برخورد جدی پلیس در میدان های غرب تهران

به گزارش وبلاگ نشر، اگر گاهی در گذشته چراغ هدایت نارنجی یا قرمز می شد و روی خط عابرپیاده توقف می کردید، برایتان هم مهم نبود که کمی عقب تر بروید، بد نیست بدانید که اگر چنین کاری در محدوده میدان های مهم منطقه 2 انجام دهید، بابرخورد جدی پلیس روبرو می شوید.

برخورد جدی پلیس در میدان های غرب تهران

به گزارش همشهری آنلاین، تکه دوم مرکز از میدان های مهمی مانند صنعت، توحید، صادقیه و... تشکیل شده که در بعضی از این میادین حجم تردد خودرو ها وعابران پیاده بسیار زیاد است. در این میان طرحی با عنوان گذرگاه به وسیله پلیس راهور منطقه 2 با توجه به افزایش تخلف بعضی رانندگان که در بعضی مواقع بروز تصادف می گردد، آغاز شده است.

برای اجرای این طرح تعدادی مأمور هدایت و رانندگی در محدوده میدان های صنعت و توحید مستقر شده اند که با قرمز شدن چراغ، به رانندگانی که روی خط توقف نموده باشند، اخطار می دهند. بردیا دریکوند رئیس پلیس راهور منطقه 2 می گوید: این طرح از اواخر آذرماه آغاز شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو ها در محدوده مشخص شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.

حین اجرای این طرح اگر رانندگان به اخطار مأموران توجه نکنند گویا مشمول جریمه می شوند. دریکوند می گوید: بر اساس قانون، توقف خودرو ها روی خطوط عابرپیاده تجاوز به گذرگاه عابرپیاده تلقی شده و متخلفان 21 هزار تومان جریمه می شوند.

منبع: فرارو

به "برخورد جدی پلیس در میدان های غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی پلیس در میدان های غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید