استارتاپ

نکته های اصلی بازاریابی برای استارتاپ ها

چالش هایی که شرکت های استارتاپی با آن روبه رو هستند، با چالش های شرکت هایی که کسب وکاری را تشکیل می دهند، فرق دارد، به ویژه زمانی که وارد عرصه بازاریابی می شوند. تفاوت بین بازاریابی یک استارتاپ و تأسیس یک نام تجاری این است که مشتریان و مصرف کنندگان همزمان...

4 آبان 1402

سازنده آیفون خودروهای الکتریکی خود را معرفی کرد

در حالی که گزارش های مختلف همچنان به حدس ها در خصوص احتمال عرضه خودروی الکتریکی به وسیله اپل ادامه می دهند، حالا نزدیک ترین گزینه ها به خودروی اپل، به صورت رسمی به وسیله فاکس کان به عنوان بزرگ ترین کارخانه سازنده آیفون معرفی شده است.

25 تیر 1401

تبدیل آلودگی به یک ماده مفید و ایمن برای محیط زیست

آنا داگلاس، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران اسکای نانو گفت: ما این آلودگی را به یک ماده مفید و ایمن برای محیط زیست تبدیل می کنیم.

13 اردیبهشت 1401

متفاوت ترین گوشی های موجود در بازار فناوری دنیا

خبرنگاران: در میان تمامی آمار و ارقام اعلامی توسط شرکت های تولیدکننده گوشی، یک موضوع بسیار آزاردهنده وجود دارد و آن شباهت تمام گوشی های مشهور بازار به هم است.

27 دی 1398

اهمیت کار گروهی در موفقیت استارتاپ

کار گروهی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در استارتاپ ها و کسب و کارها محسوب می گردد. مجموعه افرادی از 2 نفر به بالا که برای هدفی مشترک با هم هم راستا می شوند و برای کامیابی و موفقیت در راه هدفی مشترک همکاری می نمایند. موفقیت در کار گروهی در گرو نقش هایی که...

18 دی 1398