پرواز پاریس - تهران امام(ره) به روایت عکاس فرانسوی

به گزارش وبلاگ نشر، مستند از ایفل تا آزادی با هدف مرور حوادث انقلاب اسلامی ایران از نگاه عکاس فرانسوی در شبکه پرس تی وی فراوری می گردد.

پرواز پاریس - تهران امام(ره) به روایت عکاس فرانسوی

به گزارش وبلاگ نشر، این مستند به تهیه کنندگی امیر فکری و کارگردانی اسلام فتحی، طی همراهی با میشل ستبون عکاس فرانسوی به مرور خاطرات او از حضورش در ایران و ثبت وقایع مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

این عکاس که از اوایل شروع انقلاب در ایران به پوشش تظاهرات در تهران و قم پرداخته و تا غائله کردستان حدود 30هزار عکس سیاه و سفید و رنگی تهیه نموده است، در این مستند به بیان خاطرات خود از همراهی با امام خمینی (ره) از نوفل لوشاتو تا هنگام ورود به ایران در بهمن ماه سال 1357 خواهد پرداخت.

مستند از ایفل تا آزادی که خاطرات عکاس خبری دیروز و عکاس هنری امروز از حضور در دوران انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد، در تهران، قم، پاریس و نوفل لوشاتو فراوری می گردد. تصویربرداری بخش فرانسه این مستند به خاتمه رسیده و فراوری بخش های مربوط به ایران به زودی با حضور میشل ستبون در تهران و قم شروع خواهد شد. او در ایران به سراغ محل هایی که در دوران انقلاب از آن ها عکس گرفته می رود و یاد و خاطره آن لحظه ها را همراه با عکس های آن موقع روایت می نماید.

علیرضا سلیمانی زاده (محقق و نویسنده)، حمیدرضا مرادی (مدیر فراوری) و یونس خلاش و رضا فتحی (تصویربرداران فرانسه) از دیگر عوامل تهیه و فراوری این مستند هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرواز پاریس - تهران امام(ره) به روایت عکاس فرانسوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز پاریس - تهران امام(ره) به روایت عکاس فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید