اختصاص 14 هزار میلیارد تومان برای یاری به رونق فراوری در لرستان

به گزارش وبلاگ نشر، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان از اختصاص 14 هزار میلیارد تومان برای یاری به رونق فراوری در استان اطلاع داد.

اختصاص 14 هزار میلیارد تومان برای یاری به رونق فراوری در لرستان

دکتر سیدموسی خادمی در حاشیه جلسه شورای مشترک دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات خوبی در مورد شعار سال و برطرف موانع فراوری و پشتیبانی، اتخاذ شده اظهار کرد: از جمله این تصمیمات اختصاص 14 هزار میلیارد تومان به وسیله سیستم بانکی استان برای فراوری در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات در سال 1400 به تفکیک بخش و بانک اعلام و هزینه نمایند.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اگر اختلافی بین دستگاه های اجرایی و طرح های فراوریی پیش آمد، قبل از هرگونه طرح و اقدام قضایی به وسیله دادگستری، ابتدا در استانداری و در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری مطرح و اگر مشکل در ستاد تسهیل حل نشد وارد سیستم قضائی گردد.

استاندار لرستان با اعلام تهیه فهرست کاملی از موانع فراوری در لرستان گفت: بخشی از مسائل مذکور در استان قابل پیگیری بوده و برای حل موانع موجود تصمیم گیری خواهد شد.

وی اضافه نمود: بعضی دیگر مسائلی هستند که با مکاتبه با مرکز حل خواهند شد که این دسته هم احصاء شده و قابل پیگیری هستند.

خادمی با اشاره به تصویب طرح حمایت قضایی از سرمایه گذاران توضیح داد: به منظور جلوگیری از تملک سیستم بانکی و سختگیری در مطالبات مقرر شد دستگاه قضایی و سیستم بانکی از سرمایه گذاران در این زمینه حمایت نمایند.

استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد: با اجرای این مصوبات بخشی از تکلیفی را که در حوزه شعار سال بر عهده ماست، بتوانیم اجرایی کنیم که البته نیازمند اقدامات بیشتری در جلسات آینده خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اختصاص 14 هزار میلیارد تومان برای یاری به رونق فراوری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 14 هزار میلیارد تومان برای یاری به رونق فراوری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید