برترین شهرهای جهان برای اقامت در سال 2019 کجاست؟

به گزارش وبلاگ نشر، رزونانس - یک گروه مشاور بین المللی - در این تحقیق لیستی از 100 شهر برتر دنیا بر اساس 23 شاخص مختلف تهیه نموده است. این شاخص ها ازجمله شامل صرفه مالی خرید خانه، فرصت های شغلی مناسب، کیفیت محیط اطراف چه از دیدگاه طبیعی و چه انسان ساز، کیفیت مراکز و موسسات موجود در شهر، تنوع فرهنگی افراد، رفاه مالی، سطح فرهنگی، تغذیه و شرایط زندگی شبانه می شوند.

برترین شهرهای جهان برای اقامت در سال 2019 کجاست؟

کریس فیر، مدیرعامل و رئیس رزونانس در مصاحبه با خبرنگار مجله لاکچری ترول گفته است: هدف ما از رتبه بندی بهترین شهرهای جهان، ارائه ابزارها و دیدگاه های جامع به رهبران شهرها (از سازمان های بازاریابی گرفته تا تیم های توسعه مالی) برای تشخیص فاکتورهای کلیدی بود که هویت رقابتی، سلامت و رفاه یک شهر را نشان می دهند. در حالی که در تحقیقات مشابه از شاخص هایی همانند مقدار ارتباط شهر مورد نظر با فرودگاه های جهان یا دسترسی آن به امکانات آموزشی برای رتبه بندی بهترین شهرهای جهان استفاده می گردد، ما از داده های نامتعارف دیگری همانند کانال های آنلاین، ازجمله تریپ ادوایزر و اینستاگرام برای ارزیابی کیفیت و عملکرد شهرها استفاده نموده ایم.

او در ادامه سخنانش عنوان نموده است: به نظر می رسد که شهر لندن در تمامی این شاخص ها یک سر و گردن از گزینه های دیگر بهترین شهرهای جهان بالاتر است. این شهر با داشتن چندین دانشگاه و کالج درجه یک یکی از بهترین شهرهای جهان برای ادامه تحصیل محسوب می گردد. رستوران های دایر در شهر می توانند با غذاهای لذیذ و متنوع هر روز باعث شگفتی شما شوند. واقعا مردمی که در این شهر زندگی می نمایند، عاشق آن هستند. سال پیش نزدیک به بیست میلیون توریست از این شهر بازدید نموده اند که نشانگر یک جهش یک میلیون نفری نسبت به سال پیش از آن است.

پاریس، میزبان بازی های المپیک سال 2024 جایگاه دوم در فهرست بهترین شهرهای جهان را به خود اختصاص داده و نیویورک پس از آنها به رتبه سوم این فهرست بسنده نموده است. شهرهای دیگر آمریکا همانند شیکاگو و سان فرانسیسکو نیز جزو ده شهر برتر این فهرست بهترین شهرهای جهان هستند.

منبع: همگردی

به "برترین شهرهای جهان برای اقامت در سال 2019 کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شهرهای جهان برای اقامت در سال 2019 کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید