برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

به گزارش وبلاگ نشر، مهاجرت، یکی از راه های رسیدن به آرزوها و اهدافی است که بیشتر افراد در سر دارند. نه تنها ما ایرانی ها، بلکه می توان گفت تمام افراد در سراسر دنیا به ویژه مردم کشورهای دنیا سوم، به دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت می گیرند.

برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

اما آنچه اهمیت دارد این است که این تصمیم بر چه اساسی اتخاذ می گردد؟ آیا مهاجرت می تواند احتیاجهای شما را رفع کند و شما را به اهدافتان برساند یا خیر؟

آیا مقصدی که انتخاب می کنید، برترین کشور برای زندگی است؟ برای مثال مهاجرت به استرالیا تصمیم عاقلانه ایست یا کشوری اروپایی مانند آلمان؟

بنابراین، این انتخاب باید با فکر و تحقیق انجام گردد. فردی که تصمیم به ترک وطن خود می گیرید، اگر نتواند به اهدافش برسد، با شکست عظیمی روبه رو می گردد.

مسلماً، هیچ مهاجری نمی خواهد چنین اتفاقی را تجربه کند؛ اما برترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

قبل از پاسخ به این سؤال باید اول از همه معیارهای خودتان را معین کنید. زمانی که بدانید دنبال چه هستید و چرا می خواهید از کشور مادری تان مهاجرت کنید، راحت تر می توانید مقصدتان را انتخاب نمایید.

برای این کار، سؤالاتی را در زیر اسم کردیم، با پاسخ دادن به آن ها، سطح توقعات خود از مهاجرت و معیارهای موردنظرتان از کشور مقصد را عمیق تر و دقیق تر، ارزیابی کنید.

  • اکنون در چه شرایطی قرار دارید؟
  • چرا می خواهید مهاجرت کنید؟
  • از چه شرایط اقتصادی/ اجتماعی/ سیاسی برخوردار هستید؟
  • فرهنگ شما چگونه است و چه مسائلی برایتان از لحاظ فرهنگی اهمیت بیشتری دارد؟
  • چقدر می توانید برای زندگی در کشور خارجی هزینه کنید؟
  • در پی چه آزادی هایی هستید؟
  • تا کجا می خواهید از رفاه برخوردار باشید؟
  • چقدر سرمایه برای هزینه های مهاجرت خود کنار گذاشته اید؟
  • آیا حاضرید با شرایط سخت هم مهاجرت کنید؟
  • آیا برنامه ای برای پس از مهاجرت و آغاز زندگی تازه خود دارید؟

درنهایت، با پاسخ به این سؤالات و سوالات مشابه و نگاهی به شرایط کشورهای مختلف متوجه خواهید شد که هدفتان چیست و کدام مکان می تواند برترین کشور برای زندگی شما باشد.

در ادامه با با برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان، برای مهاجرت پرستاران، برای مهاجرت مسلمانان، برای مهاجرت تحصیلی و در نهایت برای پناهندگان آشنا خواهید شد.

برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

کار، یکی از اهداف اصلی برای مهاجرت است. به طور کلی می توان گفت، برترین کشور برای کار، آنجایی است که بتوان بدون ترس از اخراج شدن، همخوانی نداشتن دخل وخرج، نداشتن آسایش و رفاه و درنهایت، نداشتن سطح استاندارد زندگی، زیست و در عین حال پیشرفت کرد.

یکی از عمده ترین دلایلی که مردمان جهان سومی در پی برترین کشور برای زندگی و صدالبته برترین کشور برای کار هستند، همین نداشتن رفاه و درجا زدن باوجود کوشش شبانه روزی است. چیزی که با زندگی در کشورهای پیشرفته می توان به راحتی به دست آورد.

در ادامه، لیستی از برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان
سوئیسکانادااسترالیاآلماننیوزلندنروژ

بدون شک لیست کشورهای خوب برای مهاجرت کاری به این موارد ختم نمی گردد. اما با توجه به بعضی فاکتورها، برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان را می توان این موارد دانست.

در ادامه با علت انتخاب هر کدام از این کشورها و مزایای هر کدام بیشتر آشنا خواهید شد.

سوئیس

سوئیس یکی از برترین کشورها از لحاظ اقتصادی، ثبات بازار و عایدی است.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ سوئیس رتبه سوم در عایدی شغلی (Income)، رتبه دوم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه چهارم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه دوم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان کشورهای جهان در اختیار دارد. همین آمار ها نشان می دهد که سوئیس برترین کشور برای کار است.

استاندارد و کیفیت زندگی، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. سوئیس توانسته با ایجاد شرایط عالی برای شهفرایندانش، مقام دوم از لحاظ سطح رفاه زندگی را از آن خود کند.

برای ایرانیانی که قصد کار و زندگی در یک کشور مرفه و پیشرفته را دارند، سوئیس می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کانادا

کانادا احتیاجی به تعریف ندارد! این کشور یکی از محبوب ترین و برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است.

کانادا از لحاظ اقتصادی بسیار قدرتمند است و جزو کشورهای پیشرفته ای است که همچنان برای رونق اقتصادی خود، مهاجر می پذیرد.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، کانادا رتبه یازدهم در عایدی شغلی (Income)، رتبه سیزدهم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه هفتم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه یازدهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد.

شرایط راحت اخذ اقامت دائم، پیدا کردن شغل مناسب و رفاه بالای اجتماعی در کنار امینت و ثبات اقتصادی، کانادا را به برترین کشور برای مهاجرت تبدیل نموده است.

به اسم نمونه، با اخذ ویزای کار کانادا، بعد از سه سال کار کردن به راحتی می توان برای اقامت دائم کانادا درخواست داد و همچون یک شهفرایند عادی زندگی کرد.

اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

مهاجرت به کانادا

استرالیا

رفاه اجتماعی و شرایط مناسب زندگی، استرالیا را به برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان تبدیل نموده است.

نرخ بیکاری در استرالیا پایین است و حوزه های کاری مختلفی در این کشور وجود دارد. استرالیا یکی از کشورهایی است که در شرایط رکود اقتصادی، ثبات اقتصادی را حفظ کرد.

در یکی از نظرسنجی های وب سایت Goabroad که بر اساس نظرسنجی کاربران است، استرالیا سومین کشور موردعلاقه متقاضیان مهاجرت کاری است.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، استرالیا رتبه هفتم در عایدی شغلی (Income)، رتبه چهاردهم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه دهم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه سی و یکم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان کشورهای جهان در اختیار دارد.

ایرانیان بسیاری هم هر ساله با اخذ ویزای کار استرالیا یا بعضی ویزاهای دیگر، در پی مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور هستند.

اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استرالیا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

مهاجرت به استرالیا

آلمان

آلمان، یکی از محبوب ترین مقصد های مهاجرتی و از دید بسیاری افراد برترین کشور برای کار است.

آلمان بازار اقتصادی قدرتمندی دارد. سطح پایین فساد، نرخ بیکاری پایین، صنایع اقتصادی قوی و سطح بالای نوآوری از ویژگی های دیگر این کشور است.

این کشور عظیم ترین اقتصاد ملی در اروپاست. بازار کار در آلمان کاملاً تخصصی و رقابتی بوده و با سرعت بسیار زیادی در جریان است.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، آلمان رتبه پنجم در عایدی (Income)، رتبه هفتم در فراهم آوری فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه سیزدهم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه هفدهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای در جهان در اختیار دارد.

فرصت های شغلی زیادی برای متخصصان، نیروهای ماهر و کارشناسان در آلمان وجود دارد. شناخت قوانین و اصول کاری در این کشور نقش بسیار مهمی در پیروزیت شغلی مهاجرین دارد. اطلاعات بیشتر را می توانید در مقاله ویزای کار آلمان بخوانید.

نروژ

صنایع قدرتمند و رو به توسعه کشور نروژ از جمله نساجی، معدن کاری، صنایع غذایی، فراوری چوب و کاغذ فرصت های شغلی زیادی را برای مهاجرین ماهر، توانمند و متخصص فراهم نموده است.

اگرچه رقابت در این حوزه های کاری بسیار بالا است، اما میانه نرخ بیکاری در این کشور در سال گذشته 3.67 درصد بوده است.

نکته ای که نباید هرگز فراموش کرد این است که برای اخذ ویزای کاری نروژ حتماً باید پیشنهاد شغلی از این کشور داشت.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، نروژ رتبه چهارم در عایدی، رتبه یازدهم در بازار کار (Job Market)، رتبه دوم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه نهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد. همین آمار ها نشان می دهد که نروژ برترین کشور برای زندگی است.

نیوزلند

نیوزلند یک اقتصاد بسیار پیشرفته و پررونق دارد. بیشتر مهاجرین این کشور در حوزه بهداشت، آموزش، سلامت و جنگل داری مشغول به کار هستند.

در این کشور به راحتی می توان شغل موردنظر را با مراجعه به لیست مهارت ها و شغل های مورد احتیاج اداره مهاجرت پیدا کرد.

بد نیست بدانید که نیوزلند ویزای کار خاصی به نام ویزای کاری موقت دارد و برای مهارت های مورد احتیاج ضروری طراحی شده است.

بعد از اخذ این نوع اقامت، امکان دریافت اقامت دائم این کشور هم وجود دارد. راه دیگر برای اخذ اقامت دائم نیوزیلند این است که کارفرما باید مدرکی ارائه دهد که نتوانسته است فرد متخصص موردنظرش را از میان شهفرایندان نیوزلندی پیدا کند و در پی نیروی کار خارجی است.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ نیوزلند رتبه بیستم در عایدی (Income)، رتبه سوم در فراهم آوری فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه هشتم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه سی و سوم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد.

برترین کشور برای مهاجرت پرستاران

به تازگی حرفه پرستاری از پذیرش خوبی میان کشورهای پیشرفته برخوردار شده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و فشار زیاد بر روی بخش های درمانی در کشورهای مختلف، احتیاج به پرستاران، دکترها و متخصص های پزشکی بیشتر از قبل شده است.

همین موضوع باعث شده است تا این افراد برای داشتن زندگی بهتر، حقوق بالاتر و شرایط مناسب تر در پی برترین کشور برای مهاجرت پرستاران باشند.

اگر شما هم در حرفه پرستاری تحصیل نموده اید و در این زمینه سابقه کاری دارید، لیست زیر می تواند به شما در انتخاب برترین کشور برای زندگی یاری کند.

کشورهای ذکرشده به ترتیب بیشترین نرخ پذیرش، عایدی و مزایا را برای پرستاران فراهم نموده اند و می توانند برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان باشند.

برترین کشور برای مهاجرت پرستاران
کاناداآلماناسترالیاانگلستاناماراتایرلند
آمریکاهلندبلژیکلوکزامبورگنروژشیلی

به اسم مثال پرستاری یکی از مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا است و تقاضا برای آن همواره وجود دارد. این علت در کنار حقوق بالا، مزایای عالی و شرایط زندگی ایده آل آمار مهاجرت پرستاران به کانادا را بیشتر نموده است.

یا حتی، شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان به نحوی است که هر پرستار باتجربه ای می تواند بر اساس مقدار تحصیلات و تجربه از حقوق بسیار مناسب، شرایط زندگی ایده آل و خدمات رفاهی بسیار زیاد بهره مند گردد.

به همین دلایل باعث شده تا کانادا و آلمان جز برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان محسوب گردد.

لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا در حوزه های کاری پر رونق در سال 2021 را می توانید در مطلب زیر مطالعه کنید:

لیست مشاغل مورجهانز کانادا

برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان

همان گونه که می دانید به علت تبعیض نژادی و فعالیت های تروریستی بعضی گروهک ها در سراسر جهان، کشورهای پیشرفته از پذیرش مسلمانان امتناع می نمایند.

همین موضوع باعث شده تا فرایند مهاجرت مسلمانان به سایر کشورها به سختی انجام گردد؛ اما برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان کدام است؟ در ادامه لیستی از برترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان فراهم شده است.

برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان
کانادااسترالیانیوزلندفرانسهآلماناسپانیا
یونانبلغارستانبلژیکمجارستانسنگاپورامارات
روسیهآمریکاانگلستانمالزیترکیهعربستان

حال، شاید با خود بگویید که چرا این کشورها همواره پذیرای مسلمانان هستند؟ یکی از دلایل مهم این است که برای این کشورها، شخصیت فرد، مهارت و استعداد او در الویت واقع شده است. به اسم مثال کشور کانادا را می توان برترین کشور برای مسلمان محسوب کرد، چراکه دولت آن به کارآمد بودن مهاجر برای کشورش بیشتر اهمیت می دهد تا دین او.

برای کشور های چون آلمان، استرالیا، نیوزلند، فرانسه و … هم همین علت اهمیت دارد. همین علت مهم باعث شده تا کشور های گفته شده جز برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از لحاظ دینی به تعداد بیایند. اما در کشورهای عربی مانند دبی یا عربستان به علت یکسان بودن دین، درک متقابل بیشتر است.

البته گفتنی است که برای ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند در کشوری زندگی نمایند که از لحاظ دینی برای آن ها امنیت وجود داشته باشد، ترکیه، آلمان، سنگاپور، مالزی، کانادا، استرلیا و … می توانند گزینه های بهتری نسبت به کشورهایی مانند عربستان باشند.

برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

با نگاهی به جامعه جوان امروز می توان تب مهاجرت تحصیلی به کشوری دیگر را به خوبی مشاهده کرد.

اگر از هر جوان ایرانی برای آینده تحصیلی خود بپرسید، بیشتر با پاسخی چون می خواهم برای ادامه تحصیل مهاجرت کنم روبه رو می شوید.

مقصد بیشتر این دانشجویان کانادا، آمریکا، آلمان و یا بعضی کشورهای اروپایی دیگر است؛ اما به نظر شما کدام می تواند برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی باشد؟ در ادامه 10 کشور برتر که می توان در آنجا به راحتی تحصیل کرد و به پیروزیت رسید را معرفی خواهیم کرد.

برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی
کانادااسترالیاآلمانآمریکاانگلستان
سوئیسهلندفرانسهاسپانیادانمارک

کشورهای ذکرشده، دارای برترین دانشگاه ها در جهان هستند. امکاناتی که در این کشورها برای دانشجویان فراهم می گردد؛ ازجمله خوابگاه، کیفیت آموزش بالا، اجازه کار در حین تحصیل، بورسیه، وام های دانشجویی و … از جمله دلایل اصلی انتخاب آن ها از طرف دانشجویان است.

برای نمونه، دانشجویان می دانند تحصیل در کانادا می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای آنان باشد. دانشگاه های کانادا همواره بالاترین رتبه های آموزشی را دارند.

انشجویانی که از دانشگاه های کانادایی فارغ التحصیل شده اند، فرصت های شغلی بسیاری در دسترس آن ها است و می توانند وارد بازار کار شده و به عایدی برسند.

این موضوع برای سایر دانشگاه های کشورهای ذکرشده در لیست هم صدق می نماید.

اطلاعات بیشتر درباره تحصیل کانادا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

فرم ارزیابی مهاجرت

برترین کشور برای پناهندگی

آخرین راه و صدالبته اشتباه ترین روش برای مهاجرت به کشوری دیگر، پناهندگی است. به طورکلی، کسانی که از این روش اقدام می نمایند در خوش بینانه حالت، دو راه بیشتر پیش روی آن ها نیست. یا باید در کمپ ها با افراد دیگر در شرایطی فوق العاده نامناسب زندگی نمایند تا جواب پناهندگی شان برسد و یا باید از آن کشور دیپورت شده و به مکان های دیگر منتقل شوند.

وبلاگ نشر، پناهندگی را توصیه نمی نماید و هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.

کشورهایی که در ادامه مشاهده می کنید، بیشترین پذیرش مهاجران پناهنده را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.

معمولاً این کشورها اجازه ورود مردم سوریه، افغانستان، سواقتصادی و… را به وطن خود را می دهند و برای آن ها شرایط قابل قبول تری فراهم می نمایند.

کمپ های تمیزتر، فرایند پذیرش سریع تر، فراهم کردن امکانات گرمایشی و تهیه خوراک ازجمله امکاناتی است که برای پناهندگان آماده می گردد.

برترین کشور برای پناهندگی
آمریکاترکیهصربستانبنگلادش
کنیاانگلستانیونانآلمان

گفتنی است، کشور های نام برده بیش ترین نرخ پذیرش پناهنده را در جهان دارند. به اسم نمونه، کشور هایی چون کنیا و بنگلادش، پناهندگان کشور های مجاور خود را قبول می نمایند.

از طرف دیگر، ایرانیان کشور هایی چون ترکیه، یونان و آلمان را برای این روش انتخاب می نمایند. توجه داشته باشید، وبلاگ نشر پناهندگی را به هیچ مهاجری توصیه نمی نماید.

توصیه می گردد برای مهاجرت، به جای پناهندگی، از سایر روش های قانونی بهره ببرید.

حالا، با توجه به مطالب فوق، کدام کشور برای مهاجرت بهتر است؟! و کدام مقصد می تواند برترین کشور برای زندگی شما باشد؟

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای وبلاگ نشر در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص وبلاگ نشر تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول:

بر طبق آمار های به دست آمده برترین کشور برای زندگی، سوئیس، کانادا، استرالیا، آلمان و … است.

در حال حاضر، کانادا در صدر لیست برترین کشور برای مهاجرت این حرفه واقع شده است.

از میان 16 کشور مسلمان پذیر،کانادا، برترین کشور برای مهاجرت مسلمان به شمار میرود. لیست کامل داخل مقاله موجود است.

از جمله برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی می توان به کانادا، استرالیا، آلمان، آمریکا، انگلستان و … اشاره داشت.

در کشورهای استرالیا و لوکزامبورگ حداقل دستمزد نسبت به سایر کشور ها بیشتر است.

می 7, 2020

نویسنده : زینب رضایی

نوشته قبلی

ایرانی ها کدام را انتخاب نمایند: استرالیا یا کانادا؟

نوشته بعدی

درباره استرالیا

‫26 دیدگاه در برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

  1. افسونگفته

    2 ماه پیش

    با سلام و وقت بخیر . سلیمی هستم . من چند وقته ذهنم درگیر شده ک کدام کشور بهتر است. من 21 سال سن دارم دانشجوی آرچیتکت(معماری) رو دارم برای کارشناسی میخونم و زبان انگلیسیمم حدودا خوبه ولی دارم کلاس میرم . کار هم میکنم ... . چند سال بعد برای کار و مهاجرت کدام کشور برای من بهتر است؟تشکر فراوان بابت هدایت هاتون.

    Reply

    1. زینب رضاییگفته

      2 ماه پیش

      درود بر شما. شما از سال آخر مقطع کارشناسی میتونید برای کارشناسی ارشد در کشور هایی مثل کانادا استرالیا و آمریکا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان کارشناسان مهاجرتی ما، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و جواب سوالات خود را بگیرید. فرم ارزیابی مهاجرت

  2. مهلا مرادی زادهگفته

    5 ماه پیش

    سلام بر شما. من کارمند تامین اجتماعی هستم. 11 سال سابقه کار دارم و بیمه هم بودم. آیلتس 7 دارم و همسرم راننده کامیون هستن و ایشونم 16 سال سابقه کار دارن. زبان ایشونم با نمره 6 هست. برای مهاجرت به کدوم کشور اقدام کنیم که پفراینده پیروزی داشته باشیم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام دوست عزیز. برای اینکه بتونیم شرایط شما را آنالیز کنیم، حتما باید سن، رشته تحصیلی و اطلاعات کامل تری از شما رو بدونم تا بتونم شما را هدایت کنم. به همین دلیل لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  3. علیگفته

    5 ماه پیش

    سلام و درودمن در داروخانه کار میکنم. متاهل هستم و به همراه خانومم و دو تا دخترم قصد مهاجرت به ترکیه رو داریم. بودجه ما 1 میلیارد و 200 هست. می تونیم به وسیله خرید ملک به ترکیه مهاجرت کنیم؟ کمی زبان ترکی بلدیم ولی مدرک زبان ترکی یا انگلیسی نداریم. میشه هدایت کنید.

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام به شما دوست عزیز. ما خدمتی در رابطه با کشور ترکیه نداریم به ولی چنانچه مایل باشید به کشورهای دیگری مثل کانادا، استرالیا، اسپانیا و سایر موارد که در سایت ما موجود است، مهاجرت کنید، باید شرایط شما رو به طور دقیق بدونیم. مثلا فاکتورهایی مثل سن یا مقدار تحصیلان، سابقه کاری و ... بسیار مهم هستند که در روش مهاجرتی شما موثرند. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  4. الساگفته

    5 ماه پیش

    سلام. من 31 سال دارم و همسرم همسن خودم هستن. مدرک زبان نداریم ولی میخوایم اقدام کنیم برای زبان انگلیسی. رشته تحصیلی من کامپیوتر بوده و لیسانس. همسرم هم کارشناسی ارشد معماری دارن در زمینه تاسیسات هم خیلی ماهرن. کدوم کشور برای مهاجرت ما مناسبه و باید از چه روشی اقدام کنیم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام بر شما دوست عزیز و همراه سایت وبلاگ نشر. شما می تونید هم برای کانادا و هم استرالیا اقدام کنید. ولی به شرط اینکه تا قبل از 32 سالگی اقدام به مهاجرت نمایید. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  5. مریمگفته

    5 ماه پیش

    سلام به شما. من علوم سیاسی خوندم و در مسابقات شنای کشوری شرکت کردم و مقام دوم رو دارم. به نقاشی هم علاقه زیادی دارم و با رنگ روغن تابلو میکشم. با این موارد شانسی برای مهاجرت دارم. میتونم از برنامه اسکیلد ورکر کانادا استفاده کنم و به این کشور برم و اقامتش رو بگیرم. نمره زبانم 5.5 هست، متاهل هستم و همسرم نقاش خودرو هستن ولی مدرک زبان ندارن. لطفا هدایت کنید که برای مهاجرت به کانادا چه کنیم و اینکه میشه من اقدام کنم و همسرم رو هم با خودم همراه کنم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام به شما دوست گرامی. باید سن شما و همسرتون را بدونیم که بتونیم هدایت تون کنیم و رشته علوم سیاسی کاربردی نیست. بابت مقام های ورزشی تون باید رزومه بین المللی داشته باشید و کسب عایدی داشته باشید در 5 سال اخیر از رشته ورزشی تون. با این شرایط می تونید به وسیله فدرال اسکیل ورکر اقدام کنید. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  6. حسنگفته

    5 ماه پیش

    سلام و احترامکشور اتریش برای مهاجرت ایرانیان خوبه؟ اتریش بهتر هست یا آلمان. من در زمینه بازاریابی فرآورده های لبنی شاغل هستم. اگر آلمان یا اتریش نشه، ترکیه هم اوکی هست. می تونم با توجه به اینکه 28 سال سن دارم و مجردم اقدام کنم برای مهاجرت؟ چه روشی برای مهاجرت انتخاب کنم و کدوم کشور رو؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام دوست عزیز. از نظر مقایسه آلمان و اتریش، قطعا شرایط مهاجرتی اتریش خیلی بهتر است. چون شما 28 ساله هستید، پیشنهاد می کنیم اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. هم از روش تحصیلی و هم کاری می توانید اقدام کنید. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  7. داوودیگفته

    5 ماه پیش

    سلااااااااام من میخوام هر طور شده در سال تازه مهاجرت کنم. جای خاصی مد نظرم نیست. هر جایی باشه بهتر از ایرانه. فقط اینکه میخوام بدونم با چه شرایطی می تونم پیروز بشم برم آلمان یا کانادا؟ من یه فامیل دور هم توی ونکوور دارم. دایی پدرم هستن. می تونم به واسطه ایشون برم کانادا برای همواره؟ من 39 سالمه و سه تا بچه هم دارم و میخوام خانوادگی مهاجرت کنیم. هدایت کنید ممنون میشم.

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام به شما دوست و همراه سایت وبلاگ نشر. بله میتوانید برای کانادا اقدام کنید، اما نه به واسطه دایی پدرتون، بلکه با روش های مهاجرتی مرتبط با شرایط تون می تونید مهاجرت کنید. بعلاوه می تونید همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، پاسخ سوالات خود را بگیرید.فرم ارزیابی مهاجرت

  8. بهرادگفته

    5 ماه پیش

    سلام؛ من قصد مهاجرت دارم. هر چی فکر کردم به نتیجه نرسیدم که کدوم کشور رو به اسم مقصد مهاجرتی خودم انتخاب کنم. من 21 سالمه، از نظر اقتصادی مسئله ای ندارم. دانشجوی شیمی هستم و نمره آیلتس من 6 هست. دوستانم میگن سوئد گزینه خوبی برای ایرانی ها هست. میشه هدایتم کنید که میتونم به کدوم کشورها مهاجر کنم با این شرایط؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      با سلام به شما دوست گرامی. برای ویزای کوآپ کانادا عالی هست شرایطتتون. بعلاوه می تونید برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  9. صالحهگفته

    5 ماه پیش

    درود . سوالی ذهنم رو مشغول نموده و اون هم اینه که میشه به وسیله پناهندگی به کشور استرالیا برم و اونجا به سفارت برم و درخواست بدم که بتونم در استرالیا بمونم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام به شما دوست عزیز. خیر - ما کاملا قانونی عمل می کنیم و اطلاعی نداریم از این نوع ویزا.

  10. مطهرهگفته

    5 ماه پیش

    سلام، من 38 سالمه و خانه دار هستم. 6 ماه به اسم پرستار کودک سابقه کار دارم. میتونم با برنامه مهاجرت پرستاران خانگی به کانادا مهاجرت کنم؟ آیلتس هم تازه دارم دوره اش رو میرم. باید چه نمره ای بیارم تا بتونم مهاجرت کنم؟ چه کشوری رو پیشنهاد می کنید که برای مهاجرت انتخاب کنم؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام با توجه به رشتتون دانمارک برای شما عالی هست اما برای برنامه های کانادا باید شرایط تون آنالیز بشه، لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  11. سوسنگفته

    5 ماه پیش

    سلام و عرض ادبمن رشتم برق هست و تخصص در زمینه الکترونیک دارم. رشتم مهندسی برق قدرت بوده. 4 سال سابقه کار دارم و نمره آیلتس من 6.5 هست. می خواستم بدونم کدوم کشور برای مهاجرت من بهتره؟

    Reply

    1. مینا نجفیگفته

      5 ماه پیش

      سلام بر شما دوست گرامیقطعا در برنامه های استانی کانادا بسیار عالی میتونید به اقامت برسید. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان، همین حالا فرم ارزیابی مهاجرت را در سایت ما پر کنید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.فرم ارزیابی مهاجرت

  12. نجمهگفته

    6 ماه پیش

    پس راسته که کانادا برترین کشور برای مهاجرت. انشالله که ما هم بتونیم بریم

    Reply

    1. زهرا شاهیگفته

      6 ماه پیش

      درود بر شما . بله دقیقا. ما هم برای شما چنین آرزویی داریم. شما می تونید با تکمیل فرم ارزیابی مهاجرتی شانس خود برای مهاجرت را امتحان کنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.فرم ارزیابی مهاجرت

  13. محسن طباطباییگفته

    6 ماه پیش

    یه سری سوال نوشتید توی متنتون که من بر اساس اونها سوالم می پرشم و بهم بگید که برای شرایط من برترین کشور برای مهاجرت کدومه. من الان 32 سالمه ارشد مکانیک دانشگاه آزاد تهران دارم، می خوام واسه آینده خوب و شغل پرعایدی از این کشور برم چون واقعااااااا خسته شدم از اینکه هر چی دوویدم به جای نرسیدم- سابقه کار دارم - شرایط اقتصادیم زیاد اوکی نیست ولی میتونم ماشین بفروشم ویه کارایی انجام بدم واسه پول- حاضرم شرایط سخت هم داشته باشیم ولی تهش یه نتیجه ای داشته باشه- در اصل میخاممم کار خوبی داشته باشم. حالا نظر شما چیه چی کار کنم ؟

    Reply

    1. پریسا انصاری پورگفته

      6 ماه پیش

      درود بر شمابا توجه به چیزی که شرح دادین مدرک تحصیلی تون ارشد و اینکه سابقه کار هم دارید، اما آیا سابقه کار مرتبط دارید؟ دانش زبانی تون چی؟ و اینکه با توجه به کارهایی که فرمودین میشه انجام بدید، در نهایت فکر می کنید نقدینگی تون چقدره؟ با فرض بر اینکه دانش زبانی تون خوبه و بقیه فاکتورها رو هم دارا هستید، میشه گفت که به وسیله سیستم اکسپرس اینتری می تونید اقدام کنید. برای اینکه جواب قطعی داده بشه به اطلاعات زیادی احتیاجه، لطفا فرم ارزیابی مهاجرتی ما را پر کنید تا از مشاوره رایگان ما در این زمینه بهره مند بشید.فرم ارزیابی مهاجرت

ارسال نظرات لغو پاسخ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.

مهاجرت، یکی از راه های رسیدن به آرزوها و اهدافی است که بیشتر افراد در سر دارند. نه تنها ما ایرانی ها، بلکه می توان گفت تمام افراد در سراسر جهان به ویژه مردم کشورهای جهان سوم، به دلایل مختلفی تصمیم به مهاجرت می گیرند.

اما آنچه اهمیت دارد این است که این تصمیم بر چه اساسی اتخاذ می گردد؟ آیا مهاجرت می تواند احتیاجهای شما را رفع کند و شما را به اهدافتان برساند یا خیر؟

آیا مقصدی که انتخاب می کنید، برترین کشور برای زندگی است؟ برای مثال مهاجرت به استرالیا تصمیم عاقلانه ایست یا کشوری اروپایی مانند آلمان؟

بنابراین، این انتخاب باید با فکر و تحقیق انجام گردد. فردی که تصمیم به ترک وطن خود می گیرید، اگر نتواند به اهدافش برسد، با شکست عظیمی روبه رو می گردد.

مسلماً، هیچ مهاجری نمی خواهد چنین اتفاقی را تجربه کند؛ اما برترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

قبل از پاسخ به این سؤال باید اول از همه معیارهای خودتان را معین کنید. زمانی که بدانید دنبال چه هستید و چرا می خواهید از کشور مادری تان مهاجرت کنید، راحت تر می توانید مقصدتان را انتخاب نمایید.

برای این کار، سؤالاتی را در زیر اسم کردیم، با پاسخ دادن به آن ها، سطح توقعات خود از مهاجرت و معیارهای موردنظرتان از کشور مقصد را عمیق تر و دقیق تر، ارزیابی کنید.

  • اکنون در چه شرایطی قرار دارید؟
  • چرا می خواهید مهاجرت کنید؟
  • از چه شرایط اقتصادی/ اجتماعی/ سیاسی برخوردار هستید؟
  • فرهنگ شما چگونه است و چه مسائلی برایتان از لحاظ فرهنگی اهمیت بیشتری دارد؟
  • چقدر می توانید برای زندگی در کشور خارجی هزینه کنید؟
  • در پی چه آزادی هایی هستید؟
  • تا کجا می خواهید از رفاه برخوردار باشید؟
  • چقدر سرمایه برای هزینه های مهاجرت خود کنار گذاشته اید؟
  • آیا حاضرید با شرایط سخت هم مهاجرت کنید؟
  • آیا برنامه ای برای پس از مهاجرت و آغاز زندگی تازه خود دارید؟

درنهایت، با پاسخ به این سؤالات و سوالات مشابه و نگاهی به شرایط کشورهای مختلف متوجه خواهید شد که هدفتان چیست و کدام مکان می تواند برترین کشور برای زندگی شما باشد.

در ادامه با با برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان، برای مهاجرت پرستاران، برای مهاجرت مسلمانان، برای مهاجرت تحصیلی و در نهایت برای پناهندگان آشنا خواهید شد.

برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان

کار، یکی از اهداف اصلی برای مهاجرت است. به طور کلی می توان گفت، برترین کشور برای کار، آنجایی است که بتوان بدون ترس از اخراج شدن، همخوانی نداشتن دخل وخرج، نداشتن آسایش و رفاه و درنهایت، نداشتن سطح استاندارد زندگی، زیست و در عین حال پیشرفت کرد.

یکی از عمده ترین دلایلی که مردمان جهان سومی در پی برترین کشور برای زندگی و صدالبته برترین کشور برای کار هستند، همین نداشتن رفاه و درجا زدن باوجود کوشش شبانه روزی است. چیزی که با زندگی در کشورهای پیشرفته می توان به راحتی به دست آورد.

در ادامه، لیستی از برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان
سوئیسکانادااسترالیاآلماننیوزلندنروژ

بدون شک لیست کشورهای خوب برای مهاجرت کاری به این موارد ختم نمی گردد. اما با توجه به بعضی فاکتورها، برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان را می توان این موارد دانست.

در ادامه با علت انتخاب هر کدام از این کشورها و مزایای هر کدام بیشتر آشنا خواهید شد.

سوئیس

سوئیس یکی از برترین کشورها از لحاظ اقتصادی، ثبات بازار و عایدی است.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ سوئیس رتبه سوم در عایدی شغلی (Income)، رتبه دوم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه چهارم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه دوم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان کشورهای جهان در اختیار دارد. همین آمار ها نشان می دهد که سوئیس برترین کشور برای کار است.

استاندارد و کیفیت زندگی، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. سوئیس توانسته با ایجاد شرایط عالی برای شهفرایندانش، مقام دوم از لحاظ سطح رفاه زندگی را از آن خود کند.

برای ایرانیانی که قصد کار و زندگی در یک کشور مرفه و پیشرفته را دارند، سوئیس می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کانادا

کانادا احتیاجی به تعریف ندارد! این کشور یکی از محبوب ترین و برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان است.

کانادا از لحاظ اقتصادی بسیار قدرتمند است و جزو کشورهای پیشرفته ای است که همچنان برای رونق اقتصادی خود، مهاجر می پذیرد.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، کانادا رتبه یازدهم در عایدی شغلی (Income)، رتبه سیزدهم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه هفتم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه یازدهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد.

شرایط راحت اخذ اقامت دائم، پیدا کردن شغل مناسب و رفاه بالای اجتماعی در کنار امینت و ثبات اقتصادی، کانادا را به برترین کشور برای مهاجرت تبدیل نموده است.

به اسم نمونه، با اخذ ویزای کار کانادا، بعد از سه سال کار کردن به راحتی می توان برای اقامت دائم کانادا درخواست داد و همچون یک شهفرایند عادی زندگی کرد.

اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

مهاجرت به کانادا

استرالیا

رفاه اجتماعی و شرایط مناسب زندگی، استرالیا را به برترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان تبدیل نموده است.

نرخ بیکاری در استرالیا پایین است و حوزه های کاری مختلفی در این کشور وجود دارد. استرالیا یکی از کشورهایی است که در شرایط رکود اقتصادی، ثبات اقتصادی را حفظ کرد.

در یکی از نظرسنجی های وب سایت Goabroad که بر اساس نظرسنجی کاربران است، استرالیا سومین کشور موردعلاقه متقاضیان مهاجرت کاری است.

بر طبق تازهترین آمارهای سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، استرالیا رتبه هفتم در عایدی شغلی (Income)، رتبه چهاردهم در فراهم آوردن فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه دهم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه سی و یکم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان کشورهای جهان در اختیار دارد.

ایرانیان بسیاری هم هر ساله با اخذ ویزای کار استرالیا یا بعضی ویزاهای دیگر، در پی مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور هستند.

اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استرالیا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

مهاجرت به استرالیا

آلمان

آلمان، یکی از محبوب ترین مقصد های مهاجرتی و از دید بسیاری افراد برترین کشور برای کار است.

آلمان بازار اقتصادی قدرتمندی دارد. سطح پایین فساد، نرخ بیکاری پایین، صنایع اقتصادی قوی و سطح بالای نوآوری از ویژگی های دیگر این کشور است.

این کشور عظیم ترین اقتصاد ملی در اروپاست. بازار کار در آلمان کاملاً تخصصی و رقابتی بوده و با سرعت بسیار زیادی در جریان است.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، آلمان رتبه پنجم در عایدی (Income)، رتبه هفتم در فراهم آوری فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه سیزدهم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه هفدهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای در جهان در اختیار دارد.

فرصت های شغلی زیادی برای متخصصان، نیروهای ماهر و کارشناسان در آلمان وجود دارد. شناخت قوانین و اصول کاری در این کشور نقش بسیار مهمی در پیروزیت شغلی مهاجرین دارد. اطلاعات بیشتر را می توانید در مقاله ویزای کار آلمان بخوانید.

نروژ

صنایع قدرتمند و رو به توسعه کشور نروژ از جمله نساجی، معدن کاری، صنایع غذایی، فراوری چوب و کاغذ فرصت های شغلی زیادی را برای مهاجرین ماهر، توانمند و متخصص فراهم نموده است.

اگرچه رقابت در این حوزه های کاری بسیار بالا است، اما میانه نرخ بیکاری در این کشور در سال گذشته 3.67 درصد بوده است.

نکته ای که نباید هرگز فراموش کرد این است که برای اخذ ویزای کاری نروژ حتماً باید پیشنهاد شغلی از این کشور داشت.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، نروژ رتبه چهارم در عایدی، رتبه یازدهم در بازار کار (Job Market)، رتبه دوم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه نهم در توازن کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد. همین آمار ها نشان می دهد که نروژ برترین کشور برای زندگی است.

نیوزلند

نیوزلند یک اقتصاد بسیار پیشرفته و پررونق دارد. بیشتر مهاجرین این کشور در حوزه بهداشت، آموزش، سلامت و جنگل داری مشغول به کار هستند.

در این کشور به راحتی می توان شغل موردنظر را با مراجعه به لیست مهارت ها و شغل های مورد احتیاج اداره مهاجرت پیدا کرد.

بد نیست بدانید که نیوزلند ویزای کار خاصی به نام ویزای کاری موقت دارد و برای مهارت های مورد احتیاج ضروری طراحی شده است.

بعد از اخذ این نوع اقامت، امکان دریافت اقامت دائم این کشور هم وجود دارد. راه دیگر برای اخذ اقامت دائم نیوزیلند این است که کارفرما باید مدرکی ارائه دهد که نتوانسته است فرد متخصص موردنظرش را از میان شهفرایندان نیوزلندی پیدا کند و در پی نیروی کار خارجی است.

بر طبق تازهترین آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)؛ نیوزلند رتبه بیستم در عایدی (Income)، رتبه سوم در فراهم آوری فرصت های شغلی بازار کار (Job Market)، رتبه هشتم در رضایت از زندگی (Life Satisfaction) و رتبه سی و سوم در توازان کار و زندگی (Work-Life Balance) را در میان سایر کشورهای جهان در اختیار دارد.

برترین کشور برای مهاجرت پرستاران

به تازگی حرفه پرستاری از پذیرش خوبی میان کشورهای پیشرفته برخوردار شده است. با توجه به شیوع بیماری کرونا و فشار زیاد بر روی بخش های درمانی در کشورهای مختلف، احتیاج به پرستاران، دکترها و متخصص های پزشکی بیشتر از قبل شده است.

همین موضوع باعث شده است تا این افراد برای داشتن زندگی بهتر، حقوق بالاتر و شرایط مناسب تر در پی برترین کشور برای مهاجرت پرستاران باشند.

اگر شما هم در حرفه پرستاری تحصیل نموده اید و در این زمینه سابقه کاری دارید، لیست زیر می تواند به شما در انتخاب برترین کشور برای زندگی یاری کند.

کشورهای ذکرشده به ترتیب بیشترین نرخ پذیرش، عایدی و مزایا را برای پرستاران فراهم نموده اند و می توانند برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان باشند.

برترین کشور برای مهاجرت پرستاران
کاناداآلماناسترالیاانگلستاناماراتایرلند
آمریکاهلندبلژیکلوکزامبورگنروژشیلی

به اسم مثال پرستاری یکی از مشاغل موجود در لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا است و تقاضا برای آن همواره وجود دارد. این علت در کنار حقوق بالا، مزایای عالی و شرایط زندگی ایده آل آمار مهاجرت پرستاران به کانادا را بیشتر نموده است.

یا حتی، شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان به نحوی است که هر پرستار باتجربه ای می تواند بر اساس مقدار تحصیلات و تجربه از حقوق بسیار مناسب، شرایط زندگی ایده آل و خدمات رفاهی بسیار زیاد بهره مند گردد.

به همین دلایل باعث شده تا کانادا و آلمان جز برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان محسوب گردد.

لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا در حوزه های کاری پر رونق در سال 2021 را می توانید در مطلب زیر مطالعه کنید:

لیست مشاغل مورجهانز کانادا

برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان

همان گونه که می دانید به علت تبعیض نژادی و فعالیت های تروریستی بعضی گروهک ها در سراسر جهان، کشورهای پیشرفته از پذیرش مسلمانان امتناع می نمایند.

همین موضوع باعث شده تا فرایند مهاجرت مسلمانان به سایر کشورها به سختی انجام گردد؛ اما برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان کدام است؟ در ادامه لیستی از برترین کشورها برای مهاجرت مسلمانان فراهم شده است.

برترین کشور برای مهاجرت مسلمانان
کانادااسترالیانیوزلندفرانسهآلماناسپانیا
یونانبلغارستانبلژیکمجارستانسنگاپورامارات
روسیهآمریکاانگلستانمالزیترکیهعربستان

حال، شاید با خود بگویید که چرا این کشورها همواره پذیرای مسلمانان هستند؟ یکی از دلایل مهم این است که برای این کشورها، شخصیت فرد، مهارت و استعداد او در الویت واقع شده است. به اسم مثال کشور کانادا را می توان برترین کشور برای مسلمان محسوب کرد، چراکه دولت آن به کارآمد بودن مهاجر برای کشورش بیشتر اهمیت می دهد تا دین او.

برای کشور های چون آلمان، استرالیا، نیوزلند، فرانسه و … هم همین علت اهمیت دارد. همین علت مهم باعث شده تا کشور های گفته شده جز برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان از لحاظ دینی به تعداد بیایند. اما در کشورهای عربی مانند دبی یا عربستان به علت یکسان بودن دین، درک متقابل بیشتر است.

البته گفتنی است که برای ایرانیانی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند در کشوری زندگی نمایند که از لحاظ دینی برای آن ها امنیت وجود داشته باشد، ترکیه، آلمان، سنگاپور، مالزی، کانادا، استرلیا و … می توانند گزینه های بهتری نسبت به کشورهایی مانند عربستان باشند.

برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

با نگاهی به جامعه جوان امروز می توان تب مهاجرت تحصیلی به کشوری دیگر را به خوبی مشاهده کرد.

اگر از هر جوان ایرانی برای آینده تحصیلی خود بپرسید، بیشتر با پاسخی چون می خواهم برای ادامه تحصیل مهاجرت کنم روبه رو می شوید.

مقصد بیشتر این دانشجویان کانادا، آمریکا، آلمان و یا بعضی کشورهای اروپایی دیگر است؛ اما به نظر شما کدام می تواند برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی باشد؟ در ادامه 10 کشور برتر که می توان در آنجا به راحتی تحصیل کرد و به پیروزیت رسید را معرفی خواهیم کرد.

برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی
کانادااسترالیاآلمانآمریکاانگلستان
سوئیسهلندفرانسهاسپانیادانمارک

کشورهای ذکرشده، دارای برترین دانشگاه ها در جهان هستند. امکاناتی که در این کشورها برای دانشجویان فراهم می گردد؛ ازجمله خوابگاه، کیفیت آموزش بالا، اجازه کار در حین تحصیل، بورسیه، وام های دانشجویی و … از جمله دلایل اصلی انتخاب آن ها از طرف دانشجویان است.

برای نمونه، دانشجویان می دانند تحصیل در کانادا می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای آنان باشد. دانشگاه های کانادا همواره بالاترین رتبه های آموزشی را دارند.

انشجویانی که از دانشگاه های کانادایی فارغ التحصیل شده اند، فرصت های شغلی بسیاری در دسترس آن ها است و می توانند وارد بازار کار شده و به عایدی برسند.

این موضوع برای سایر دانشگاه های کشورهای ذکرشده در لیست هم صدق می نماید.

اطلاعات بیشتر درباره تحصیل کانادا را می توانید در مطالب زیر دنبال کنید:

فرم ارزیابی مهاجرت

برترین کشور برای پناهندگی

آخرین راه و صدالبته اشتباه ترین روش برای مهاجرت به کشوری دیگر، پناهندگی است. به طورکلی، کسانی که از این روش اقدام می نمایند در خوش بینانه حالت، دو راه بیشتر پیش روی آن ها نیست. یا باید در کمپ ها با افراد دیگر در شرایطی فوق العاده نامناسب زندگی نمایند تا جواب پناهندگی شان برسد و یا باید از آن کشور دیپورت شده و به مکان های دیگر منتقل شوند.

وبلاگ نشر، پناهندگی را توصیه نمی نماید و هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهد.

کشورهایی که در ادامه مشاهده می کنید، بیشترین پذیرش مهاجران پناهنده را در سراسر جهان به خود اختصاص داده اند.

معمولاً این کشورها اجازه ورود مردم سوریه، افغانستان، سواقتصادی و… را به وطن خود را می دهند و برای آن ها شرایط قابل قبول تری فراهم می نمایند.

کمپ های تمیزتر، فرایند پذیرش سریع تر، فراهم کردن امکانات گرمایشی و تهیه خوراک ازجمله امکاناتی است که برای پناهندگان آماده می گردد.

برترین کشور برای پناهندگی
آمریکاترکیهصربستانبنگلادش
کنیاانگلستانیونانآلمان

گفتنی است، کشور های نام برده بیش ترین نرخ پذیرش پناهنده را در جهان دارند. به اسم نمونه، کشور هایی چون کنیا و بنگلادش، پناهندگان کشور های مجاور خود را قبول می نمایند.

از طرف دیگر، ایرانیان کشور هایی چون ترکیه، یونان و آلمان را برای این روش انتخاب می نمایند. توجه داشته باشید، وبلاگ نشر پناهندگی را به هیچ مهاجری توصیه نمی نماید.

توصیه می گردد برای مهاجرت، به جای پناهندگی، از سایر روش های قانونی بهره ببرید.

حالا، با توجه به مطالب فوق، کدام کشور برای مهاجرت بهتر است؟! و کدام مقصد می تواند برترین کشور برای زندگی شما باشد؟

چرا موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت؟

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از عظیمترین موسسات مشاوره به شمار میرود که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده می نماید. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای وبلاگ نشر در زمینه مهاجرت بهره مند شوید. متخصصین ما می توانند رزومه مهاجرتی شما را به نحو مطلوبی ارتقا دهند و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید وجه خود را از موسسه باز پس گیرید. تیم متخصص وبلاگ نشر تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند.

سوالات متداول:

بر طبق آمار های به دست آمده برترین کشور برای زندگی، سوئیس، کانادا، استرالیا، آلمان و … است.

در حال حاضر، کانادا در صدر لیست برترین کشور برای مهاجرت این حرفه واقع شده است.

از میان 16 کشور مسلمان پذیر،کانادا، برترین کشور برای مهاجرت مسلمان به شمار میرود. لیست کامل داخل مقاله موجود است.

از جمله برترین کشور برای مهاجرت تحصیلی می توان به کانادا، استرالیا، آلمان، آمریکا، انگلستان و … اشاره داشت.

در کشورهای استرالیا و لوکزامبورگ حداقل دستمزد نسبت به سایر کشور ها بیشتر است.

منبع: پارسی کانادا

به "برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کشور برای مهاجرت ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید