27 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نشر، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 27 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی بیان کرد.

27 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نشر، پرونده لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم فولاد سیرجان بسته شد و حالا همه نگاه ها به تیم ملی است. به همین دلیل ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی 27 بازیکن را برای حضور در اردوی نخست تیم ملی اظهار داشت.

طبق اعلام قبلی قرار بود که نخستی اردوی تیم ملی روز هفتم فروردین ماه آغاز گردد، اما امکان دارد با هماهنگی هایی که صورت خواهد گرفت این تاریخ جابجا گردد، چراکه گفته می گردد از بین 27 بازیکن مدنظر آلکنو حدود 9 بازیکن به دلیل لژیونر بودن و آسیب های جزئی نمی توانند در اردوی نخست حاضر باشند. همچنین حدود 9 بازیکن هم در فینال بازی کردند و به دلیل خستگی احتیاج به زمان دارند تا ریکاوری نمایند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی در اختیار امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی واقع شده است و احتمالاً با تعیین شدن تاریخ دقیق آغاز اردوها، اسامی آن ها هم رسانه ای می گردد.

فدراسیون جهانی والیبال اخیراً اظهار داشت که شهر ریمینی ایتالیا میزبان لیگ ملت های والیبال زنان و مردان سال 2021 خواهد بود. مرحله مقدماتی لیگ ملت ها در گروه مردان از هفتم خردادماه آغاز می گردد و تا دوم تیرماه ادامه خواهد که به مدت 27 روز است. مسابقات مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ ملت ها برای مردان، پنجم و ششم تیرماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "27 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "27 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید