واکنش های مدیریت شهری به رفتار سحر قریشی ، خانم بازیگر از پاکبان زحمتکش عذرخواهی کند

به گزارش وبلاگ نشر، ویدیویی در شبکه های مجازی از رفتار نامناسب یکی از بازیگران سینما با یکی از عوامل پاکبان شهر تهران منتشر شده است که با واکنش مدیران شهری همراه شد.

واکنش های مدیریت شهری به رفتار سحر قریشی ، خانم بازیگر از پاکبان زحمتکش عذرخواهی کند

به گزارش وبلاگ نشر، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران به این ویدیو واکنش نشان داده و در صفحه توئیتر خود نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین های اغواگر، آدم ها را فارغ از شغل و لباس می دیدیم و لحظه ای تصور می کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می افتد!؟ شاید از نزدیک می دیدیم در این روزهای کرونایی؛ زیبایی شهرمان را مدیون پاکبانان سبزپوش هستیم.

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران نیز با انتقاد از رفتار سحر قریشی، گفت: سلبریتی ها در این ایام به جای تخریب بهتر است از ظرفیت فضای مجازی برای تقدیر از پاکبانان و نیروهای خدمات شهری استفاده کنند.

وی در خصوص بی احترامی سحر قریشی به یکی از پاکبانان شهر تهران به فارس گفت: ما به شخص خاصی کاری نداریم اما شاید الان بیش از هر زمانی باشد که با شیوع کرونا که رخ داده به این نتیجه برسیم که همه افراد جامعه اعضای یک پیکرند. کرامت و شأن همه افراد یکسان است و شاید این حرکت ایشان که نمی دانیم به چه دلیلی رخ داده، از این جهت بیشتر آزاردهنده بود که تلاش های شبانه روزی مجموعه کارگران حوزه خدمات شهری دیده نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز که بسیاری برنامه ها ترتیب داده شده است تا بیشتر اعضای جامعه در خانه بمانند و به بیرون از منزل نیایند، شاهد این هستیم که پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در کف کوچه و خیابان مشغول رفت و روب و تمیزی شهر هستند؛ آن وقت چنین صحنه هایی را شاهدیم.

وی ادامه داد: ما در چنین شرایطی توقع داریم افرادی که می توانند الگوی جامعه باشند از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و در جهت تقدیر از این افراد حتی به صورت نمادین قدم بردارند و به این عزیزان خسته نباشید بگویند، نه اینکه آنها را برنجانند. متأسفانه امروز به جای اینکه از این عزیزان تقدیر شود در برابر آنها برای سرگرمی رفتارهایی انجام می دهند و اینگونه به ما القا شد که زحمت این عزیزان نادیده گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران گفت: ایشان باید در رفتار خودش تجدید نظر کرده و به گونه ای این رفتار را اصلاح کرده و از این پاکبان زحمت کش ما عذرخواهی کند.

علیپور در خصوص اینکه آیا از این پاکبان قصد تقدیر و دلجویی دارید یا خیر، گفت: مجموعه خدمات شهری در تلاش است تا این فرد را شناسایی کرده و از این فرد زحمت کش تقدیر و تشکر کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش های مدیریت شهری به رفتار سحر قریشی ، خانم بازیگر از پاکبان زحمتکش عذرخواهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش های مدیریت شهری به رفتار سحر قریشی ، خانم بازیگر از پاکبان زحمتکش عذرخواهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید