فروش 300 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از خرداد 1402 ، جزییات تسهیلات ارائه شده

به گزارش وبلاگ نشر، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبق تعاملات انجام شده با دستگاه ها، قرار است که حدود 300 هزار موتورسیکلت برقی به صورت تسهیلات به مردم فروخته گردد.

فروش 300 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از خرداد 1402 ، جزییات تسهیلات ارائه شده

به گزارش وبلاگ نشر، پرویز سروری با بیان این مطلب اضافه نمود: شهرداری با بانک عامل به نتیجه رسیده است تا 80 درصد هزینه خرید به صورت وام 4 درصدی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

او با بیان اینکه پس از این اقدام می توان روی موتورسیکلت ها اعمال مدیریت و قانون کرد، چرا که موتورسیکلت پاک با برترین تسهیلات فراهم شده است، گفت: کوشش شده تا این موتورسیکلت ها از ظرفیت داخلی تأمین گردد. با توجه به دریافت تأییدیه های سازمان استاندارد، پیش بینی می گردد که از خرداد سال آینده ارائه تسهیلات و تحویل موتورها انجام گردد. اولویت برای ارائه تسهیلات روی موتورسیکلت هایی است که در شهر کار می نمایند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تقریباً قرارداد 20 هزار دستگاه ون تکمیل شده است، گفت: البته با مجموعه خودروساز هم صحبت شده است. با توجه به اینکه ظرفیت کنونی جوابگوی احتیاج شهر نیست، قرار است که با جایگزین کردن ون به جای اتوبوس در شرایط کنونی، شبکه روان تری از حمل و نقل عمومی در شهر تشکیل گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "فروش 300 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از خرداد 1402 ، جزییات تسهیلات ارائه شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش 300 هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از خرداد 1402 ، جزییات تسهیلات ارائه شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید