وطن پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی دنیا یکدل هستیم، برای شکست به اسپانیا نمی رویم

به گزارش وبلاگ نشر، ملی پوش هندبال بانوان گفت: برای حضور در مسابقات جهانی احساس غرور می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی را از هندبال ایران به نمایش بگذاریم.

وطن پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی دنیا یکدل هستیم، برای شکست به اسپانیا نمی رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نشر، مینا وطن پرست در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی هندبال بانوان قبل از اعزام به مسابقات دنیای اسپانیا گفت: 22 سال است هندبال بازی می کنم. برای اولین بار است که یک رشته تیمی و توپی کسب سهمیه دنیای نموده است. امیدوارم سایر رشته ها هم بتوانند به این شرایط برسند.

وی اضافه نمود: برای حضور در مسابقات دنیای احساس غرور می کنم و امیدوارم عملکرد خوبی را از هندبال ایران به نمایش بگذاریم.

ملی پوش هندبال کشورمان در مورد شرایط اردوها گفت: همه چیز در اردو ایده آل است و همه برای کسب برترین نتیجه یک دل هستیم. کادر فنی و فدراسیون کوشش زیادی کردند و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و پاسخ کوشش های آنها را بدهیم.

وطن پرست مطرح کرد: فکر نمی کنم ترکیب تیم تغییر زیادی نموده باشد. بازیکنان جوان به تیم اضافه شده و به تصمیم فدراسیون احترام می گذاریم و آنها این کار را برای مسابقات دنیای انجام دادند تا کسب تجربه نمایند.

وطن پرست در مورد رقبای ایران گفت: با تیم های قدرتمندی همگروه هستیم. ما در قهرمانی آسیا بازی های خوبی را به نمایش گذاشتیم و امیدوارم آن را تکرار کنیم. برای باخت نمی رویم، ولی حریفان ما سال هاست در سطح دنیا صاحب عنوان هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وطن پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی دنیا یکدل هستیم، برای شکست به اسپانیا نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وطن پرست: برای کسب نتیجه در هندبال قهرمانی دنیا یکدل هستیم، برای شکست به اسپانیا نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید