وزیردفاع روسیه :12 زندان تروریست های خارجی در سوریه نگهبان ندارد

به گزارش وبلاگ نشر، وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد که عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه باعث شد 12 زندان متعلق به تروریست های خارجی بدون نگهبان باقی بماند.

وزیردفاع روسیه :12 زندان تروریست های خارجی در سوریه نگهبان ندارد

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در سخنرانی در پکن گفت: به خاطر اقدامات نظامی ارتش ترکیه در سوریه هشت اردوگاه آوارگان و 12 زندان متعلق به تروریست های خارجی بدون نگهبان و حفاظت باقی مانده است و همین مساله می تواند منجر به افزایش میزان مهاجرت معکوس تروریست ها به وطن تاریخی شان گردد.

شویگو گفت: ضرورتی برای یکپارچه کردن کوشش های جامعه جهانی برای مقابله با چالش های تروریست ها و ایدئولوژی و تبلیغاتشان وجود ندارد. وزارت دفاع روسیه مهارت زیادی در این زمینه کسب نموده و ما آماده مشارکت با شرکایمان در منطقه آسیا و اقیانوس آرام هستیم.

آمریکا پنجشنبه گذشته به توافقی با ترکیه برای توقف عملیات چشمه صلح در ازای عقب نشینی یگان های مدافع خلق کرد ظرف 120 ساعت به خارج از مرزهای منطقه امن دست یافت.

مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا تأکید کرد که این توافق به معنای عقب نشینی نیروهای کرد از منطقه امنی است که عمق آن به 32 کیلومتر در طول مرزهای ترکیه و سوریه می رسد.

نیروهای سوریه دموکراتیک ارتش ترکیه و شبه نظامیان هم پیمان با آن را به نقض توافق آتش بس متهم کردند و از واشنگتن، سازمان ملل و اتحادیه عرب خواستند ناظران بین المللی را برای نظارت بر اجرای این توافق در نوار مرزی اعزام نمایند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "وزیردفاع روسیه :12 زندان تروریست های خارجی در سوریه نگهبان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیردفاع روسیه :12 زندان تروریست های خارجی در سوریه نگهبان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید