برترین زمان سفر به لس آنجلس

به گزارش وبلاگ نشر، انتخاب برترین زمان ممکن برای سفر به لس آنجلس (Los Angeles) کار بسیار دشواری است و همچون بسیاری از مکان های دیگر، هر فصل در این بخش از کشور آمریکا دارای مزایا و معایب خودش است. با این حال، هر زمان که به لس آنجلس سفر کردید، می توانید از جاهای مختلف آن تماشا کنید و از تفریحات متنوعی لذت ببرید.

برترین زمان سفر به لس آنجلس

برترین زمان سفر به لس آنجلس از ماه مارس تا مه است که در آن موقع، جمعیت کمتر، دما خوب و آب وهوای دلنشین باعث می گردد تا سفری بسیار مجذوب نماینده و خارق العاده داشته باشید. در ادامه همراه با ما باشید.

آب وهوا در لس آنجلس

بسیاری از افراد بر این باور هستند که آب وهوای لس آنجلس در تمام 365 روز سال گرم و آفتابی است اما در واقعیت، این گونه نیست. آب وهوا در لس آنجلس بسیار فرق دارد و این موضوع را حتی می توان بین شهرهای نزدیک نیز احساس کرد. تابستان ها ممکن است بسیار گرم و طاقت فرسا باشند اما در همان زمان، در سواحل بسیار لذت بخش و خوب احساس گردد. البته باید توجه داشت که در ابتدای فصل تابستان، منطقه ها سواحلی لس آنجلس می توانند تمام روز حسی خفه نماینده و مه آلود داشته باشند.

سطح آلودگی هوا در لس آنجلس نسبت به دهه هفتاد میلادی بسیار کاهش پیدا نموده است و این موضوع را مدیریت کیفیت هوا در آمریکا تایید نموده است. با این حال، هوا در تابستان نسبت به زمستان به مراتب بدتر است. این موضوع را نیز باید در نظر داشت که در هر زمان از سال، دمای هوا در کنار ساحل بسیار بهتر و خوشایندتر است.

در فصل پاییز و اوایل بهار، الگوهای باد گاهی اوقات برخلاف جهت حرکت می نمایند و به جای دور شدن از اقیانوس، به سمت آن می وزند. همین نیز شرایط بسیار خشک و گاهی اوقات سوزانی را ایجاد می نماید که برای افراد مبتلا به آلرژی ممکن است بسیار آزاردهنده باشد. از سوی دیگر، بر خلاف تصور بسیاری از افراد، دمای آب اقیانوس بسیار سردتر از چیزی است که فکر می کنید. در میانه تابستان و ماه اوت، دمای آب اقیانوس به گرم ترین اندازه خود یعنی حدود 20 درجه سلسیوس و در زمستان به سردترین اندازه خود یعنی حدود 15 درجه می رسد. بسیاری از بارش ها در لس آنجلس در فصل زمستان رخ می دهند اما این به معنای آن نیست که هر روز زمستان شاهد باران خواهید بود. ماه های آوریل و اکتبر صاف ترین آسمان در لس آنجلس هستند و دمای هوا در این موقع از سال بسیار معتدل و ملایم است.

اوج فصل گردشگری در لس آنجلس

لس آنجلس به عنوان شهری بسیار بزرگ و شناخته شده، همواره سرشار از جمعیت بسیار زیاد احساس می گردد اما باید توجه داشت که بسیاری از جاهای دیدنی محبوب لس انجلس که در فصل تابستان مملو از گردشگران هستند، در فصل پاییز بسیار خلوت به نظر می رسند. در فصل زمستانی، افراد که قصد گریز از آب وهوای سرد و زمستانی محل سکونت خود را دارند، به لس آنجلس سفر می نمایند.

در کل، از ماه ژانویه تا ماه آوریل، خلوت ترین زمان شهر لس آنجلس به شمار می رود. در همین حین نیز دیزنی لند و دیگر پارک های تفریحی بسیار شلوغ هستند چراکه مدارس تعطیل هستند و دانش آموزان برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ این پارک های تفریحی می فرایند. به هنگام جشن شکرگزاری در ماه نوامبر و بعلاوه در پایای سال میلادی، از دیگر مواقع اوج شلوغی شهر لس آنجلس به شمار می رود.

رویدادها و فستیوال های مهم لس آنجلس

رویدادهای سالیانه و بزرگی در لس آنجلس برگزار می شوند که توجه افراد مختلفی را به خود جلب می نمایند. از جمله این رویدادها نیز می توان به رژه کاسه رز (Rose Bowl Parade) در اوایل ماه ژانویه، مسابقه ماراتون لس آنجلس (LA Marathon) از میانه تا اواخر ماه مارس، مراسم اسکار (The Academy Awards) در ماه فوریه، جشنواره بین المللی موج سواری (International Surf Festival) در ماه اوت و موارد دیگر اشاره نمود.

برترین زمان سفر به لس آنجلس کدام است؟

ماه مارس تا ماه مه برترین زمان سفر به لس آنجلس به شمار می رود. در این موقع از سال، جمعیت کمتری در این شهر حضور دارند و دمای ملایم و متعدل در کنار کیفیت بالای هوا باعث می شوند تا سفری لذت بخش و دلنشین به اینجا داشته باشید.

گرم ترین ماه در لس آنجلس کدام است؟

آب وهوای گرم تابستانی در لس آنجلس برای سه ماه ادامه پیدا می نماید و این آب وهوای گرم نیز از ماه ژوئیه آغاز می گردد و تا ماه سپتامبر ادامه دارد و میانه آن یعنی ماه اوت نیز به عنوان گرم ترین ماه در لس آنجلس شناخته می گردد. میانگین دمای هوا در این ماه حدود 29 درجه سلسیوس است.

منبع: فوت و فن / tripsavvy

به "برترین زمان سفر به لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید