حادثه ای تازه برای عزاداران یک هیئت در اردستان

به گزارش وبلاگ نشر، رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس اردستان گفت: پیش از ظهر امروز یک دستگاه خودرو پژو پارس در اثر بی احتیاطی با یک نوجوانان حدود 10 ساله در هیئت عزاداری برخورد کرد و باعث مصدومیت وی شد.

حادثه ای تازه برای عزاداران یک هیئت در اردستان

جواد مطیعی در مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: پیش از ظهر امروز یکشنبه در تماس با مرکز اورژانس اردستان حادثه تصادف در بلوار اصلی روستای هندوآباد اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به این روستا اعزام شد.

وی اضافه نمود: با رسیدن تکنسین های اورژانس به محل حادثه، همکاران ما متوجه شدند که یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ در اثر بی احتیاطی با یک نوجوانان حدود 10 ساله برخورد نموده که وی از ناحیه سر و صورت دچار شکستگی و جراحت شده است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی اورژانس اردستان توضیح داد: اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی برای مصدوم در محل حادثه انجام و به وسیله پرسنل اورژانس برای مداوای بیشتر به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد. در حال حاضر با کوشش پرسنل اورژانس بیمارستان حال عمومی کودک مصدوم حادثه رو به بهبود است.

بعلاوه جعفر قجاوند، رئیس پلیس راه شهرستان اردستان در مورد این حادثه، گفت: صبح امروز بنده به همراه شورای روستا و دهیار در محل حادثه حضور داشتیم و وقوع این اتفاق به علت بی احتیاطی و خلاف جهت حرکت کردن خودرو سواری بود.

منبع: فرارو

به "حادثه ای تازه برای عزاداران یک هیئت در اردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه ای تازه برای عزاداران یک هیئت در اردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید