اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش، پولادگر: مسابقات نوروزی پاسخی برای تخریب کنندگان ایران است

به گزارش وبلاگ نشر، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی درمورد برگزاری مسابقات نوروزگاه ارائه کرد.

اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش، پولادگر: مسابقات نوروزی پاسخی برای تخریب کنندگان ایران است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نشر، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی های بین المللی نوروز ویژه بانوان گفت: امروز افتتاحیه بازی های نوروز است که با حضور 22 کشور و 378 ورزشکار خارجی در 9 رشته ورزشی از فردا شروه می گردد. به هر حال نوروز آیین باستانی ما است و چند کشور با ما مشترک هستند. امیدواریم این مسابقات آغازی باشد برای دوره هایی که در آینده و سال های بعد ویژه بانوان برگزار می کنیم.

وی اضافه نمود: توانمندی جمهوری اسلامی ایران در امر برگزاری فنی و میزبانی را نشان خواهد داد. امیدواریم در سال های آینده خیلی باشکوه تر و با تعداد بیشتری از ورزشکاران از 4 قاره دنیا، مسابقات را برگزار کنیم. در این روز هایی که رسانه های غربی به شدت در حال تخریب ما هستند و فضای کشور را ناامن نشان می دهند، حضور این کشور ها و برگزاری این رویداد می تواند جوابی باشد مبنی بر امنیت، استقرار ثبات نظام و دولت کشورمان برای تمامی کشور های دنیا و مردم عزیزمان که همیشه شاداب، نشاط و امیدوار در کشور مشغول فعالیت هستند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درمورد آخرین شرایط سید حمید سجادی، گفت: الان با وزیر صحبت کردم. مقداری ریه اش ناراحتی دارد و شرایط حضور در این مراسم را نداشت. خیلی علاقه مند بودند در مراسم افتتاحیه باشد، اما پزشک او چنین اجازه ای نداد. از خدا می خواهیم سلامتی اش خیلی زود بازگردد و بتوانیم حضور ارزشمندش را در وزارت خانه و در این رویداد ها داشته باشیم.

پولادگر درخصوص اینکه میزبانی مسابقات نوروزگاه می تواند سرآغازی برای میزبانی های بعدی ایران باشد و با توجه به سنگ اندازی های موجود چه قدر امیدوار است پس از این مسابقات باز هم میزبانی به ایران اهدا گردد، گفت: این رویداد را خودمان طراحی کردیم و با طرح جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد. باید کوشش کنیم میزبانی رویداد های رسمی دنیای و قاره ای را به ویژه در رشته های المپیکی به دست آوریم. با همه تفاسیری که می دانید، این توانمندی را هم داریم.

وی ادامه داد: در همین سال 1401 چند رویداد دنیای و قاره ای داشتیم. آخرین رویدادی که میزبانی کردیم، مسابقات دنیای کبدی بود. قطعا می توانیم در رشته های دیگر هم میزبانی بگیریم. امیدواریم این رویداد و برگزاری باشکوه مسابقات بتواند یاری کند میزبانی رویداد های مهم تر با جمعیت بیشتر از کشور های مختلف را در ایران داشته باشیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش، پولادگر: مسابقات نوروزی پاسخی برای تخریب کنندگان ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط وزیر ورزش، پولادگر: مسابقات نوروزی پاسخی برای تخریب کنندگان ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید