واکنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قرعه کشی مسابقات جهانی

به گزارش وبلاگ نشر، جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا که در بخش انفرادی و دوبل صورت گرفته است، گفت: طبق قرعه کشی صورت گرفته، نوشاد عالمیان ملاقات نخست خود را مقابل لیائو چنگ تینگ از چین تایپه برگزار می نماید. نوشاد صاحب رنکینگ 69 است در حالی که حریفش رنکینگ 118 را در اختیار دارد. از این حیث نماینده ایران از شرایط بهتری برخوردار است.

واکنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قرعه کشی مسابقات جهانی

وی توضیح داد: چیگ تینگ بازیکنی با قابلیت های قابل توجه است اما در مجموع نوشاد در رقابت با نمایندگان کشورهای شرق آسیا عملکرد خوبی دارد و معمولا می تواند نتیجه لازم را بگیرد. امید دارم که او برنده این بازی گردد که در این صورت باید ملاقات دوم خود را با برنده رقابت کمال آچانتا از هند و سدریک از بلژیک برگزار کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی دنیا است، اظهار داشت: امیرحسین هدایی در اولین ملاقات باید با پاول پلاتنو از بلاروس ملاقات داشته باشد. این بازیکن بلاورسی رنکینگ 129 دنیا را در اختیار دارد در حالی که هدایی صاحب رنکینگ 164 است با این حال فکر می کنم بازیکن کشورمان بتواند از این ملاقات نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: پاول پلاتنو بازیکن قابلی است اما در مجموع نقطه ضعف هایی دارد که هدایی می تواند از آنها به نفع خود استفاده کند مثلا اینکه اصلا بازیکن سریعی نیست و بازی پیچیده ای ندارد. البته او رالی های خوبی دارد و اگر کار به اینجا بکشد می تواند خودی نشان دهد. به طور کلی اما هدایی با وجود اینکه موقعیت رنکینگ پایین تری نسبت به حریفش دارد، می تواند از رقابت با او به نفع خود نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت که هدایی در صورت پیروزی در این ملاقات باید با فان ژندونگ از چین ملاقات داشته باشد.

وی از نتیجه کلی قرعه کشی برای بخش انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا ابراز رضایت کرد و گفت: به نسبت سطح مسابقات و بازیکنان شرکت کننده، قرعه خوبی نصیب بازیکنان ایران شده است. شرایط بد نیست و آنها باید برنده ملاقاتهای نخست خود بشوند.

لطف الله نسبی بعلاوه به قرعه کشی رقابت های بخش دوبل اشاره نمود وافزود: نوشاد و نیما عالمیان ترکیب دوبل ایران را در این رقابت ها تشکیل می دهند. این ترکیب در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم که در جدول 64 تیمی برگزار می گردد باید با برنده تیم های دوبل اتریش و فرانسه رقابت داشته باشد. شرایط این بخش بد نیست اما فعلا تمرکزمان روی ملاقاتهای انفرادی است.

به گزارش وبلاگ نشر، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دنیا از 2 آذرماه در استان تگزاس شهر هیوستون شروع شده و تا 8 آذرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واکنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قرعه کشی مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به قرعه کشی مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید