تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است

به گزارش وبلاگ نشر، ایسنا/ براساس سخنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است.

تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است

دکتر احمدرضا دالوند در جلسه ستاد خدمات سفر که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صورت برخط به وسیله ویدئو کنفرانس تشکیل شد، به برگزاری 31 جلسه استانی و شهرستانی جهت هماهنگی دستگاه ها برای خدمات رسانی به میهمانان اشاره و با بیان اینکه تا به امروز تقریباً 3 میلیون و 900 هزار تردد در استان اتفاق افتاده، اظهار کرد: بطور میانه طی شبانه روز حدود 493 هزار تردد در محورهای لرستان داشته ایم.

وی ظرفیت اقامتگاه ها و اسکان های نوروزی آموزش و پرورش و دانشگاه لرستان را حدود 30 هزار نفر در شبانه روز مطرح کرد و اضافه نمود: از ابتدای تعطیلات تا به امروز تقریبا 68 هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اسکان داشته اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه بعلاوه از ابتدای نوروز تا به امروز 258 هزار نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری لرستان بازدید کردند، اظهار داشت: 37 هزار بازدید از مجموعه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک الافلاک صورت گرفته که نسبت به سال گذشته حدود 22 درصد رشد داشته ایم.

وی به بحث بازرسی و نظارت ها در این ایام اشاره نمود و اضافه نمود: تقریبا 11 هزار بازدید در قالب 70 اکیپ در سطح استان اتفاق افتاده و یک هزار و 100 پرونده تشکیل شده است.

دالوند به منظور کاهش تصادفات از ایجاد دو مرکز رفاهی و خدماتی موقت در 30 الی 60 کیلومتری آزادراه خرم زال و خرم آباد اراک اطلاع داد و مطرح کرد: در محورهای لرستان تا به امروز 6 فقره تصادف اتفاق افتاده که نسبت به سال گذشته کاهش داشت اما متاسفانه 7 فوتی داشته ایم.

وی ادامه داد: با تدابیر پلیس هدایت و راهور، امیدواریم این آمار تا انتها طرح نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کند.

منبع: همگردی

به "تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا به امروز 3 میلیون و 900 تردد از محورهای استان لرستان اجرا شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید