ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر است

به گزارش وبلاگ نشر، مدیر کل زندان های استان تهران گفت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می نماید با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.

ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر است

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نشر، مدیر کل زندان های استان تهران در جلسه کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت که به منظور آنالیز فعالیت یک ساله فرهنگی، عمرانی، امنیتی و بهداشتی ندامتگاه زنان برگزار شده بود، با تأکید بر لزوم ارائه خدمات بیشتر به مادران گفت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می نماید با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.

سیدحشمت اله حیات الغیب در جلسه ای که با حضور صغری خدادادی مدیر ندامتگاه زنان و اعضای کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان تهران تشکیل شده بود، گفت: ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر بوده و این امر مورد تأکید ریاست سازمان زندان ها است که باید با جدیت سرلوحه تمام فعالیت ها باشد.

مدیر کل زندان های استان تهران تقدیر از کوشش های انجام شده در مورد ارتقای امر بهداشت و درمان مددجویان ندامتگاه زنان گفت: کار اصلاحی و تربیتی در زندان، مصداق کار خیر و حسنه ماندگار است که آثار ارزشمندی داشته، خداوند را شاکر هستیم که این توفیق نصیب همه ما شده، باید با دلسوزی، خالصانه و برای رضای خداوند در راستای تحقق اهداف متعالی سازمانی و بازگشت سالم مددجویان به جامعه کوشش نماییم.

حیات الغیب با تأکید بر سیاست های رئیس سازمان در مورد اجرای دقیق طرح طبقه بندی زندانیان و تفکیک متهمین از محکومین گفت: کار اصلی ما اصلاح و تربیت زندانیان است و این مسئولیت خطیر ایجاب می نماید با استفاده از ابزار متنوع و خلاقانه و نیز استفاده از روش های نوین علمی، آموزشی، تربیتی و برنامه ریزی مدون خدمت کنیم.

مدیر کل زندان های استان تهران اضافه نمود: نگاه قضات همیشه بر مساعدت به زنان متهم یا محکوم پایدار است، زیرا اغلب آنان شرایط اجتماعی و خانوادگی مناسب نداشته، تحت تأثیر فرد دیگر مرتکب جرم شده اند و بیش از متهمین مرد، احتیاجمند یاری هستند.

حیات الغیب با تأکید بر لزوم ارائه خدمات بیشتر به مادران گفت: خوشبختانه تحولات عمرانی، بهداشتی، رفاهی و آموزشی عظیمی در زندان های استان به ویژه ندامتگاه زنان روی داده که نتیجه آن ارتقای خدمات و حفظ حقوق شهفرایندی این قشر آسیب پذیر بوده است.

حیات الغیب اعلام نمود: بیشترین فعالیت در عرصه نوسازی و زیباسازی زندان های استان در این ندامتگاه طی دو سال اخیر رخ داده است و با کوشش کارگروه سلامت، اصلاح و تربیت، مدیر و کارکنان ندامتگاه زنان، تا حد ممکن مسائل این مرکز در تمام بخش ها حل شده، فرایند خدمات به صورت مستمر ادامه دارد.

وی همچنین گفت: با نوسازی و تجهیز تمام اماکن و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی، رفاهی، مددکاری و دیگر احتیاج های زندانیان زن، کوشش شده تا آسیب های فضای محدود زندان به حداقل ممکن برسد.

بنا به این گزارش در این جلسه که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، مهدی محمدی معاون اداری اقتصادی و اعضای کارگروه حضور داشتند، نتایج بازدید تخصصی کارشناسان مورد آنالیز قرار گرفته، مقرر گشت دستورات مدیر کل و مصوبات کارگروه در مورد مسائل حداقلی که هنوز وجود دارد، طی مدت مقرر اجرا و نتیجه آن اعلام شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای کیفیت برنامه های اصلاحی و تربیتی در سایه کار جهادی امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید