رویداد اردبیل 2023 با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شد

به گزارش وبلاگ نشر، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، رویداد اردبیل 2023 با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شد.

رویداد اردبیل 2023 با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شد

آیین افتتاحیه رسمی رویداد اردبیل 2023 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل با سخنرانی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل شروع شد.

علاوه بر سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری مالی اکو سفرای کشورهای چین، رومانی، صربستان و بلغارستان هم در رویداد اردبیل 2023 حضور دارند.

در همین ارتباط، مهمانان خارجی رویداد اردبیل 2023 با استقبال مقامات استانی وارد اردبیل شدند و از بعضی منطقه ها تاریخی و گردشگری این استان نظیر منطقه تفریحی فندقلو، مجموعه تاریخی و جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی و مراکز آب گرم و آب معدنی شهرستان سرعین بازدید کردند.

چانگ هوآ، سفیر جمهوری خلق چین در ایران هم در ملاقات با استاندار اردبیل و بازدید از مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی، اردبیل را شهری با تاریخ بسیار غنی و کهن توصیف کرد و ضمن استقبال از همکاری کشور خود با استان اردبیل و برگزاری جلساتی در رابطه با این موضوع در بخشهای مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت گفت: استان اردبیل را برای بازدید و لذت بردن از زیبایی هایش به هموطنانم معرفی خواهم کرد.

نشست تخصصی تبیین ظرفیتهای سرمایه گذاری، بازدید از جشنواره بین المللی کوچ عشایر شاهسون مغان در جعفرآباد و کشت صنعت و دامپروری در پارس آباد مغان جز برنامه های این رویداد اعلام شده است.

در نشست مالی که امروز با حضور فعالان مالی و رایزنان بازرگانی حاضر در اردبیل برگزار خواهد شد، 30 فرصت سرمایه گذاری و 27 موافقت نامه اصولی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری مالی اکو در اجلاس 2018 خود اردبیل را به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو انتخاب کردند.

منبع: همگردی

به "رویداد اردبیل 2023 با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد اردبیل 2023 با حضور مهمانان داخلی و خارجی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید