تفاوت چشم گیر در مدل های مختلف آیفون 14

به گزارش وبلاگ نشر، شرکت اپل در خصوص گوشی های پرچمدار آیفون 14 رویه ای متفاوت در پیش گرفته است. به طوری که شایعه شده، آیفون 14 پرو در سطح بالاتری نسبت به دیگر مدل های آیفون 14 قرار خواهد داشت.

تفاوت چشم گیر در مدل های مختلف آیفون 14

به گزارش وبلاگ نشر، سری آینده آیفون 14 اپل در چند ماه گذشته همواره در صدر خبر ها بوده و بعضی از جزئیات کلیدی در خصوص گوشی های پرچمدار آینده فاش شده است. بعضی از جزئیات کلیدی در خصوص سری آیفون 14 اپل در حال حاضر شناخته شده است و بعضی جزئیات بیشتر در فضای مجازی منتشر شده است.

اکنون گزارش جدیدی به وسیله یکی از تحلیلگران دنیای فناوری به نام Ming-Chi Kuo، منتشر شده که ادعا می نماید برخلاف گوشی های هوشمند اپل که تا به امروز عرضه شده اند، مدل های آینده آیفون 14 و مدل آیفون 14 پرو دارای مشخصات کاملاً متفاوتی خواهند بود.

این تحلیلگر ادعا می نماید که پردازنده A15 Bionic که پردازنده آینده اپل است، تنها در مدل های پرو سری آیفون 14، یعنی آیفون 14 پرو و پرو مکس استفاده می گردد. در نقطه مقابل مدل های معمولی یعنی آیفون 14 و 14 مکس دارای پردازنده قدیمی تر Apple A15 Bionic خواهند بود.

علاوه بر این، خط فراوری آینده دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود که در مقایسه با آیفون های نسل فعلی که دارای 4 گیگابایت رم هستند، یک پیشرفت محسوب می گردد. با این حال، مدل های پرو در سری آیفون 14 دارای رم LPDDR5 خواهند بود در حالی که مدل های استاندارد از رم LPDDR4X استفاده می نمایند.

پیش از این نیز گزارش شده بود که مدل های پرو دارای دو سوراخ پانچ، یکی به شکل دایره و دیگری بیضی، در بالای صفحه نمایش برای قرار دادن دوربین جلو و تجهیزات دیگر هستند، در حالی که مدل های معمولی همچنان از بریدگی ناچ استفاده می نمایند.

معمولاً مدل های پرو و غیرپرو آیفون این تفاوت ها را از نظر مشخصات اصلی ندارند، اما سال جاری به نظر می رسد اپل در حال آزمایش هسته های داخلی متفاوتی برای مدل های آیفون است. برای اینکه مطمئن شویم این موضوع با چه حد درست است، باید منتظر رویداد رسمی معرفی این گوشی ها در اواخر سال 2022 باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "تفاوت چشم گیر در مدل های مختلف آیفون 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت چشم گیر در مدل های مختلف آیفون 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید