مبارزه 223 جودوکار روی تاتامی قهرمانی آسیا، ثبت نام 5 ایرانی

به گزارش وبلاگ نشر، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 17 فروردین ماه با حضور 223 جودوکار در بیشکک شروع می گردد و سه روز به طول خواهد انجامید. فدراسیون جودو که مدتی قبل پیروز به کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شده بود، تیمی متشکل از جودوکاران سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را به مسابقات اعزام خواهد نمود.

مبارزه 223 جودوکار روی تاتامی قهرمانی آسیا، ثبت نام 5 ایرانی

بر همین اساس 5 جودوکار را برای حضور در این مسابقات روی سایت مسابقات ثبت نام نموده است. محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم، علی پرهیزگاری در وزن 100- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن 100+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهد شد.

رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در 7 وزن برگزار می گردد که دو وزن 66- و 81- کیلوگرم با 21 جودوکار بیشترین و وزن 90- کیلوگرم با 13 جودوکار کمترین شرکت کننده را دارا می باشند.

طبق برنامه 16 فروردین ماه ساعت 15 به وقت محلی قرعه کشی مسابقات انجام می گردد. 17 فروردین ماه جودوکاران دو وزن 60- و 66- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت. 18 فروردین ماه جودوکاران اوزان 73- و 81- کیلوگرم مبارزات خود را انجام خواهند داد و 19 فروردین ماه نیز مبارزات سه وزن 90-، 100- و 100+ کیلوگرم برگزار می گردد.

همچنین 20 فروردین ماه هم با برگزاری رقابتهای بخش تیمی پرونده این مسابقات بسته خواهد شد.

برای شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، اردوی ملی پوشان اعزامی از سوم فروردین ماه شروع شده و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و نایب رئیس جودودی آسیای مرکزی دو روز قبل از شروع این دوره از رقابت ها در کنگره آسیا حضور پیدا کند.

همچنین مریم بربط نماینده تیم ملی بانوان که در اردوی تمرینی تیم ملی در مشهد حضور داشت، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست داد. وی قرار بود تنها نماینده بانوان در این رقابت ها باشد اما به دلیل تشدید پیدا نکردن مصدومیت وی با صلاح کادرفنی به این رقابت ها اعزام نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مبارزه 223 جودوکار روی تاتامی قهرمانی آسیا، ثبت نام 5 ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه 223 جودوکار روی تاتامی قهرمانی آسیا، ثبت نام 5 ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید