پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 19 تیر 1401

به گزارش وبلاگ نشر، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و پنج درجه به مرور و در طول روز به سی و شش درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 19 تیر 1401

به گزارش وبلاگ نشر؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی همراه با آلودگی هوا خواهد بود.

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 37 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (19 تیرماه) آفتابی با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (20 تیرماه ماه) نیز آفتابی با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (21 تیر ماه) آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای 26 درجه و با حداکثر دمای 39 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی روز های آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

شرایط آلودگی هوای تهران؛ تداوم آلودگی هوا برای گروه های حساس

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 120 واقع شده است و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.

تهران از ابتدای سال 2 روز هوای پاک، 63 روز قابل قبول، 38 روز ناسالم برای افراد حساس جامعه و 4 روز ناسالم برای همه افراد، یک روز بسیار ناسالم، 2 روز هوای خطرناک داشته است.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

تا 5 روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد وزش باد شدید و تگرگ در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان هستیم.

در نیمه جنوبی سیستان وبلوچستان بعضی نقاط هرمزگان و کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد همراه با گردوخاک و منطقه ها مستعد تگرگ پیش بینی می گردد.

دیروز سازمان هواشناسی هشدار سطح نارنجی برای بعضی از منطقه ها کشور برای وزش باد و رگبار رعد وبرق صادر نموده بود.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 19 تیر 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 19 تیر 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید