مرکز خرید هیرکان گرگان

به گزارش وبلاگ نشر، بعضی از افرادی که برای امورات دیگر به مرکز شهر آمده اند خود را پیاده به این مکان رسانده و خریدهای ضروری خود را انجام دهند.از آنجا که این مرکز خرید در چهار طبقه طراحی و احداث شده است، شامل بسیاری از فروشگاه های متنوع می گردد. این مجموعه در قالب یک طبقه همکف، یک طبقه منفیِ یک و دو طبقه اول و دوم بنا شده است.

مرکز خرید هیرکان گرگان

هرچند مهم ترین اجناس را می توان در همان طبقه هم کف خریداری نمود، با این حال بهتر است از بازدید از طبقات دیگر نیز غافل نشوید. با توجه به اینکه طبقه همکف و طبقه منفی یک مهم ترین بخش از این مرکز خرید را در بر می گیرند به ارائه توضیحاتی در مورد آن ها می پردازیم.

در این مطلب می خوانید :

طبقه همکف مرکز خرید هیرکان

بیشتر مغازه های طبقه همکف به عرضه پوشاک اختصاص یافته است .عرضه پوشاک بچه گانه و زنانه نیز در زمره بیشترین فعالیت های این پاساژ قرار دارند. انواع لباس های مجلسی را می توانید در طبقه همکف مشاهده نموده و یک نمونه ایده آل را برای خود انتخاب کنید.در این طبقه بسیاری از وسایل مربوط به تزیینات داخلی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی نیز به چشم می خورد. انواع بشقاب های لعابی رنگ شده، مجسمه های آفریقایی و آسیایی و بعلاوه لوازم چوبی در فروشگاه های طبقه هم کف هیرکان مشاهده می شوند.این اجناس کوچک و بزرگ با رنگ های متنوع و طرح های اصیل ایرانی و بعلاوه طرح های وینتیج با رنگ های ملایم و زیبا به شدت هیجان انگیز هستند.

فروشگاه سنگ های قیمتی

این فروشگاه نیز در طبقه هم کف قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان خارق العاده ترین فروشگاه موجود در مرکز خرید هیرکان نام برد.شما می توانید برای خرید سنگ های قیمتی و یا حتی طرح آن ها با قیمت بسیار کمتر و طراحی مناسب به این فروشگاه مراجعه نموده و انواع سنگ ها را مشاهده نمایید و یک گزینه مناسب را جهت خرید انتخاب کنید.یک قطعه سنگ گرانبهای آمیتیست بزرگ با رنگ بنفش و یک قطعه سنگ سیترین با رنگ طلایی که از معادن کشور برزیل استخراج شده است در این مغازه خودنمایی می نماید.

فیروزه های بسیار زیبای شهر نیشابور نیز در این ویترن ها مشاهد می شوند. این سنگ ها به صورت تضمینی به فروش می رسند و چنانچه غیراصل بودن هر یک از آن ها را اثبات کنید دو برابر مبلغ پرداختی را به شما بازمی گردانند. این عمل در راستای اعتماد سازی مشتریان صورت می گیرد.

طبقه منفی یک

طبقه منفی یک نیز یکی از مسیرهای پرتردد در مرکز خرید هیرکان است که به طبقه شکم گردی معروف شده و از اوایل عصر تا اواخر شب بیشترین اندازه فعالیت را دارد.فست فود این مرکز خرید به شما امکان سفارش انواع پیتزاها، اسنک و یا سیب زمینی سرخ شده با نوشیدنی های خنک را می دهد. از طرف دیگر فروشگاه هایی در راستای عرضه انواع شیرینی ایرانی و غیر ایرانی فعالیت می نمایند.انواع شیرینی و خوراکی های خوشمزه در این طبقه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. شما می توانید خوراکی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و چند قدم آن طرف تر در یک کافه کوچک آن را همراه چای و یا قهوه میل کنید. ناگفته نماند این فروشگاه محل عرضه قهوه، چای و انواع پاستیل و خوراکی هایی است که همراه چای سرو می شوند.

برای خرید سوغات نیز بهتر است در همین طبقه در پی فروشگاه های عرضه نماینده سوغات بومی گلستان و سایر نقاط ایران باشید. بله! درست متوجه شدید؛ غرفه ها و فروشگاه های مربوط به عرضه سوغات صرفا به فروش سوغات های شمال کشور اختصاص ندارند و شما می توانید سوغات سایر شهرها و شهرستان ها را نیز در این طبقه بخرید.

اما در طبقه منفی یک مجتمع تجاری هیرکا،ن فروشگاه سوغات سفیر تنها فروشگاه اجناس مجذوب کننده خوشمزه نیست، یک فروشگاه دیگر با دکوراسیون آبی آسمانی با شیشه هایی پر از انواع آبنبات، آدامس، پاستیل، و بعلاوه انواع دانه های قهوه نیز یکی دیگ ر از مغازه هایی است که برای هواداران این نوع خوراکی ها می تواند مجذوب کننده باشد.

کلاس های آموزشی مرکز خرید هیرکان

اگر به کارهای هنری علاقه دارید و ساکن گرگان هستید، می توانید در کلاس های آموزشی این مجتمع شرکت کنید. اغلب کلاس های آموزش هیرکان در طبقه منفی یک قرار دارند، با این حال در طبقه همکف نیز می توان شاهد برگزاری کلاس های آموزشی جهت یادگیری معرق کاری بود.در هیرکان کلاس های آموزشی دیگری در زمینه های مختلف همانند معماری، دکوراسیون داخلی و سایر زمینه های هنر برگزار می گردد.

آکادمی هنرهای تجسمی با فضایی پر از انرژی مثبت در طبقه منفی یک قرار گرفته است. اگر به فعالیت های یاد شده علاقه ندارید می توانید در کلاس تریکو بافی شرکت کنید.این کلاس شرایط مناسبی را جهت فعالیت های مالی در آینده ایجاد می نماید. کلاس های مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی در زمره محبوب ترین کلاس های آموزشی قرار دارند که با آموزش علم فنگ شویی، رنگ شناسی و… همراه است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید هیرکان

آدرس: گرگان، خیابان پنج آذر، جنب کتابخانه مرکزی

منبع:سیـری در ایـران

منبع: دیجیاتور

به "مرکز خرید هیرکان گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید هیرکان گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید