کدام مهارت های آزادکاری، پردرآمدترین ها هستند؟

به گزارش وبلاگ نشر، با کسب چه مهارت هایی، بیشترین عایدی را داشته باشیم؟

آزادکاری را دست کم نگیرید، کافی است مهارت های پرطرفدار آزادکاری را بشناسید و با یادگیری آنها به مقدار شغل های تمام وقت عایدی داشته باشید. شما می توانید به پروژه های متنوعی با کسب مهارت های مختلف، ملحق شوید و عایدی خودتان را داشته باشید. از بین همه پروژه هایی که می توانید با آنها به آزادکاری مشغول شوید، تعدادی از آنها عایدی بیشنری را برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا با این مهارت ها آشنا شوید.

کدام مهارت های آزادکاری، پردرآمدترین ها هستند؟

1- پردازش زبان ها با یاری هوش مصنوعی

این روزها پردازش زبان های طبیعی با پیدایش دستیاران صوتی مانند آمازون اکو و گوگل هوم تبدیل به یکی از مهارت های پرطرفدار برای آزادکاری شده است. پردازش زبان های طبیعی شاخه ای از هوش مصنوعی است و به ماشین ها یاری می نماید تا زبان انسان ها را متوجه شوند. افرادی که در زمینه کامپیوتر، هوش مصنوعی و زبان شناسی دارای تخصص هستند، می توانند عایدی بسیار خوبی به وسیله آزادکاری در این رشته کسب نمایند.

2- برنامه نویسی Swift

ساعت های هوشمند اپل با زبان برنامه نویسی Swift توسعه پیدا نموده اند. از آنجایی که فروش ساعت هوشمند اپل در تعطیلات 2016 رکورد زد، تقاضا برای آزادکارهایی که بتوانند اپلیکیشن iOS توسعه بدهند نیز افزایش پیدا نموده است.

3- مدیریت شبکه های اجتماعی

این روزها همه کسب و کارها با هر میزان ای، برای پیشرفت خود نیازمند فعالیت های روزانه و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی هستند. پس می توان نتیجه گرفت که مدیریت شبکه های اجتماعی به یکی از شغل های پرعایدی برای افراد آزادکار تبدیل شده است.

4- بازار خدمات وب آمازون (MWS)

MWS یک واسط کاربردی (API) تجمیع شده است که به فروشندگان آمازون یاری می نماید داده های مربوط در فهرست، سفارشات، پرداخت و گزارش ها را با برنامه نویسی تغییر دهند. انجام این کار نیازمند داشتن مهارت برنامه نویسی به زبان پایتون است و افراد آزادکار با توجه به سختی و آسانی پروژه هایی که انجام می دهند، می توانند عایدی متفاوت کسب نمایند.

5- توسعه Angular JS

شما با داشتن این مهارت می توانید فایل HTML توسعه بدهید و برای موبایل و اپلیکیشن دسکتاپ تحت وب بنویسید. از آنجایی که این فریم ورک برای اپلیکیشن های پویا استفاده می گردد، تقاضا برای آن روزبه روز در حال افزایش است.

6- برنامه نویسی MySQL

این زبان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای پایگاه داده های متن باز است و نیازمند آشنایی با زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند PHP است.

7- بازاریابی اینستاگرام

از میان تمام شبکه های اجتماعی که در حاضر وجود دارند، اینستاگرام از رشد بیشتری برخوردار بوده و در حال تبدیل شدن به محبوب ترین شبکه اجتماعی است. بنابراین هر فردی که بخواهد کسب و کار خودش را توسعه دهد، باید به بازاریابی با این شبکه اجتماعی آشنایی داشته باشد.

8- توسعه Twilio API

افرادی که بتوانند اپلیکیشن های پیغام رسان، صوتی و SMS را در پلت فرم هایی بر پایه کلاود فراوری نمایند، می توانند عایدی خوبی به وسیله آزادکاری کسب نمایند.

9- بازاریابی برند

این روزها بازاریابی برند از اهمیت زیادی برخوردار شده است و بسیاری از افراد و شرکت ها در پی متخصصانی هستند که بتوانند نیازهای بازار را تحلیل نمایند و موقعیت برند را توسعه دهند.

10- مشاوره کسب و کار

مشاورهای کسب و کار در موارد مختلفی مانند استراتژی، برنامه ریزی و حل مسائل به دیگران مشاوره می دهند و از این راه عایدی خوبی کسب می نمایند.

11- متخصص داده

این روزها دیتا ساینس یا علم داده تبدیل به یکی از سریع ترین رشته های در حال رشد شده است و مهندسان متخصص در این رشته عایدی بسیار خوبی خواهند داشت.

12- طراحان سه بعدی

به طور کلی طراحان آزادکار هیچ موقع بیکار نخواهند ماند. تکنولوژی هایی مانند چاپ سه بعدی به سرعت در حال رشد هستند و نیاز به متخصصان این مهارت نیز افزایش پیدا خواهد نمود.

13- پشتیبانی مشتری

شرکت های نرم افزاری برای خدماتی که به مشتری های خود ارائه می دهند، نیازمند افرادی هستند که بتوانند به پرسش های مشتری ها پاسخ دهند.

14- امنیت اطلاعات

شرکت ها و سازمان ها برای محافظت از اطلاعات شبکه های کامپیوتری خود به افرادی نیاز دارند که بتوانند از حملات سایبری جلوگیری نمایند.

15- توسعه به زبان برنامه نویسی R

R یک زبان برنامه نویسی و محیط نرم افزاری برای محاسبات آماری و گرافیکی مانند رأی گیری و نظرسنجی است. این زبان بیشتر به وسیله افرادی که داده کاوی انجام می دهند، مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: الی گشت

به "کدام مهارت های آزادکاری، پردرآمدترین ها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مهارت های آزادکاری، پردرآمدترین ها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید