انصاری فرد: می خواهیم بازی ها برگزار گردد تا زودتر قهرمان شویم، از زنوزی شکایت نمی کنیم

به گزارش وبلاگ نشر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رمز موفقیت مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می رویم.

انصاری فرد: می خواهیم بازی ها برگزار گردد تا زودتر قهرمان شویم، از زنوزی شکایت نمی کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ نشر, محمدحسن انصاری فرد بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, گفت: بچه ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و پیروزی مقتدرانه ای به دست آمد. شهر خودرو رقیبی بود که فوتبال خوب و جوانمردانه ای را ارائه کرد. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که باید حمایت گردد و عملکردش جای تقدیر دارد. ما به عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی انجام دادیم. البته جای طرفداران در این بازی خالی بود, ولی دعای آنها اینجا بود و توانستیم با کوشش بچه ها پیروز شویم.

وی درباره اینکه حمیداوی, مالک باشگاه شهر خودرو بعد از بازی اعلام نموده که مسئولان فدراسیون می خواهند, پرسپولیس قهرمان گردد, اشاره نمود: نمی خواهم جواب حمیداوی را بدهم. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که از جیبش هزینه می نماید, ولی این صحبت ها هم چیز خوبی نیست. این هجمه ها علیه پرسپولیس وجود و تیم ما از این ناحیه خیلی ضربه خورده است، ولی ما کار خودمان را می کنیم و رمز موفقیت مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می رویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تنها باشگاهی که مخالف لغو بازی ها بوده, باشگاه پرسپولیس است, یادآور شد: ما مسئله ای نداریم و هرچه مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات بگویند, تابع آن هستیم. علاقه داریم هر چه زودتر بازی های مان برگزار گردد و زودتر قهرمان شویم.

انصاری فرد درباره اینکه پرسپولیس می تواند چند هفته زودتر قهرمانی اش را مسجل کند, گفت: کار مان را انجام می دهیم و بازی به بازی با حضور یحیی (گل محمدی) فوتبال بهتری را ارائه می کنیم. ان شاءالله هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و در آسیا هم در دو بازی با التعاون می توانیم جبران کنیم.

وی درباره شرایط آنتونی استوکس اشاره نمود: در حال مذکره هستیم تا او را برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راجع به شرایط پرداختی به بازیکنان, خاطر نشان کرد: تا الان به اندازه 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان واریزی داشتیم و البته بعضی از بازیکنان از سال قبل هم طلب دارند، ولی دنبال این هستیم تا پرداخت های به موقعی داشته باشیم و شرایط اقتصادی بهتر گردد.

انصاری فرد درباره اینکه آیا استکوکس با جریمه رو به رو خواهد شد, ابراز داشت: قرارداد استوکس طوری است که می توانیم تمام خسارت ها را از او بگیریم.

وی درباره شرایط بدهی به برانکو و کالدرون نیز توضیح داد: شکایت کالدرون به دست ما رسیده است و در حال آنالیز هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات اخیر زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و اینکه از او شکایت خواهند کرد یا خیر, گفت: از او شکایت نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: می خواهیم بازی ها برگزار گردد تا زودتر قهرمان شویم، از زنوزی شکایت نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: می خواهیم بازی ها برگزار گردد تا زودتر قهرمان شویم، از زنوزی شکایت نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید