ثبت 642 عملیات امداد و نجات جاده ای

به گزارش وبلاگ نشر، سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور در طرح ملی خدمات نوروزی گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر در محورهای برون شهری کشور، 642 عملیات امداد و نجات جاده ای به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 29 درصدی بودیم.

ثبت 642 عملیات امداد و نجات جاده ای

به گزارش وبلاگ نشر از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، وحید سلیمی گفت: از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر در محورهای برون شهری کشور 642 عملیات امداد و نجات جاده ای به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه طرح ملی نوروزی شاهد رشد 29 درصدی عملیات امداد و نجات جاده ای در محورهای برون شهری کشور است.

رهاسازی 138 مصدوم محبوس در خودروها

سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور در طرح ملی خدمات نوروزی اضافه نمود: طی 7 روز گذشته از طرح ملی امداد و نجات نورزی 1402 با توجه به شدت سوانح جاده ای اتفاق افتاده 119 عملیات نجات فنی به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر انجام شد که منجر به رهاسازی 138 مصدوم محبوس در خودروها شده بود که از نظر تعداد عملیات نجات فنی نسبت به مدت مشابه شاهد رشد 31 درصدی هستیم.

وی توضیح داد: بر پایه داده های ثبت شده از 24 اسفندماه 1401 تا اول فروردین 1402 حدود 384 مصدوم سوانح ترافیکی (74 درصد از تمام مصدومان انتقالی) به وسیله آمبولانس های زمینی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و برای 215 مصدوم در محل حادثه خدمات درمانی پیش بیمارستانی انجام شد.

طی 7 روز گذشته بیشترین عملیات امداد و نجات جاده ای در محورهای برون شهری مربوط به استان های اصفهان، مازندران و فارس به ترتیب با 57، 54 و 44 عملیات بوده است، بعلاوه طی این مدت بیشترین رشد عملیات امداد و نجات جاده ای در محورهای برون شهری مربوط به استان های مازندران، بوشهر، زنجان و فارس است.

فارس و خراسان جنوبی بیشترین رشد عملیات نجات فنی در محورهای برون شهری

سخنگوی جمعیت هلال احمر کشور در طرح ملی خدمات نوروزی گفت: بر پایه داده های ثبت شده در طرح ملی امداد و نجات نورزی 1402 در محورهای برون شهری 25 استان کشور، عملیات نجات اجرا شده که بیشترین عملیات نجات فنی در این محورها مربوط به کرمان با 21 مورد، فارس با 15 مورد و سیستان و بلوچستان با 12 مورد است. بعلاوه استان های فارس و خراسان جنوبی بیشترین رشد عملیات نجات فنی در محورهای برون شهری را داشتند.

منبع: دنیای سفر

به "ثبت 642 عملیات امداد و نجات جاده ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 642 عملیات امداد و نجات جاده ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید