بازداشت عروس و داماد به جرم برگزاری مراسم عروسی

به گزارش وبلاگ نشر، عروس و داماد اهل آفریقای جنوبی که با بی اعتنایی به حفظ فاصله اجتماعی اقدام به برگزاری مراسم عروسی خود نموده بودند توسط پلیس بازداشت شدند.

بازداشت عروس و داماد به جرم برگزاری مراسم عروسی

به گزارش خبرنگار، یک عروس و داماد اهل آفریقای جنوبی که اقدام به برگزاری مراسم جشن ازدواج خود نموده بودند توسط پلیس این کشور بازداشت شدند. جابولانی زولا 40 ساله و نومتاندازو مکیز 38 ساله با بی اعتنایی به هشدار های مقامات محلی در خصوص لزوم رعایت حفظ فاصله اجتماعی و انجام قرنطینه خانگی اقدام به برگزاری مراسم ازدواج خود در داخل یک کلیسا نموده بودند. پلیس همچنین کشیش کلیسا به همراه 40 تن از مهمانان حاضر در جشن ازدواج را بازداشت کرد.

: نمایش عجیب شهروند هندی روی بالکن!

مراسم این زوج در داخل کلیسا در حال برگزاری بود که ماموران پلیس در حالی که ماسک بر صورت داشتند با اسلحه وارد کلیسا شدند. این اتفاق در کلیسایی در استان کِوازولا ناتال آفریقای جنوبی رخ داد. در ویدئویی که منتشر شده است عروس و داماد را در حال سوار شدن به خودروی ون پلیس نشان می دهد. بنا به گزارش رسانه های محلی آفریقای جنوبی این زوج پس از انتقال به اداره پلیس با قرار وثیقه 43 دلاری آزاد شدند. یکی از افراد محلی به پلیس در خصوص برگزاری این مراسم در کلیسا گزارش داده بود.

یک سخنگوی پلیس در بخش خبری کانال تلویزیونی ENCA گفت: کشیش به همراه این زوج و 40 تن دیگر بازداشت شدند. گوینده خبر از سخنگوی پلیس سوال کردک آیا کشیش کلیسا از قرنطینه کشور در این روز های حساس آگاه نبود؟ سخنگوی پلیس در پاسخ گفت: خب، من فکر می کنم همه مردم کشور ما آگاه هستند، اما بعضی همچنان اصرار می ورزند که خطری از بابت این ویروس آن ها را تهید نمی کند.

لازم به ذکر است؛ تا به امروز بیش از 1600 تن در آفریقای جنوبی به کرونا مبتلا شده اند که 11 تن از آن ها جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازداشت عروس و داماد به جرم برگزاری مراسم عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت عروس و داماد به جرم برگزاری مراسم عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید