حزب مرکل نشست خود را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخت

به گزارش وبلاگ نشر، اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان نشست خود برای انتخاب رهبر جدید را به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق انداخت.

حزب مرکل نشست خود را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخت

به گزارش به نقل از رویترز، اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان (CDU)، حزب آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان کنفرانس خود برای انتخاب رهبر جدید در برلین و در تاریخ 25 آوریل (6 اردیبهشت) را به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تعویق انداخت.

پیش از این آنگلا مرکل اعلام کرده بود احتمال دارد 60 تا 70 درصد از جمعیت آلمان به ویروس کرونا مبتلا شوند.

هاگن راینهولد نماینده مجلس فدرال آلمان به رسانه ها گفت که پس از بازگشت از اتریش علائم آلودگی به ویروس کرونا را در خود احساس کرده است. این نماینده عضو حزب لیبرال دموکرات است و حزبش اعلام کرد که همه همکاران و افراد مرتبط با او قرنطینه خانگی شده اند.

پیش تر وزیر کشور آلمان و چند نماینده مجلس از حزب سوسیال دموکرات ها به علت تماس با فرد آلوده به ویروس کرونا، به قرنطینه خانگی فرستاده شده بودند. کرونا تا به امروز در آلمان 1966 نفر را آلوده کرده و جان سه نفر را هم گرفته است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا به امروز به 126 هزار و 369 نفر رسیده است. 4 هزار و 634 نفر در کشور های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید 19 از دست داده اند و شمار بهبودیافتگان 68 هزار و 306 نفر اعلام شده است. ایتالیا با پیشی دریافت از کره جنوبی، دومین کشور جهان پس از چین است که تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

ویروس کرونا نخستین بار در اواخر دسامبر در شهر ووهان چین دیده شد و علی رغم تمهیدات دولت این کشور به سرعت در سراسر جهان گسترش یافت. شمار کشور های درگیر شیوع ویروس کرونا به بیش از 100 کشور رسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حزب مرکل نشست خود را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب مرکل نشست خود را به دلیل شیوع کرونا به تعویق انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید