گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro عرضه شد

به گزارش وبلاگ نشر، انتظار می رود که گوشی موتورولا Edge 30 Pro در 24 فوریه (5 اسفند) در بازار هند عرضه شود.

گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro عرضه شد

به گزارش وبلاگ نشر، طبق آخرین خبرها، شرکت موتورولا گوشی موتورولا اج 30 پرو را در این ماه در بازار های هند و اروپا عرضه خواهد کرد. برند موتورولا که از سال 2014 متعلق به شرکت لنوو می باشد، به تازگی یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که تایید می کند یک گوشی تازه از سری Edge در 24 فوریه (5 اسفند) در بازار هند عرضه می شود. به نظر می رسد که این گوشی تازه در حقیقت همان گوشی پرچمدار Edge 30 Pro خواهد بود.

گزارش ها نشان می دهند که Motorola Edge 30 Pro به واقع نسخه ای از Moto Edge X30 است. چنان که می دانید گوشی Moto Edge X30 به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 در دسامبر 2021 معرفی گشت. رندر های فاش شده از Edge 30 Pro نشان داده اند که این گوشی از نظر طراحی دقیقاً مشابه Moto Edge X30 خواهد بود. با این حال، این احتمال وجود دارد که Edge 30 Pro به جای اسکنر اثر انگشت کناری که در X30 موجود است، به اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای مجهز شود.

در مورد مشخصات احتمالی این گوشی تازه برآورد هایی شده است. پیش بینی می شود گوشی پرچمدار موتورولا اج 30 پرو با صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED عرضه شود. این نمایشگر احتمالا کیفیت تصویر FHD+، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 576 هرتز را ارائه خواهد داد. در بالای صفحه نمایش نیز یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی که احتمالا یک سنسور 60 مگاپیکسلی است، طراحی شده است. همچنین انتظار می رود در پنل پشتی این دستگاه یک سیستم دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر)، یک سنسور 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق قرار داشته باشد.

گوشی پرچمدار Edge 30 Pro ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی از طریق پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 هدایت خواهد شد. همچنین احتمال داردکه این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. این باتری از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

این دستگاه احتمالاً روی سیستم عامل اندروید 12 و MyUI که از پیش نصب شده است، اجرا شود. متأسفانه در حال حاضر هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این پرچمدار در دسترس نیست. در مورد طراحی این دستگاه هم می توان حدس زد که حداقل در دو رنگ سیاه و سفید ارائه شود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچمدار موتورولا Edge 30 Pro عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید