بیش از 20 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون وارد ایران شدند

به گزارش وبلاگ نشر، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: پذیرش بیش از 20 هزار اتباع خارجی به منظور شرکت در اربعین حسینی صورت گرفته و پیش بینی می گردد تا سرانجام اربعین حدود 50 هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.

بیش از 20 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون وارد ایران شدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نشر، سردار ماشالله جان نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مرز دوغارون، اظهار کرد: سال جاری توفیق داشتیم پذیرای زائران امام حسین (ع) و اتباع کشور افغانستان در کنگره اربعین حسینی باشیم.

وی با اشاره به انسجام دستگاه های اجرایی، اضافه نمود: تجارب سال گذشته یاری کرد سال جاری تمهیدات بهتر و بیشتری را در مرز دوغارون بیندیشیم و در مرزبانی، نیروی انتظامی و همه نهاد ها انسجام و هماهنگی خوبی اجرا شده است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی توضیح داد: به منظور سهولت ورود زائران اقدامات لازم صورت گرفته و زائران افغانستانی به صورت منظم و منسجم جهت را طی خواهند کرد و با استفاده از امکانات در نظر گرفته شده به سمت مشهد مقدس منتقل می شوند.

سردار جان نثار با بیان حجم ورود زائران کشور افغانستان به مرز دوغارون گفت: تا به امروز پذیرش بیش از 20 هزار اتباع خارجی به منظور شرکت در اربعین حسینی صورت گرفته و پیش بینی می گردد تا خاتمه اربعین حدود 50 هزار زائر افغانستانی وارد کشور شوند.

وی اعلام نمود: در روز های باقیمانده تراکم زائر بیشتری داریم و آمار ورود زائران به کشور افزایش خواهد داشت بنابراین 8 گیت ورودی در مرز پیش بینی و فعال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 20 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون وارد ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 20 هزار زائر افغانستانی از مرز دوغارون وارد ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید