امکانات نو گوگل برای جیمیل

به گزارش وبلاگ نشر، گوگل ویژگی های جستجوی جدیدی را به جیمیل اضافه نموده است.

امکانات نو گوگل برای جیمیل

گوگل بعضی ویژگی های تازه را به برنامه های Gmail و چت خود اضافه نموده است که به یافتن پیشنهادات و نتایج جستجو دقیق تر و شخصی یاری می نماید.

معمولاً وقتی روی جستجوی گوگل کلیک می کنید عبارت های جستجوی قبلی را نشان می دهد. این یک ویژگی بسیار مفید است، زیرا به شما این امکان را می دهد که به سرعت نتایج جستجو های قبلی خود را باز کنید و در زمان مورد احتیاج برای تایپ مجدد درخواست ها صرفه جویی کنید.

همین ویژگی اکنون در Google Chat موجود است و وقتی در نوار جستجوی چت تایپ می کنید، پیشنهاداتی را براساس سابقه جستجوی خود مشاهده خواهید کرد. به گفته گوگل، این به شما یاری می نماید تا پیغام ها و فایل های مهم را به سرعت پیدا کنید.

Gmail اکنون می تواند پیغام ها و محتوا را در یک دسته خاص جستجو کند. دسترسی به این ویژگی آسان است، به گونه ای که اکنون می توانید از یک اسلاید جستجوی اختصاصی در نوار جستجو به صورت مستقیم بهره ببرید.

بعلاوه، نسخه وب Gmail هنگامی که نتواند ایمیل مورد نظر شما را پیدا کند اکنون نتایج مربوطه رانمایش می دهد. گوگل اعلام نموده است که این ویژگی تجربه کلی جستجو را بهبود می بخشد.

این ویژگی های تازه برای همه مشتریان قدیمی Google Workspace، G Suite Basic و G Suite Business و بعلاوه کاربرانی که حساب های شخصی Google دارند، در دسترس است.

منبع: 24.ae/

وبلاگ نشر علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امکانات نو گوگل برای جیمیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات نو گوگل برای جیمیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید