اختلال در سامانه ثبت اعتراض به ساماندهی یارانه ها

به گزارش وبلاگ نشر، پیگیری ها نشان می دهد که با وجود معرفی سامانه hemayat.mcls.gov.ir برای ثبت اعتراض در خصوص اصلاح نظام یارانه ها، این سامانه در حال حاضر بسیار کُند است.

اختلال در سامانه ثبت اعتراض به ساماندهی یارانه ها

به گزارش تسنیم، براساس اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها به موجب جزء 1 بند ص تبصره 1 قانون بودجه سال 1401 و دستور رئیسی، ریاست جمهور، یارانه 400 هزارتومانی برای دهک های اول تا سوم و یارانه 300 هزارتومانی برای دهک های چهارم تا نهم به ازای هر نفر، دوشنبه 19 اردیبهشت به حساب سرپرستان واریز شد.

در عین حال گفته شده که مشمولین دریافت یارانه از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیش از 23 میلیون خانوار ایرانی می باشند که 72 میلیون ایرانی را شامل می شود. مبالغ اعلام شده برای دو ماه به صورت نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز گشت و زمان برداشت آن تا اعلام رسمی دولت در حساب مردم غیر قابل برداشت خواهد بود.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا هرگونه پرسش به سامانه رسیدگی به درخواست یارانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با مرکز پاسخگویی تلفنی آن وزارتخانه به شماره ارتباطی 6369-021 تماس حاصل نمایند.

روابط عمومی وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی نیز در صفحه شخصی خود نوشت: پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه ها، هم وطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند می توانند به سامانه http://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض نمایند.

با این وجود پیگیری ها نشان می دهد که سامانه اعلام شده بسیار کُند بوده که انبوه مراجعه به این سایت می تواند عامل بروز این مشکل باشد.

منبع: فرارو

به "اختلال در سامانه ثبت اعتراض به ساماندهی یارانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلال در سامانه ثبت اعتراض به ساماندهی یارانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید