ممنوعیت افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده

به گزارش وبلاگ نشر، استاندار کرمانشاه هرگونه افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده (29 آذر) را ممنوع اظهار داشت و گفت : با متخلفان و گران فروشان برخورد جدی می گردد.

ممنوعیت افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده

به گزارش وبلاگ نشر از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : بعضی نانوایی ها طی یکی دو روز اخیر به صورت خودسر و غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت نان نموده اند که قطعا با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

او خواهان برکناری رئیس اتحادیه نانوایی های کرمانشاه به علت تخطی از قانون و نبود نظارت بر کار خبازی ها شد و گفت : هیچ نانوایی حق افزایش قیمت ها را تا تاریخ اعلام شده (دوشنبه - 29 آذر) را ندارد.

بازوند اضافه نمود: قیمت های نو نیز بر اساس کار کارشناسی و برگزاری نشست های فراوان معین و ابلاغ شده است و هرگونه گران فروشی با برخورد جدی و جریمه های سنگین برای خبازی های متخلف همراه خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بر افزایش نظارت های دستگاه ها از بازار تاکید نمود و اضافه نمود: نه تنها در حوزه نان، بلکه با هر واحد صنفی که اقدام به گران فروشی کند برخورد های قانونی صورت می گیرد.

او با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، گفت: مسئله ای از بابت تامین کالا های مورد احتیاج مردم نداریم که این امر باید با ثبات قیمت و عرصه آن با نرخ مصوب همراه باشد تا آرامش خاطر مردم از بین نرود.

بازوند استفاده ادارات و دستگاه های دولتی را از محصولات تنظیم بازاری ممنوع گفت و گفت: این درست نیست که ادارات محصولات و کالا ها را به تعداد فراوان برای کارکنان خود خریداری و دست عموم مردم از آن کوتاه بماند.

استاندار کرمانشاه برپایی نمایشگاه های مختلف را در سطح استان به شرط رعایت دستورالعمل ها و دستوالعمل های بهداشتی بلامانع مطرح نمود و اضافه نمود: در این نمایشگاه ها نیز باید بر قیمت ها نظارت کامل صورت بگیرد.

او به شروع فعالیت گروه تعاونی پیشگامان که به صورت آنلاین و در زمینه تامین کالا های اساسی فعالیت می نماید اشاره نمود و اضافه نمود: تا هفته آینده آنالیز های لازم در مورد نحوه فعالیت این تعاونی انجام و در صورت اصلاح بعضی معایب به صورت گسترده فعالیت خود را فعلا در شهر کرمانشاه شروع می نماید.

بازوند گفت: این فروشگاه آنلاین در صورت شروع به کار، به عرضه برنج و تخم مرغ با قیمت مصوب دولتی خواهد پرداخت که شهروندان پس از گذشت 24 ساعت از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود را درب منزل تحویل می گیرند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ممنوعیت افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت افزایش خودسرانه قیمت نان تا زمان معین شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید