پیوس: برای شکست به سیرجان نیامدیم

به گزارش وبلاگ نشر، سرمربی شهرداری آستارا گفت که تیمش برای شکست به مصاف گل گهر سیرجان نمی رود.

پیوس: برای شکست به سیرجان نیامدیم

به گزارش خبرنگار وبلاگ نشر از سیرجان، فرشاد پیوس در نشست خبری پیش از ملاقات گل گهر سیرجان و شهرداری آستارا گفت: با قلعه نویی هر یک ماه یک بار در تماس هستیم و او دوست بسیار خوب من است. گل گهر تیم بسیار خوبی است که از لیگ برتر و جام حذفی می تواند سهمیه آسیایی بگیرد. البته کسب این سهمیه از جام حذفی نزدیک تر است و یک تیم با پنج بازی قهرمان می گردد.

وی با تمجید از تیم شهرداری آستارا توضیح داد: ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و بازیکنان جوان و باتجربه خوبی داریم. کوشش می کنیم بازی زیبا و رو به جلویی برای طرفداران آستارایی ارائه کنیم. گل گهر در کناره ها و مرکز زمین شرایط خوبی دارد و در ضربات آخر هم خوب کار می نماید. آنها تاکتیک خوبی دارند، اما نقاط ضعف گل گهر را شناسایی نموده ایم و امیدواریم حملات خوبی داشته باشیم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه می خواهد به تعدادی از بازیکنان جوان خود بازی بدهد، گفت: شاید بازیکنان تیم هایی چون شهرداری آستارا را بپسندند و ان شاءالله نفرات ما در دید باشند. فروش این بازیکنان می تواند هزینه خوبی به همراه داشته باشد. آمده ایم فوتبال بازی کنیم و برای شکست نیامده ایم. می خواهیم سختکوش باشیم و با تمام وجود بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیوس: برای شکست به سیرجان نیامدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوس: برای شکست به سیرجان نیامدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید