28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ نشر، در مقاله قبلی به معرفی تعدادی از سواحل بی نظیر و تماشایی پرداختیم. با خبرنگاران همراه باشید تا با بکرترین سواحل با طبیعت فوق العاده و منظره ها دیدنی آشنا شوید.

28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)

برای افرادی که از دریا و جزایر بکر دور هستند، ساحل ها جرو جاذبه های گردشگری منحصربه فرد محسوب می گردد. شنیدن آواز موج ها که گاهی با آرامش بسیار است و گاهی پرتلاطم، جزو دلپذیرترین تجربه های بشر است. با ما همراه باشید تا شما را با جزایر دست نخورده اروپایی آشنا کنیم و از تماشا منظره ها آن ها لذت ببرید.

11. (Cavalaire-sur-Mer (France

این ناحیه در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و با ساختار بدون تجمل و ساده ای همراه است.

گردشگران در این منطقه ساحلی، هزینه کمی را برای سفر خود صرف می نمایند و می توانند به شنا، غواصی، قایقرانی و ماهیگیری بپردازند. غروب این ساحل منظره فوق العاده ای دارد.

12. (Cirali (Turkey

این منطقه دهکده ای است که کشاورزی در آن رونق دارد و موقعیت جغرافیایی آن در جنوب غربی ترکیه است. این دهکده یکی از منطقه ها دست نخورده در حوزه دریای مدیترانه است و لاک پشت های دریایی بسیاری در اینجا زندگی می نمایند و هر سال تابستان تخم گذاری می نمایند.

تابش نور خورشید و قدم زدن بر روی شن های ساحل و نوازش موج های دریا در این ساحل بی نظیر است.

13. (Ploumanach (France

پلومنچ (Ploumanach) یک بندرگاه روستایی در فرانسه است که در سال 2015 بالاترین رای را در میان مردم فرانسه بدست آورد.

این ساحل یکی از سرگرمی گاه های ساحلی زیبا است که صخره های درخشان و گل های رز رنگی آن از ویژگی های منحصربه فرد آن است. پیاده روی در ساحل و تماشای پرندگان فعالیت هایی است که گردشگران در این بندرگاه انجام می دهند.

14. (Llafranc (Spain

لافرنک (Llafranc) یکی از شهرهای ساحلی اسپانیا است. این شهر به میزان ای بزرگ است که برای تعطیلات خانواده مناسب است و به میزان ای کوچک است که به دور از شلوغی و مملو از آرامش است. این شهر مورد توجه بسیاری از افراد معروف و سرشناس است.

ساحل زیبای آن مانند کریستالی می درخشد و سفر به این ناحیه برای خانواده ها و جمع های محبت آمیز بسیار لحظه های پرخاطره ای را به ارمغان می آورد.

15. (Viveiro (Spain

برترین سواحل کشور اسپانیا در شمال آن واقع شده است، شهر ویورو (Viveiro) نیز در شمال غربی اسپانیا است.

تعطیلات در این شهر ساحلی بسیار فرق دارد. از ویژگی های منحصربه فرد این منطقه، آب وهوای عالی و دلپذیر آن به همراه غذاهای دریایی است.

16. (Le Grau du Roi (France

این ناحیه در قسمت جنوبی فرانسه واقع شده است و برای دستیابی به ساحل آن باید مسیری را طی کرد.

تپه های شنی کنار ساحل بسیار تماشای است و گردشگران می توانند از امکانات سوارکاری در کنار ساحل استفاده نمایند. قدم زدن در غروب این ساحل با آسمان رنگارنگ بسیار رویایی است.

17. (Kea (Greece

جزیره کیا (Kea) جزیره ای در دریای اِژِه (Aegean Sea) است. این جزیره مکان مناسبی برای استراحت کردن و خوردن غذاهای متنوع با طعم خاص است.

این ناحیه هتل های کمی دارد و اغلب بجای ساختن مکان های نو، ساختمان ها و مکان های قدیمی را بازسازی می نمایند. کیا، یک جزیره یونانی پست مدرن است.

18. (Porto Selvaggio (Italy

این ساحل زیبا در جنوب ناحیه پولیا (Puglia) ایتالیا واقع شده است. سبک زندگی در این جزیره زیبا بصورت باستانی و سنتی است.

گردشگران می توانند به گشت وگذار در شهرهای ساحلی بپردازند و از امکانات سرگرمیی که در این منطقه وجود دارد استفاده نمایند. غروب آفتاب در ساحل و کنار درختان زیتون بی نظیر است.

19. (The beaches of Porquerolles (France

تجربه راه رفتن در آب های کم عمق و نوازش ماسه ها در ساحل نیلگون، همه در این ساحل زیبا محقق می گردد. این ساحل شنی زیبا در کنار انبوهی از درختان، منظره منحصربه فردی دارد و یکی از برترین ساحل های فرانسه به شمار میرود.

دولت فرانسه بخش های اطراف این منطقه را خریداری نموده است و منطقه محافظت شده ای با امنیت بیشتری را برای گردشگران ایجاد نموده است.

20. (Mónsul beach (Spain

این ساحل زیبا در پارک ملی کابو دگاتا (Cabo de Gata national park) اسپانیا است. قدم زدن در این ساحل به مانند وارد شدن در پارک مجسمه سازی است. تپه های شنی و سنگی بزرگ جذابیت بسیاری به این منطقه داده است.

این ساحل تنها یکی از ساحل های دست نخورده این پارک ملی است. نخل ها و گل های کاکتوس در پشت ساحل منظره این منطقه را تماشای تر نموده است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph

به "28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید