3 خانه خلاق در حوزه فراوری محتوا و بچه ها افتتاح شد

به گزارش وبلاگ نشر به نقل از معاونت علمی، با حضور سورنا ستاری خانه خلاق و نوآوری فراوری محتوا، پویانمایی و رسانه شروع به کار کرد.

3 خانه خلاق در حوزه فراوری محتوا و بچه ها افتتاح شد

این خانه خلاق 6 تیم و 10 تیم دورکار خلاق را در دل خود جای داده است. مجموعه ای با سابقه فعالیت در زمینه فراوری محتوای رسانه ای در قالب صوتی و تصویری، ساخت فیلم های تبلیغاتی و برگزاری همایش ها، دارای استودیوهای تخصصی تصویر و صدا و واحد سیار تصویربرداری است و به عنوان یکی از مجهزترین مجموعه های بخش خصوصی شناخته می گردد.

پخش زنده تلویزیونی، برنامه سازی مستند، پخش زنده اینترنتی، برنامه سازی استودیویی، کلیپ های تبلیغاتی و موضوعی و غیره از جمله حوزه های کاری این مرکز تخصصی است.

بعلاوه خانه خلاق و نوآوری در حوزه فناوری و نوآوری های آموزشی فعال با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شروع به کار کرد که از ظرفیت استقرار 10 شرکت خلاق برخوردار است.

حوزه فعالیت این خانه خلاق و نوآوری، کودک، نوجوان و خانواده است که از 6 تیم خلاق میزبانی می نماید. در این خانه خلاق خدمات آموزشی از هفت سال تا سطوح دانشگاهی به نیروهای فرهنگی و کارکنان دولتی ارائه می گردد.

خانه خلاق و نوآوری دیگری که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری راه اندازی شد با هدف ایجاد فضایی برای ارتقای مهارت های شناختی بچه ها و نوجوانان و تسهیل تعاملات خانواده های ایرانی، شروع به کار نموده است.

در این خانه خلاق و نوآور 10 تیم با تمرکز بر ارتقای مهارت های شناختی هوش های چندگانه به وسیله بازی و اسباب بازی مستقر هستند و 5 تیم نیز به شکل غیرحضوری با این مرکز همکاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "3 خانه خلاق در حوزه فراوری محتوا و بچه ها افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 خانه خلاق در حوزه فراوری محتوا و بچه ها افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید