ترامپ یک روح را شاهد گرفت!

به گزارش وبلاگ نشر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که این روزها در نظرسنجی ها از جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات 2020 عقب افتاده، در پیامی توئیتری به فاکس نیوز رسانه منصوب به حزب جمهوریخواه تاخت و از آن به دلیل انتشار یکی از همین نظرسنجی ها انتقاد کرد.

ترامپ یک روح را شاهد گرفت!

خشم رئیس جمهور آمریکا نسبت به رسانه ای که زمانی متحد او محسوب می شد از آنجا شروع شد که فاکس نیوز در تازه ترین برآورد خود، پیش بینی کرد که ترامپ با اختلاف 8 امتیاز، نتیجه را به بایدن واگذار خواهد نمود.

ترامپ هم در یکی از توئیت های گزنده خود، نوشت که فاکس نیوز با چنین ادعاهایی، روح راجر آیلز مدیر اجرایی سابق خود را معذب می نماید.

وی مدعی شد: راجر از آن بالا نظاره گر مخلوقش (فاکس نیوز) است که زمانی زیبا بود.

اما ترامپ به این بسنده نکرد و از فاکس خواست پیشگوهای دروغگوی خود را اخراج کند.

لازم به ذکر است روحی که ترامپ شاهد گرفته است، در زمان حیات، از مدیران ارشد و با نفوذ گروه رسانه ای فاکس بود که در سال 2016، به اتهام آزار جنسی 23 نفر از کارکنان این شبکه، مجبور به استعفا شد.

فاکس نیوز در جدیدترین نظرسنجی خود که روز آدینه منتشر شد، اظهار داشت تمایل برای رای دادن به بایدن در مقایسه با ترامپ، 48 به 40 است.

به گزارش وبلاگ نشر، از عمده دلایل ناکامی ترامپ در نظرسنجی های اخیر می توان به تبعات مالی ناشی از بحران کرونا بر کارزار انتخاباتی وی اشاره نمود. حتی مدل مالی آکسفورد هم که تا به امروز نتایج 16 انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را درست پیش بینی نموده، از اقتصاد به عنوان پاشنه آشیل ترامپ یاد نموده و شکست وی در انتخابات ماه نوامبر را مفتضحانه ارزیابی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ یک روح را شاهد گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ یک روح را شاهد گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید