651 نفر دیگر در ایتالیا جان باختند

به گزارش وبلاگ نشر، وزارت بهداشت ایتالیا یکشنبه شب بیان کرد که طی 24 ساعت شبانه روزی در این کشور، 5560 نفر به کرونا مبتلا شده و 651 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

651 نفر دیگر در ایتالیا جان باختند

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نشر، وزارت بهداشت ایتالیا از ثبت بیش از پنج هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید 19 در این کشور اطلاع داد.

وزارت بهداشت ایتالیا یکشنبه شب بیان کرد که طی 24 ساعت شبانه روزی در این کشور، 5560 نفر به کرونا مبتلا شده و 651 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

آمار امروز موارد ابتلا به کرونا و فوتی در ایتالیا در مقایسه با روزهای گذشته، حکایت از شیوع گسترده این ویروس کشنده در این کشور دارد.

ایتالیا بعد از چین بیشترین آمار ابتلا به کرونا را دارد. با این حال، میزان فوتی ها در این کشور در مقایسه با چین بیشتر است. با ثبت 651 فوتی امروز، فوتی های کرونا در ایتالیا به 5,476 نفر رسید. این در حالی است که کل فوتی ها در چین به دلیل کرونا، 3,261 نفر است.

اوضاع ایتالیا به قدری وخیم و بحرانی است که بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس نیز از اینکه این کشور به ایتالیای دیگر تبدیل گردد هشدار داد و گفت کشورش تنها دو هفته با تبدیل شدن به ایتالیایی دیگر در مورد شیوع ویروس کرونا فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "651 نفر دیگر در ایتالیا جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "651 نفر دیگر در ایتالیا جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید