مد و زیبایی

5 روش برای شناسایی ته رنگ پوست

شناسایی ته رنگ پوست برای یافتن برترین هماهنگی و تعادل میان رنگ طبیعی پوست و زیرسازهای آرایشی، لازم است. استفاده از ته رنگ نامناسب باعث می گردد میکاپ صورت شما رنگ متفاوتی نسبت به سایر قسمت های بدن پیدا کند. علاوه بر این، آشنایی با ته رنگ پوست برای انتخاب...

12 فروردین 1403

5 راه حل ساده برای بهبود تغذیه و رشد کودک

رشد بچه ها شامل فرآیندهای پیچید ه ای می شود و عوامل گوناگونی از جمله تغذیه مناسب روی آن تأثیر می گذارند. به طور کلی، بچه ها با سرعت بالایی در حال رشد و نمو هستند، این سرعت به ویژه در دوران مدرسه ابتدایی افزایش پیدا می کند.

11 آبان 1401

طرز نگهداری و تکثیر آلوئه ورا؛ گیاه محبوب و پرطرفدار برای زیبایی پوست و مو

گیاه فوق العاده مفید آلوئه ورا از گذشته به عنوان یک گیاه دارویی مورد توجه بوده است که می توانید آن را در آپارتمان هم نگهداری کنید.

10 مرداد 1401

روغن هویج برای رشد موها

بسیاری از ما از فواید روغن هویج برای رشد مو بی اطلاع هستیم. در این مقاله اطلاعات ارزشمندی راجع به فواید روغن هویج برای رشد موها ارائه شده است.

26 مهر 1400

چه کنیم از نیش پشه در امان بمانیم ؟

وزوز کردن یک پشه ممکن است آزار دهنده ترین صدای روی زمین باشد و اگر در منطقه ای هستید که پشه ها بیماری را منتقل می نمایند، ممکن است خطرناک باشد.

27 تیر 1400

تمیز کردن برس مو به شیوه صحیح

برای جلوگیری از آسیب به موها و حفظ سلامت پوست سر و مو باید به نظافت برس و شانه رسیدگی گردد و با روش های صحیح ضدعفونی و تمیز شوند.

14 بهمن 1399

هتل لاوندر؛ از بهترین هتل های 3 ستاره دبی، عکس

طراحی کلاسیک هتل لاوندر آن را به یکی از هتل های محبوب در میان توریستان و توریست ها تبدیل نموده است. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای دبی را داشته باشید، هتل لاوندر می تواند گزینه مناسبی برای اقامت باشد.

9 آذر 1399

تفاوت آمبره، سامبره و بالیاژ در رنگ کردن مو چیست؟

در گذشته تکنیک های خاص و متفاوتی برای رنگ کردن مو وجود نداشت. خانم ها در نهایت می توانستند فقط یک رنگ مو با توجه به پوست و چهره خود انتخاب کنند و موهای خود را رنگ بزنند. اما امروزه روش های زیادی برای رنگ کردن وجود دارد. از جمله جدیدترین روش های رنگ کردن مو...

4 آبان 1399

جملات عاشقانه پدر به دختر (20 متن زیبا برای فرزند دختر)

به طور معمول، پدرها در ابراز عشق خود به فرزندان شان از روش های غیرمستقیم استفاده می نمایند. به عبارتی، پدران معمولاً یا علاقه ای به ابراز محبت مستقیم ندارند! به همین دلیل، در این مقاله مجموعه ای از جملات عاشقانه پدر به دختر آورده ایم تا با استفاده از آن...

3 آبان 1399

خبرنگاران گلی که بوی ثروت آفرینی می دهد

شهرکرد -خبرنگاران-اینجا بازار مرکزی شهر است، پسری تازه داماد که حلقه نقره ای دست اش است، ادکلن را از ویترین بیرون می آورد و یک اسپری نرم به مچ دست مشتریان می زند، هوای مغازه سرشار از بوی های تند و تیز ادکلن هاست.

10 مرداد 1399

واکنش های مدیریت شهری به رفتار سحر قریشی ، خانم بازیگر از پاکبان زحمتکش عذرخواهی کند

ویدیویی در شبکه های مجازی از رفتار نامناسب یکی از بازیگران سینما با یکی از عوامل پاکبان شهر تهران منتشر شده است که با واکنش مدیران شهری همراه شد.

28 خرداد 1399

معجزه داروهای گیاهی، از شایعه تا واقعیت!

اخیرا عده ای ادعا می نمایند دارو هایی فراوری نموده اند که به هر دردی دواست، اما باید دید این اقلام واقعا معجزه هستند یا تقلبی.

4 بهمن 1398

متفاوت ترین گوشی های موجود در بازار فناوری دنیا

خبرنگاران: در میان تمامی آمار و ارقام اعلامی توسط شرکت های تولیدکننده گوشی، یک موضوع بسیار آزاردهنده وجود دارد و آن شباهت تمام گوشی های مشهور بازار به هم است.

27 دی 1398

هاربین 2016: خیره کننده ترین جشنواره زمستانی دنیا شروع شد

در این مقاله شما را با شهری به نام هاربین در کشور چین آشنا می کنیم که محل برگزاری یکی از بزرگ ترین و زیبا ترین جشنواره های برف و یخ است. جشنواره ای که برای برگزاری آن به دمایی بین -10 تا -20 درجه سانتی­گراد احتیاج است، اما زیبایی هایش این سرمای سوزناک را از...

23 آذر 1398

روتین هفتگی زیبایی

سلامی به نرمی و خوشگلی نون خامه ای و به تمیزی و پاکی کیف پول هاتون در آخر ماه .

9 آذر 1398

9 ترفند ساده برای پنهان کردن شکم زیر لباس!

روزنامه خراسان: حالا که طبق جدیدترین آمار ها بیش از 60 درصد ایرانی ها اضافه وزن دارند، با پوشیدن چه لباس هایی لاغرتر به نظر برسیم؟

9 آذر 1398