در حال حاضر به وسیله نوه او، النا، اداره می شود. با این حال، هیچ یک از زنان ریورا به میزان اسکلت شبح وار فریدا کالو در سرزمین مردگان خنده دار نیستند.

نسخه متحرک هنرمند واقعی شیکاگو فریبنده و مجذوب کننده است و به طور کامل از جاه طلبی های موسیقی میگل حمایت می نماید. البریج (روح نگهبان) فریدا، یعنی میمون چند رنگی که آتش آبی از دهانش بیرون می زند، به همان میزان بامزه است.

2. نیشخند و چهره مضحک ادنا در انیمیشن شگفت انگیزها جزیی از شالوده شخصیتش است

ادنا مد یک طراح لباس فوق العاده است که شخصیتش در آستانه مسخرگی است. شخصیت او ادای احترام به نمادهای مختلف در صنعت مد، از جمله برنده اسکار ادیت هد و آنا وینتور و الهام بخش میراندا پریستلی برای فیلم شیطان پرادا می پوشد (The Devil Wears Prada) (2003) است.

ادنا در مواقع لزوم رسمی و جدی است، اما برای دوستان قدیمی و نوزادان کوچک نیز کمی نرمش به خرج می دهد. با این حال، آنچه مخاطبان در خصوص ادنا مد بیشتر به خاطر دارند، نیشخند معروف او است.

1. 22 ترجیح می دهد بقیه ابدیت را به وقت تلف کردن در دوره عالم والا بگذراند

تینا فی استعداد کمدی خود را با صداپیشگی 22 به او قرض می دهد؛ یک روح باستانی که حضور پیدا نمی کند عالم والا را برای زندگی روی زمین ترک کند. این شخصیت ادعا می نماید که از صدای بانوی سفیدپوست میانسال استفاده می نماید، زیرا ظاهرا دیگران را عصبانی می نماید.

22 از شوخ طبعی برای پنهان کردن احساسات واقعی خود استفاده می نماید، که در نهایت با دیدار جو و تصرف بدن انسانی او، از بین می رود. 22 خیلی هم به پروتکل ها اهمیت نمی دهد و ترجیح می دهد بقیه ابدیت را به وقت تلف کردن سپری کند.

منبع: cbr

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 شخصیت زن بامزه پیکسار از بدترین تا برترین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شخصیت زن بامزه پیکسار از بدترین تا برترین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید