بارش باران در تهران ، آلودگی هوا کاهش می یابد؟

به گزارش وبلاگ نشر، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان، ابری تا نیمه ابری، با توجه به سکون جوی افزایش آلودگی هوا، از اواخر وقت روز آدینه بارش باران و کاهش تدریجی دما پیش بینی می گردد.

بارش باران در تهران ، آلودگی هوا کاهش می یابد؟

به گزارش وبلاگ نشر، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و پیش یابی مدل های عددی شرایط جوی استان طی چند روز آینده آسمان کمی تا نیمه ابری در منطقه ها پر تردد شهری با توجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه ادامه شرایط آلودگی هوا پیش بینی می گردد.

از اواخر وقت امروز (29 آذر) تا آدینه (2 دی) به تدریج با گذر امواج تراز میانی جو در پاره ای از منطقه ها استان افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده برف و پدیده مه دور از انتظار نخواهد بود.

با فعالیت سامانه بارشی دیگر از اواخر وقت روز آدینه و طی روز شنبه (3 آذر) در بیشتر منطقه ها استان بارش باران در مرکز و نیمه شمالی گاهی توام با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با مه پیش بینی می گردد.

از فردا تا اوایل هفته آینده به ویژه روز شنبه کاهش تدریجی دما پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای منفی 9 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (30 آذر) نیمه تا ابری و در برخی ساعت ها غبارمحلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای 3 و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (اول دی) نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 10 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش باران در تهران ، آلودگی هوا کاهش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در تهران ، آلودگی هوا کاهش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید